اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

میزان ماندگاری و انواع ژل ژوویدرم

ژل ژوویدرم (Juvederm) یکی از انواع فیلر موجود در بازار است که به عنوان فیلر برای از بین بردن چین و چروک و علائم پیری، افزایش حجم لب و گونه، زاویه سازی فک مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این ژل که دارای پایه اسید هیالورونیک است به صورت تزریقی توسط پزشک متخصص برای نواحی مختلف به ویژه گونه، لب و اطراف دهان استفاده می‌شود. ژوویدرم خانواده‌ای از فیلرهای پوستی است که جهت درمان‌های زیبایی پوست صورت از آن استفاده می‌شود. این محصول در سال 2006 توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تأیید شده است. با تزریق ژل ژوویدرم به پوست صورت چین و چروک‌ها کاهش پیدا کرده و می‌توان برخی از ویژگی‌های چهره را برجسته‌تر کرد.

ژوویدرم Juvéderm یک فیلر پوستی مبتنی بر اسید هیالورونیک است. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن انسان وجود دارد. تزریق ژل ژوویدرم معمولاً بین 6 ماه الی 2 سال دوام دارد. برای اینکه بهترین نتایج را از تزریق ژل کسب کنید باید به دکتری ماهر و با تجربه مراجعه نمایید. فیلرهای پوستی در سال‌های اخیر محبوبیتی دو چندان یافته‌اند چون مردم به دنبال راهکاری ایمن و مؤثر هستند تا بتوانند علائم پیری پوست را کاهش داده و ویژگی‌های چهره خود را بهبود ببخشند.

در مطب دکتر لادن ناظمی، تزریق ژل در اصفهان با استفاده از بهترین برندهای ژل یا فیلر موجود و با تکیه بر دانش و کسب سالها تجربه در این زمینه انجام می‌پذیرد؛ و به همین جهت نتایج درخشانی نیز حاصل می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

نحوه تزریق ژل ژوویدرم

فرآیند این درمان بسیار سریع است. پزشک ابتدا داروی بی‌حسی موضعی را اعمال کرده و 30 دقیقه منتظر می‌ماند تا اثر کند. سپس تزریق ژل را انجام می‌دهد که چیزی حدود 15 الی 30 دقیقه طول می‌کشد. معمولاً محل تزریق شامل گونه‌ها، لب‌ها و اطراف دهان می‌شود. می‌توانید نتایج تزریق را فوراً مشاهده کنید، البته ممکن است محل تزریق کمی دچار کبودی و ورم شود که این عوارض در طول یک هفته از بین خواهند رفت.

تزریق ژل ژوویدرم
انواع ژل ژوویدرم

مدت زمان ماندگاری تزریق ژل ژوویدرم

مدت زمان ماندگاری ژوویدرم به عوامل مختلفی مانند نوع محصول یا محل تزریق آن بستگی دارد. ژوویدرم ادعا می‌کند که Juvederm Voluma XC به مدت 2 سال در ناحیه گونه‌ها دوام دارد، در حالیکه ممکن است Juvederm XC و Juvederm Vollure XC به ترتیب 1 سال و 18 ماه ماندگاری داشته باشند. به‌علاوه اینکه فیلر در بدن افراد مختلف با سرعت‌های متفاوتی از بین می‌رود و بافتش در هم می‌شکند و این موضوع بر روی طول عمر آن تأثیر دارد. به طور کلی مدت ماندگاری ژوویدرم چیزی بین 6 ماه الی 2 سال است که پس از این مدت می‌توانید تزریق دیگری را انجام دهید تا نتایج مورد نظرتان همان‌طور باقی بمانند.

مناسب ترین داوطلبین تزریق ژل ژوویدرم

اکثر افراد می‌توانند ژوویدرم را تزریق کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند زیرا غیر آلرژیک است و از منابع حیوانی استخراج نشده است. هر کسی که قصد دارد چین و چروک‌ها و خطوط صورت خود را کاهش دهد می‌تواند از این محصول بهره ببرد. همچنین گزینه‌ای خوب برای افرادی است که می‌خواند حجم از دست رفته صورت خود را باز یابند. برای اینکه در وضعیت و سلامت فیزیکی مناسبی باشید باید از لحاظ ذهنی و احساسی هم قوی شوید و انتظاراتی واقع‌بینانه از تزریق ژل ژوویدرم داشته باشید. زنانی که حامله هستند و یا بچه شیر می‌دهند داوطلبان خوبی برای تزریق ژل ژوویدرم نیستند.

