اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

هایفوتراپی چگونه انجام میشود؟

هایفوتراپی یا هایفو روشی است که امروزه در تمام دنیا جایگزین تکنیک جراحی شده است. در این روش، امواج اولتراسوند به‌طور مستقیم و تنها از راه تماس دستگاه با سطح پوست، به لایه اصلی مؤثر در لیفتینگ وارد شده و همان عملی را انجام می‌دهند که در روش جراحی انجام می‌شود. یعنی مساحت این لایه را کم می‌کند، اما نیازی به برش جراحی ندارد. هایفوتراپی یا هایفو آخرین دستاورد تکنولوژی دنیا در لیفت بدون جراحی است.

تکنولوژی هایفو روشی است که از امواج ماورای صوت استفاده می‌کند. در روش هایفوتراپی با تمرکز برای لایه‌های داخلی و ایجاد گرمای شدید، باعث تخریب هوشیارانه منطقه‌ای می‌شود. پس در روش هایفوتراپی با ایجاد امواج آلتراسوند بر روی یک نقطه مشخص و بسیار کوچک گرمای شدیدی ایجاد می‌شود.

هایفوتراپی یکی از روشهای غیر جراحی جوانسازی و لیفت پوست است که توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان انجام می‌شود. اگر مایل به جوانسازی پوست با هایفوتراپی هستید با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد هایفوتراپی

کاربردهای هایفوتراپی متناسب با تعریفی که از این روش ارائه شد تماماً در حوضه رفع چین و چروک و زیباسازی پوست است. با این حال کاربردهای هایفوتراپی را در تقسیم بندی جداگانه می‌توان به شکل زیر نام برد :

هایفوتراپی چگونه انجام میشود؟

افراد مناسب جهت انجام هایفوتراپی

افرادی که تمایل دارند همیشه جوان بمانند می‌توانند از این روش از سن 30 سالگی که شروع شل شدن پوست است، بهره‌مند شوند. اصولاً شلی و افتادگی خفیف تا متوسط، نتیجه بهتری نسبت به افتادگی‌های بیشتر می‌دهد. در افرادی که افتادگی زیاد دارند و تمایل به انجام عمل جراحی لیفت ندارند می‌توان از روش‌های ترکیبی مثل تزریق چربی به همراه آر اف فرکشنال و هایفواستفاده کرد تا نتایج به مراتب بهتری به دست آید. همچنین افرادی که می‌خواهند وزن کم کنند و نگران شل شدن صورت و گردن هستند می‌توانند از این روش استفاده کنند.

فرایند انجام هایفوتراپی

آمادگی خاصی قبل از انجام هایفوتراپی نیاز نیست. در مطب، پزشک ابتدا سوابق کامل پزشکی فرد را مورد بررسی قرار داده و معاینه به ویژه روی صورت و گردن انجام می‌شود. به جز در مواردی که عفونت یا مشکل پوستی وجود داشته باشد که لازم است درمان به تعویق بیفتد، در موارد دیگر پزشک پس از معاینه بلافاصله کار خود را شروع می‌کند.

در اکثر موارد مراحل انجام هایفو شبیه به هم هستند. در این روش، پزشک از ژل اولتراسوند برای صورت و گردن بیمار استفاده می‌کند. دسته‌ی هایفو روی پوست فرد قرار گرفته و سر می خورد. این دسته انرژی اولتراسوند را به پوست منتقل کرده و سلول‌های پوست را تحریک می‌کند تا کلاژن تولید کنند و به بازسازی، بهبود و جوان‌سازی بافت‌ها کمک می‌کند.

بسته به شرایط پوست بیمار، پزشک، میزان عمق نفوذ به پوست را در دستگاه تنظیم می‌کند. زمانی که این فرایند در حال انجام است، فرد ممکن است زیر پوست خود احساس گرما یا سوزش کند. برای انجام یک فرایند کاملاً بی درد، فرد توسط پزشک بیهوش می‌شود. جلسه درمان هایفو بین 30 تا 60 دقیقه طول می‌کشد که این مدت نیز بستگی به شدت مشکلات پوستی دارد.

مزایای هایفو

عوارض هایفوتراپی

باید بدانید که هایفوتراپی عوارض خاصی ندارد. البته در برخی از افراد درد صورت که بعد از چند ساعت رفع شده نیز دیده شده. با این حال می‌توان این‌گونه گفت که عوارض هایفو تقریباً هیچ می‌باشد. می‌توان گفت که هایفو تقریباً هیچ عوارضی ندارد. تنها عوارض هایفو، ورم خفیف و احتمالاً سوزش پوست بعد از عملیات هایفوتراپی است که طی چند ساعت بعد از هایفوتراپی صورت از بین می‌رود.

هزینه و قیمت هایفوتراپی

قیمت هایفوتراپی بستگی به تجهیزات و امکانات درمان و نیز هزینه پزشکان دارد. موضوع مهمی که قیمت را تحت تأثیر قرار می‌دهد، این است که چه بخشی از بدن شما نیاز به درمان دارد و چه تعداد جلسات درمان مورد نیاز است. همچنین باید بدانید که قیمت هایفوتراپی بر اساس سن افراد و مدت زمان جلسات نیز متغیر می‌باشد. لطفا جهت آگاهی از هزینه هایفوتراپی در مطلب دکتر ناظمی اصفهان با شماره های کلینیک تماس حاصل فرمایید.

تزریق ژل یا فیلر یکی از روشهای افزایش حجم و فرم دهی صورت و بدن است که با استفاده از معتبرترین برندها و بکارگیری تجربه در تزریق، توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
از بین بردن قوز بینی با تزریق ژل بینیاز بین بردن قوز بینی با تزریق ژل بینی

در موارد متعددی قوز بینی به خاطر عواملی غیر از ناهمگونی و برجستگی استخوان تیغه بینی است . با تزریق ژل به قسمت های فرو رفته می توان ظاهر بینی را صاف و قوز و انحنای نازیبا را برطرف کرد . برای اقدام در اولین قدم باید پزشکی متبحر را انتخاب کنید و از نوع و برند ژل آگاه شوید ... ادامه مطلب

چگونه ماندگاری تزریق چربی را افزایش دهیم؟چگونه ماندگاری تزریق چربی را افزایش دهیم؟

تزریق چربی راه خوبی برای جبران حجم از دست رفته بدن در طی پیری و جوانسازی بدن است.ماندگاری تزریق چربی بسیار اهمیت دارد؛ زیرا اگر این ماندگاری کم باشد، شما باید پس از مدتی کوتاه دوباره تزریق را انجام دهید. ... ادامه مطلب

بهترین روش های درمان کک و مک صورت چیست؟بهترین روش های درمان کک و مک صورت چیست؟

کک و مک، لکه‌های تیره رنگ و دایره شکل با قطر حدود ۵ میلی متر روی پوست هستند و به صورت ساده یا ناشی از آفتاب سوختگی بروز می‌کنند. این لکه های پوستی به صورت معمول روی لایه سطحی پوست هستند؛ و اغلب در مناطقی از بدن مانند صورت، شانه‌ها و دست‌ها که بیشتر در معرض تابش اشعه خورشید قرار می‌گیرند؛ به خصوص در ... ادامه مطلب