اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

تاثیر زاویه سازی فک و چانه با تزریق فیلر

زاویه دهی به فک و صورت، روش سریعی است که به‌وسیله‌ی آن، بدون استفاده از عمل جراحی، فرم خط فک و صورت تغییر داده می‌شود. اگر احساس می‌کنید خط فکتان نامتقارن است، یا به‌اندازه‌ی کافی برجسته و زیبا نیست و یا اینکه براثر کهولت سن یا کاهش وزن، پوست کناره‌های صورت و روی فک، شروع به افتادگی کرده است، می‌توانید از این روش درمان استفاده کنید. فیلرها نوعی پرکننده‌ی پوستی هستند که شایع‌ترین نوع آن‌ها از اسید هیالورونیک ساخته می‌شوند.

چروک‌ها را پر کرده و حجم را به بافت‌های نرم اضافه می‌کنند. شما می‌توانید از فیلرها در قسمت‌های مختلف چهره خود استفاده کنید. فیلرها برای بازگرداندن حجم از دست رفته صورت، شکل دادن به صورت، تصحیح چین و چروک و خطوط استفاده می‌شوند و روشی است که نیاز به جراحی نداشته و می‌تواند ویژگی‌های صورت را در زمان کمتر به نسبت روش‌های جراحی اصلاح کند.

جهت ایجاد برجستگی‌ها و متناسب سازی عرض و ارتفاع چهره از طریق تزریق ژل‌، لازم است به پزشکی مجرب و آشنا با آناتومی صورت مراجعه نمایید. کانتورینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق ژل در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، با توجه به شناخت ایشان از آناتومی و تناسب چهره، همچنین مهارت در تزریق ژل انجام می‌شود. تلفن : 32240913

مزایای تزریق فیلر فک و چانه

افراد مناسب جهت زاویه سازی و فرم دهی صورت با تزریق فیلر

اگر احساس کرده‌اید که چانه و فک شما فرم و برجستگی کافی ندارد یا اینکه متوجه اثراتی از بالا رفتن سن و چین‌وچروک در این ناحیه شدید، روش زاویه دهی به فک گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.

تاثیر زاویه سازی فک

نحوه انجام زاویه دهی فک و صورت

طی جلسه درمانی، مقادیر مختلفی از ژل‌های پرکننده، به قسمت‌های مختلفی از فک تزریق می‌شود. در این فرایند، با پر کردن بعضی از قسمت‌های فک از داخل، فرم زوایا و منحنی‌های فک و چانه را تغییر و یک فک برجسته‌تر و خوش‌فرم ایجاد می‌شود. برای رفع افتادگی پوست روی فک و پایین صورت، تزریق پرکننده‌های پوست باعث تو پر کردن پوست‌های شلی که از زیر فک آویزان شده‌اند، می‌شود و فک بیمار را بازسازی و جوان‌تر می‌کند.

کل فرایند زاویه‌دار کردن فک و صورت، حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. سپس، بیماران همان موقع می‌توانند مطب را ترک کرده و فعالیت‌های روزمره و عادی خود را شروع کنند و هیچ نیازی به باند، چسب زخم، یا زمانی برای ریکاوری یا استراحت نخواهد بود. فقط باید تا چند روز از لمس و یا مالیدن ناحیه‌ی فک خودداری کنند و هنگام خواب، سر و گردن خود را بالا بگیرند.
تأثیر این روش زیبایی سازی، معمولاً بین ۶ تا ۱۲ ماه باقی می‌ماند، اما بعد از این مدت، بدن به مرور مواد تزریق‌شده را جذب می‌کند و فک به حالت اولیه‌ی خود برمی‌گردد. بعضی از مراجعه‌کنندگان در این زمان برای تمدید آن و نگه‌داشتن ظاهر چهره و خط فکشان به حالت دلخواه، مجدداً به ما مراجعه می‌کنند.

عوارض زاویه سازی و فرم دهی صورت با تزریق فیلر

یکی از عوارض رایج، قرمزی و تورم پوست در قسمت‌هایی که تزریق انجام شده می‌باشد.
احتمال بروز مشکلات و خطر زاویه دهی و برجسته سازی خطوط صورت به روش تزریق، نسبت به دیگر روش‌های آن که به کمک جراحی انجام می‌شود، خیلی کمتر است.
با این حال، باز هم خطراتی همچون احتمال خونریزی یا عفونت وجود دارد. همچنین امکان دارد بعد از تزریق، مواد در زیر پوست جمع شده و توده تشکیل دهند که در این موارد، باید پوست را ماساژ دهیم تا مواد دوباره زیر سطح پوست پخش شوند و بعضی اوقات هم خود بدن آن‌ها را به تدریج جذب کرده، توده‌ها را از بین می‌برد و پوست را صاف می‌کند. این دست از عوارض جانبی تنها در صورتی رخ می‌دهند که تزریق ژل، توسط فرد بی‌تجربه و غیرمتخصص انجام شود.

هزینه زاویه سازی فک و صورت

هزینه زاویه سازی فک و صورت در روزهای اخیر به دلیل نوسانات عجیب قیمت ارز و وارداتی بودن ژل‌های تزریقی، بسیار متغیر است. قیمت این عمل می‌تواند بستگی به ژل مصرفی، متفاوت باشد. برای آگاهی از هزینه زاویه سازی صورت در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

لیزر موهای زائد در سال‌های اخیر به یکی از بهترین روشهای رهایی از موهای مزاحم بدن و صورت تبدیل شده است؛ که به نوعی می‌توان گفت تنها روش حذف دائمی موهای زائد می‌باشد. آنچه که ایجاد عوارض لیزر موهای زائد را به حداقل می‌رساند؛ انجام آن در مراکز معتبر و توسط افراد کار آزموده و مجرب، همچنین استفاده از دستگاه مناسب است که البته یکی از بهترین آنها لیزر الکساندریت است. توصیه می‌شود برای انجام لیزر موها زائد در اصفهان، حتما به مطب های مجاز و دارای مجوز مراجعه نمایید تا هم در وقت و هم هزینه صرفه جویی کرده باشید و همچنین با عوارض غیر معمول این روش مواجه نشوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزووایت صورت یا کرم پودر دائمیمزووایت صورت یا کرم پودر دائمی

مزو وایت صورت یا کرم پودر دائمی روشی کم عارضه برای داشتن پوستی روشن‌تر و خوش رنگ تر می‌باشد. مزو وایت برای افرادی با رنگ پوست تیره مناسب است. همچنین از این روش برای کاهش کک و مک، لک، تیرگی دور چشم، تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و لک های پیری، رفع تیرگی زیر بغل، بیکینی، پشت آرنج و زانوها استفاده می‌شود ... ادامه مطلب

میکرودرم برای چه افرادی مناسب است؟میکرودرم برای چه افرادی مناسب است؟

میکرودرم روشی برای پاکسازی و جوانسازی پوست است. این روش درمانی غیرشیمیایی و غیر تهاجمی است و بدون نیاز به عمل باز ضورت می‌گیرد. در میکرو درم از اسپری میکروکریستال جهت از بین بردن لایه ی خارجی سلول های خشک و مرده استفاده می کند تا پوستی جوان تر و شاداب تر حاصل شود ... ادامه مطلب

تاثیر زاویه سازی فک و چانه با تزریق فیلرتاثیر زاویه سازی فک و چانه با تزریق فیلر

زاویه دهی به فک و صورت، روش سریعی است که به‌وسیله‌ی آن، بدون استفاده از عمل جراحی، فرم خط فک و صورت تغییر داده می‌شود. ... ادامه مطلب