نواحی قابل انجام تزریق ژل ژوویدرم

آمادگی قبل از تزریق ژل ژوویدرم

قبل از استفاده از ژوویدرم، با یک متخصص پزشکی در مورد اهداف و انتظارات زیبایی خود صحبت کنید. با توجه به اینکه روشهای درمانی با استفاده از این ژل تهاجمی نیستند، اغلب در مدت زمانی کمتر از نیم ساعت انجام شده و به آماده سازی خاصی نیاز ندارند. البته به طور کلی، قبل از انجام هر عملی، بهتر است از مصرف برخی از داروهای خاص مانند آسپرین و ایبوپروفن خودداری کنید. تا یک هفته قبل از انجام تزریق، مصرف الکل و سیگار را قطع کنید. اجتناب از این موارد از کبودی بعد از تزریق جلوگیری می‌کند.

ماندگاری ژل ژوویدرم

معمولاً ماندگاری نتیجه بین 6 ماه الی 2 سال است؛ اما بسته به اینکه از کدام محصول juvederm استفاده شده باشد، احتمالاً این زمان متغیر خواهد بود.

عوارض تزریق ژل ژوویدرم

همانطور که پیش از این بارها گفته شد، تزریق این ژل در صورتی که توسط یک متخصص باتجربه انجام شود، عوارض آن نزدی به صفر خواهد بود. چراکه پایه اصلی این ژل از اسیدی تشکیل شده که در بدن انسان به صورت طبیعی وجود دارد. در نتیجه احتمال اینکه بدن به این ماده خارجی واکنش آلرژیک نشان دهد، تقریباً صفر خواهد بود. با این وجود، اگر به هر دلیلی بعد از تزریق از نتیجه راضی نبودید، می‌توانید با یک تزریق مجدد، این بار با آنزیم اسید هیالورونیک، ژل را از پوست حذف کنید. البته در سایر موارد مانند واکنش‌هایی نظیر ورم و عفونت هم می‌توان از این آنزیم استفاده کرد؛ که چون ژل را تا حد زیادی خنثی می‌کند، احتمالاً به تزریق مجدد ژل نیاز خواهد بود.

هزینه تزریق ژل ژوویدرم

متأسفانه هزینه مشخصی برای درمان با این ژل وجود ندارد. هزینه درمان بستگی به تجربه پزشک، تعداد سرنگ‌های مورد نیاز و حتی موقعیت جغرافیایی کلینیک و مهم‌تر از همه نرخ دلار متغیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه تزریق ژل ژوویدرم در اصفهان، توسط دکتر لادن ناظمی، می‌توانید با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

لیزر موهای زائد در سال‌های اخیر به یکی از بهترین روشهای رهایی از موهای مزاحم بدن و صورت تبدیل شده است؛ که به نوعی می‌توان گفت تنها روش حذف دائمی موهای زائد می‌باشد. آنچه که ایجاد عوارض لیزر موهای زائد را به حداقل می‌رساند؛ انجام آن در مراکز معتبر و توسط افراد کار آزموده و مجرب، همچنین استفاده از دستگاه مناسب است که البته یکی از بهترین آنها لیزر الکساندریت است. توصیه می‌شود برای انجام لیزر موها زائد در اصفهان، حتما به مطب های مجاز و دارای مجوز مراجعه نمایید تا هم در وقت و هم هزینه صرفه جویی کرده باشید و همچنین با عوارض غیر معمول این روش مواجه نشوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیفت پوست با نخ یکی از روشهای نوین جوانسازی پوستلیفت پوست با نخ یکی از روشهای نوین جوانسازی پوست

در روش لیفت پوست با نخ، بازسازی بافت‌ها از طریق تحریک کلاژن‌ها و نئوواسکیولاریزیشن برای تقویت بافت‌ها و افزایش کشسانی پوست به خوبی انجام میشود ... ادامه مطلب

مزایای استفاده از لیزر برای درمان کک و مکمزایای استفاده از لیزر برای درمان کک و مک

کک و مک عبارتند از یک خال یا لکه تیره رنگ که بر روی پوست به وجود می‌آید و بیشتر در پوست صورت، سینه، جلوی بازوها و پشت دست‌ها دیده می‌شود.کک و مک به صورت لکه‌های کوچک قهوه‌ای رنگ یا برنزه‌ای است که در افراد دارای پوست روشن و موی بلوند یا قرمز و چشم‌های آبی، سبز یا خاکستری به وجود می‌ آید ... ادامه مطلب

رابطه ی ریزش مو در زنان و یائسگیرابطه ی ریزش مو در زنان و یائسگی

درمان زودرس ریزش مو ممکن است سرعت نازک شدن موها را کاهش دهد و باعث رشد مجدد موها گردد. روشهای درمانی متعددی برای توقف و پیشگیری از ریزش مو مانند مزوتراپی، هیرفیلر و پی آر پی وجود دارد ... ادامه مطلب