اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

مزوتراپی برای پوست چه مزایایی دارد؟

مزوتراپی روشی است که در آن توسط پزشک از سوزن های بسیار ریز برای تزریق آنزیم ها، هورمون ها و ویتامین ها به منظور جوان سازی پوست استفاده می‎ شود. مزوتراپی برای اولین بار برای کمک به تسکین درد ناشی از اقدامات درمانی اختراع شد و با این حال، بعد ها از مزوتراپی در حوزه زیبایی برای از بین بردن چربی ( اغلب به عنوان جایگزینی برای لیپوساکشن ) استفاده شد. اصطلاح مزو به معنای میانه است و این روش درمانی مزوتراپی نامیده می‎ شود، زیرا از سوزن های ریز برای تزریق به لایه میانی پوست استفاده می‎ شود. مزوتراپی، به منظور درمان موارد اساسی مانند التهاب و گردش خون ضعیف که باعث آسیب رسیدن به پوست خواهد شد، انجام می ‎شود.

مزوتراپی یکی از روشهای تزریقی کم عارضه و موثر برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی مانند لک است که توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان، با استفاده از ترکیبات مناسب، انجام می شود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

ماندگاری مزوتراپی پوست

از آنجایی که در مزوتراپی پوست از روش های جراحی استفاده نمی شود، می توان متذکرشد که ماندگاری مزوتراپی می تواند دارای دوره محدودی باشد. افتادگی یا چروک های پوستی و هر مشکلی که در پوست صورت ایجاد شده باشد، می تواند از طریق جوانسازی پوست به راحتی از بین برود. از جمله مشکلاتی که در این روش وجود دارد، دائمی نبودن آن است. در واقع زمانی که شما برای انجام مزوتراپی نزد پزشک مورد نظر خود می روید، در ابتدا به شما گفته می شود که این روش می تواند نوعی روش موقت برای از بین بردن ضایعات پوستی باشد.

برای اینکه بتوانید ماندگاری نتایج مزوتراپی پوست را افزایش دهید نیاز است که در این مورد اقدامات متفاوتی را انجام دهید تا نتایج بتواند به مدت طولانی تری روی پوست شما ظاهر شود. با توجه به این مراقبت ها، ممکن است این دوره طولانی تر شود ولی شما برای تثبیت این نتایج نیاز دارید تا به صورت مکرر مزوتراپی را انجام دهید. در حالت کلی ماندگاری مزوتراپی از 6 تا 12 ماه می تواند به طول بیانجامد. این دوره در هر فردی می تواند به نوعی دیده شود.

بنابراین به طور مشخص نمی توان گفت که دوره 6 ماهه برای هر متقاضی نیاز است تا جوانسازی پوست تکرار شود. ممکن است این دوره در فردی طولانی تر باشد. همچنین عکس این قضیه نیز می تواند رخ دهد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می شود، از اقداماتی که می تواند منجر به از بین رفتن تاثیرات مزوتراپی صورت باشد، خودداری شود.

مزایای مزوتراپی پوست

اقدامات لازم برای ماندگاری اثر مزوتراپی پوست

از آنجایی که هر روش زیبایی یا جراحی نیاز به اقداماتی دارد که باید بعد از انجام آن مورد توجه واقع شود، می توان گفت که این روش نیز از این قاعده مستثنی نیست.
شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه می توان مدت ماندگاری مزوتراپی را افزایش داد؟
باید بگوییم که اقداماتی وجود دارد که بعد از انجام مزوتراپی پوست، توسط پزشک به شما توصیه می شوند. در صورتی که به طور کامل به این توصیه ها عمل شود، می توانید مطمئن باشید که این روش جوانسازی صورت می تواند تاثیرات ماندگارتری را روی پوست شما باقی بگذارد.

1. بعد از مزوتراپی سعی شود تا حد امکان از جابجایی تجهیزات و بارهای سنگین خودداری شود. این امر می تواند افتادگی های پوستی را سریعتر نشان دهد.
2. از حمام آب داغ بعد از مزوتراپی استفاده نشود. گرما می تواند منجر به کم شدن زمان تاثیرگذاری این روش شود.
3. در صورتی که التهاب یا کبودی در پوست صورت مشاهده شد، نگران نباشید و اقدام خاصی را در این زمینه انجام ندهید، زیرا هر گونه دستکاری در صورت می تواند منجر به تحریک پوست شود. در این صورت ممکن است مشکلات پوستی شما بیشتر شود.
4. استراحت و خواب کافی می تواند به سلول های پوستی این امکان را دهد تا به ترمیم خود بپردازند.
5. فعالیت های سنگین ورزشی را تا چند روز بعد از مزوتراپی انجام ندهید. این امر ممکن است در نتایج این روش تاثیرات منفی بر جای بگذارد.

