اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

جوانسازی با تزریق ژل چگونه است؟

تزریق ژل یک عمل زیبایی است که مانند جادویی برای کاهش چین و چروک پوست صورت و سایر علائم پیری عمل می‌کند. این عمل باعث می‌شود چهره حجم بگیرد و درخشش و طراوت خود را دوباره به دست آورد. پیری هر یک از ما را درگیر می‌کند و هرچه پیرتر می‌شویم چربی زیر جلدی پوست صورت شل شده و باعث نمایان‌تر شدن خطوط ریز می‌شود. تزریق پرکننده پوستی در مبارزه با علائم اولیه پیری و جوانسازی پوست شما می‌تواند بسیار مفید باشد.

پرکننده‌های پوستی موادی هستند که از زنجیره‌های متقاطع اسید هیالورونیک ساخته شده‌اند، اسید هیالورونیک ماده‌ای است که به‌طور طبیعی در بدن انسان و بخصوص پوست ساخته می‌شود. این ماده طبیعی در قسمت‌های مختلف بدن ما مانند پوست، ناحیه اطراف چشم و مفاصل به وجود می‌آید. اسید هیالورونیک باعث بهبود رنگ پوست شما می‌شود، حفره‌ها را پر کرده و پوست را از طریق هیدراتاسیون بهبود می‌بخشد و همچنین یکی از مؤلفه‌های اصلی است که مسئول پوستی صاف و جوان است. فیلر پوست یک محصول خاص و پزشکی است که به صورت ژل صاف و کریستالی و متشکل از زنجیره‌های متقاطع اسید هیالورونیک می‌باشد و در نواحی مختلف صورت و گردن تزریق می‌شود.

در کلینیک دکتر لادن ناظمی، لیفت میدفیس در اصفهان با استفاده از بهترین برندهای فیلر موجود و با تکیه بر دانش و کسب سالها تجربه در این زمینه انجام می‌پذیرد؛ و به همین جهت نتایج درخشانی نیز حاصل می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

مزایا و کاربرد تزریق ژل برای جوانسازی

پزشکان برای جوان‌سازی و تزریق ژل به صورت، تنها از بهترین فیلرهای پوستی موجود در بازار استفاده می‌کنند که شامل موارد زیر است:

فیلرهای پوستی فوراً شروع به کار می‌کنند و اثرات آن بین 8 تا 12 ماه دوام دارد. بیشتر پزشکان قبل از تزریق فیلر از لیدوکائین استفاده می‌کنند که کاهش دهنده درد است و در صورت لزوم از یک کرم بی‌حسی موضعی نیز برای اطمینان از خوشایندترین و راحت‌ترین تجربه تزریق برای بیماران استفاده می‌شود.

جوانسازی با تزریق ژل چگونه است؟

روش های جوانسازی با تزریق ژل

لیفت پوست صورت

لیفت صورت 8 نقطه، یک تکنیک خلاقانه برای ایجاد یک اثر بلندمدت با استفاده از فیلرهای پوستی به جای جراحی است. این عمل یک روش ظریف و ساده است که می‌تواند جلوه‌ای بسیار دلپذیر را برای زیبایی شما به ارمغان آورد. لیفت 8 نقطه صورت یک عمل جراحی زیبایی و لیفتینگ صورت است که گاهی اوقات به نام تزریق مایع یا عمل غیر جراحی صورت نیز خوانده می‌شود. این روش درمانی بسیار محبوب با استفاده از فیلرهای پوست برای تقویت صورت و جوانسازی پوست استفاده می‌شود.

لیفت 8 نقطه صورت با هدف قرار دادن قسمت‌های کلیدی ناحیه میانی صورت برای لیفت کردن و جوانسازی و احیا کردن کل صورت و سطح پایین صورت به کار می‌رود. این به نوبه خود در ترمیم خمیدگی و انحنای صورت به روشی بسیار دقیق‌تر و طبیعی‌تر کمک می‌کند. بسته به نوع هارمونی و زیبایی صورت شما می‌توان از آن برای لیفت کردن و برجسته کردن بخش‌های خاص صورت استفاده کرد.

رفع خطوط و چین و چروک های صورت

خطوطی که با تزریق ژل یا فیلر می‌توانند رفع شوند عبارتند از :

جبران حجم از دست رفته به دلایل مختلف

برجسته کردن گونه : ناحیه استخوان گونه برای بسیاری از بیمارانی که به دنبال لیفت در یکی از بخش‌های صورت هستند، یک منطقه درمانی بسیار مهم است. ناحیه زایگوماتیک یا گونه‌ها به ناحیه استخوانی گونه در زیر حلقه چشم‌ها گفته می‌شود که تا طرفین صورت امتداد دارد. با گذشت زمان، تغییرات اسکلتی سبب از بین رفتن چربی و از بین رفتن کلاژن این بخش می‌شوند. این به نوبه خود می‌تواند در بسیاری از مناطق صورت مانند زیر چشم و گونه‌ها اثر گذاشته و سبب چرخش به سمت پایین و باعث افتادگی گونه شود.

این روش برای لیفت کردن و جوان‌سازی گونه‌های شما استفاده می‌شود، بدون اینکه نیازی به انجام عمل جراحی دردناک باشد. پزشک از فیلرهای پوستی برای بهبود ظاهر گونه‌های شما و کاهش افتادگی پوست ناشی از پیری استفاده می‌کند. اگر گونه‌های شما آویزان شده یا شروع به فرو رفتن کرده‌اند، فیلرهای صورت به برعکس کردن این علامت‌های کلاسیک پیری کمک می‌کنند، فیلر سبب لیفت و برجسته شدن گونه‌های شما می‌شود و این اثر 12 تا 18 ماه به طول می‌انجامد.