مزایای مزوتراپی پوست

1. دریافت میزان بالایی از ویتامین ها و سایر مواد مغذی برای پوست: میزان بالای سرم ها، ویتامین ها و سایر ترکیبات مغذی باعث طراوت و جوان سازی پوست می ‎شود، البته مزوتراپی باید به درستی انجام شود.
2. مزوتراپی، جایگزینی مناسب برای جراحی های گران قیمت: برای داشتن ظاهری بهتر نیاز نیست که حتما به زیر تیغ جراحی بروید. مزوتراپی روشی مناسب برای جوان سازی پوست است که به وسیله سوزن های ریز تمام مواد مغذی مورد نیاز پوست برای شما فراهم می‎ شود.
3. مزوتراپی برای برآورده شدن نیاز های مختلف پوست: مزوتراپی هم یک راه حل مناسب برای افرادی است که درصدد بازیابی جوانی پوست خود هستند و هم افرادی که می‎ خواهند پوستشان تقویت شود، مفید می باشد و نتیجه آن بعد از اولین جلسه قابل مشاهده خواهد بود.
4. مزوتراپی سبب درخشانی پوست می ‎ گردد: بسته به مواد تشکیل دهنده آن، مزوتراپی می‎ تواند موجب رفع مشکلات پوستی از قبیل لک ها، مشکلات رنگدانه ای و ملاسما شود که این امر باعث درخشان شدن پوست می ‎شود.
5. مزوتراپی، پوست را هیدراته نگه می ‎دارد: مزوتراپی همچنین می ‎تواند موجب تقویت رطوبت پوست شده و همچنین باعث شود که پوست شفاف و سالم به نظر برسد.
مزوتراپی یک روند پیچیده نیست اما با این حال، لازم است که شخص برای مشاوره نزد پزشک رفته و در مورد نگرانی های خود با وی سخن بگوید. او بهترین فرد برای درک نیاز های پوست و نوع مواد مورد نیاز آن است .بسته به میزان درمان و نوع مواد مورد نیاز پوست، ممکن است تعداد جلسات درمانی برای هر فرد متفاوت باشد.

با گسترش تزریق پرکننده‌ها، افراد سودجو انگیزه پیدا کردند تا بدون دانش، تجربه و مهارت کافی، اقدام به تزریق ژل نمایند. تزریق ژل در اصفهان نیز خدمتی است که فقط و فقط باید توسط پزشک انجام شود و این اقدام، در اماکنی مانند آرایشگاه‌ها و مراکز غیر مجاز سطح شهر، بر خلاف قاعده است و تخلف محسوب می‌شود. به همین جهت توصیه می‌شود؛ برای تزریق ژل یا فیلر به پزشکان پوست مراجعه کرده تا از عوارض غیر قابل پیش بینی این عمل جلوگیری نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
معایب و مزایای تزریق بوتاکس چیست؟معایب و مزایای تزریق بوتاکس چیست؟

صرف نظر از این واقعیت که کشنده‌ترین عارضه بوتولیسم، فلج می‌باشد، دانشمندان راهی برای استفاده از آن را پیدا کرده‌اند که برای انسان مفید می‌باشد. تزریق مستقیم مقادیر بسیار کم و رقیق‌شده سم به عضلات خاص باعث ضعیف شدن کنترل شده آن عضلات می‌گردد ... ادامه مطلب

فیلر مو چیست و چه مزایایی دارد؟فیلر مو چیست و چه مزایایی دارد؟

هیر فیلر در واقع یک روش درمانی بسیار موثر برای افرادی است که موهای نازک و در حال ریزش دارند و یا اخیراً دچار ریزش مو شده اند. هیر فیلر به صورت تزریقی انجام می‌شود و با استفاده از این روش، شاهد بازگشت موها و پرپشت شدن مو خواهید بود ... ادامه مطلب

جوانسازی با تزریق ژل چگونه است؟جوانسازی با تزریق ژل چگونه است؟

تزریق ژل یک عمل زیبایی است که مانند جادویی برای کاهش چین و چروک پوست صورت و سایر علائم پیری عمل می‌کند. این عمل باعث می‌شود چهره حجم بگیرد و درخشش و طراوت خود را دوباره به دست آورد ... ادامه مطلب