برجسته کردن لب : برجسته کردن لب یک درمان بسیار رایج است که توسط پزشکان ارائه می‌شود. این عمل زیبایی برای هرکسی که مایل به داشتن لب‌های برجسته‌تر و بزرگ‌تر است مناسب می‌باشد. این کار یک روش ایمن است که می‌تواند حجم و حالت لب را که در اثر پیر شدن از بین رفته است؛ جایگزین کند. همچنین می‌توان از آن برای ایجاد تعادل و هماهنگی بین لب بالا و پایین استفاده کرد. عمل تزریق ژل برای برجسته کردن و لیفت لب، تزریقی ساده و بی‌خطر است که می‌تواند باعث تقویت لب‌ها از بسیاری جهات از جمله افزایش حجم شود و تعادل بین لب‌ها، کاهش خطوط ریز و عمودی و تقویت لب‌های نازک و کوچک را شامل می‌شود.

تزریق ژل به لب و اطراف آن معمولا در موارد زیر بکار برده می‌شود :

به طور کلی نتایج حاصل از تزریق بین 6 تا 12 ماه دوام دارد. طول عمر این محصولات متغیر است و هر فرد ممکن است نتیجه متفاوتی را کسب کند. داشتن طرحی برای درمان‌های منظم و حفظ نتیجه اولیه می‌تواند برای شما مفید باشد. درمان با تزریق ژل نتیجه‌ای طولانی و ماندگار اما دائمی را به شما هدیه می‌دهد که گزینه درمانی خود را با توجه به سلیقه خود می‌توانید تغییر دهید.

تقویت‌کننده پوست

شایسته است که پوست شما بهترین حالت، آب‌رسانی و تغذیه را داشته باشد، بنابراین باید تازه، طبیعی و درخشنده باشد. ژله‌ای تقویت کننده پوست با افزایش سطح هیدراتاسیون اعماق پوست و افزایش صافی، کشش و استحکام آن و کیفیت پوست را بهبود می‌بخشد. به‌زودی شما و اطرافیانتان متوجه زیبایی و ظاهری تازه در پوست خود خواهید شد. تقویت‌کننده پوست یک روش جدید برای تغذیه پوست شما است که به خصوص برای هیدراتاسیون عمیق پوست طراحی شده است. این عمل به معنی افزایش هیدراتاسیون پوست است تا با حفظ رطوبت آن، ماندگاری سطح پوست و بافت آن ایجاد شود.
تقویت کننده پوست یک درمان همه‌کاره است که می‌تواند برای موارد زیر مورد استفاده قرار گیرد:

زاویه سازی و کانتورینگ صورت

کانتورینگ صورت روشی است که با انجام آن، سایه روشن‌های متناسب در چهره ایجاد می‌شود. این عمل علاوه بر فرم دهی به چانه و صورت، ظاهری جوانتر به چهره می‌بخشد.

عوارض جانبی جوانسازی پوست با تزریق ژل

بلافاصله پس از تزریق با سوزن، ممکن است واکنش‌های خفیفی مانند تورم، قرمزی، کبودی، حساسیت پوست، درد یا ناراحتی وجود داشته باشد، اما همه آن‌ها پس از گذشت چند روز ناپدید می‌شوند.

هزینه جوانسازی با ژل

هزینه این تزریق‌ها به متغیرهای زیادی از جمله نتیجه دلخواه مشتری، تعداد و یا ژل مورد استفاده برای تزریق، مارک پرکننده مورد استفاده، ضخامت پوست مشتری و سطح پوست بیمار بستگی دارد. همه این عوامل قبل از تعیین هزینه درمان مورد توجه و ارزیابی قرار خواهند. برای آگاهی از هزینه جوانسازی با تزریق ژل در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

لیزر موهای زائد در سال‌های اخیر به یکی از بهترین روشهای رهایی از موهای مزاحم بدن و صورت تبدیل شده است؛ که به نوعی می‌توان گفت تنها روش حذف دائمی موهای زائد می‌باشد. آنچه که ایجاد عوارض لیزر موهای زائد را به حداقل می‌رساند؛ انجام آن در مراکز معتبر و توسط افراد کار آزموده و مجرب، همچنین استفاده از دستگاه مناسب است که البته یکی از بهترین آنها لیزر الکساندریت است. توصیه می‌شود برای انجام لیزر موها زائد در اصفهان، حتما به مطب های مجاز و دارای مجوز مراجعه نمایید تا هم در وقت و هم هزینه صرفه جویی کرده باشید و همچنین با عوارض غیر معمول این روش مواجه نشوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
اگر بعد از بوتاکس دچار افتادگی پلک شویم...؟!اگر بعد از بوتاکس دچار افتادگی پلک شویم...؟!

امروزه در جهان دستیابی به ظاهری جوانتر از طریق تزریق بوتاکس بسیار متداول است. در روند تزریق بوتاکس، سم بوتولینوم موجود در تزریق باعث فلج می شود ... ادامه مطلب

سوالات رایج درباره تزریق ژل (فیلر)سوالات رایج درباره تزریق ژل (فیلر)

در این مطلب به سوالات بیشتر پرسیده شده از سوی بیماران و کاربران در ارتباط با تزریق ژل یا فیلر پاسخ داده میشود. ... ادامه مطلب

همه چیز درباره تزریق ژل الانسههمه چیز درباره تزریق ژل الانسه

الانسه محصولی از نسل جدید فیلرها می باشد که در قدرت ماندگاری بی رقیب است. این فیلر، پوستی طبیعی و فوق العاده زیبا را به شما هدیه خواهد داد و جوانی را به شما باز می گرداند. ژل استثنایی الانسه، نیاز همه افراد به داشتن یک پوست شاداب و چهره جذاب را برآورده ساخته است ... ادامه مطلب