اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

بوتاکس ابرو چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از روش­‌های مؤثر برای از بین بردن خط اخم بین دو ابرو و خطوط پیشانی،بوتاکس ابرو است. کاربرد اصلی بوتاکس در غیر فعال نمودن عضلات و ماهیچه­‌ها، از طریق وارد نمودن نوعی سم می‌­باشد. سم بوتولونیوم ماده اصلی تشکیل دهنده بوتاکس است که در دزهای پایین می­تواند عضلات را فلج و غیرفعال نماید. عدم فعالیت عضلات پیشانی باعث می‌شود که ابروها بالاتر رفته و در نتیجه لیفت ابرو صورت گیرد. با این کار چشم‌ها که اعضای مهم و در عین حال جذاب چهره هستند، بیشتر نمایان شده و زیبایی صورت بازخواهد گشت. البته میزان بوتاکس و لیفت ابرو به سن، ژنتیک و حالت چهره فرد بستگی دارد که تا چه اندازه حالت‌های صورت را تغییر دهد. با بیشتر شدن هر یک از فاکتورهای سن و میزان حرکات، به لیفت بیشتری نیز نیاز خواهیم داشت.

تزریق بوتاکس در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی با بررسی دقیق شرایط شما، و امکان دستیابی به بهترین نتایج انجام میشود. در صورت تمایل می‌توانید هم‌اکنون با شماره تلفنهای 32240913 و 09336900224 با ما تماس گرفته و پس از دریافت اطلاعات مورد نیاز، هماهنگی جلسه ملاقات با ایشان را انجام دهید.

نحوه تزریق بوتاکس ابرو جهت لیفت ابرو

انجام لیفت ابرو با درمان زیبایی تزریق بوتاکس صورت به زمان زیادی نیاز ندارد اما با دقت بسیار زیادی همراه است. میزان لیفتی که بر روی ابروهای هر فرد انجام می‌شود با توجه به جنس، سن و عضلات فرد متفاوت می‌باشد. لیفت ابروبا تزریق بوتاکس یک روش مدرن و غیر تهاجمی می‌باشد و اکثر افرادی که از این روش برای بالا بردن ابروهای خود استفاده کرده‌اند رضایت کامل را دارند. لیفت ابرو باتزریق بوتاکس دردناک نمی‌باشد و مدت زمان تزریق آن خیلی کوتاه می‌باشد و سریع انجام می‌شود. پزشک قبل از شروع کار، کرم بی‌حسی بر روی ناحیه‌ای که قرار است در آن تزریق را انجام دهد ماساژ می‌دهد تا شما هیچ‌گونه دردی را احساس نکنید و سپس کار تزریق را شروع می‌کند.

بوتاکس ابرو

مزایای بالا بردن ابرو با تزریق بوتاکس

نکات قبل ازلیفتابروباتزریقبوتاکس

مراقبت‌های پس از بوتاکس ابرو

یکی از مسائل مهم در کسب بهترین نتیجه، مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس است.

تا 24 ساعت بعد از تزریق بوتاکس از هرگونه لمس کردن و ماساژ دادن محل تزریق خودداری نمایید؛ زیرا مواد تزریق شده می‌توانند جابجا شده و به نقاط دیگر صورت منتقل شوند. به خصوص این ناحیه که در نزدیک چشم بوده و حساسیت بیشتری دارد.

یکی از مسائل مهم برای جلوگیری از انتقال مواد بوتاکس به قسمت‌های دیگر، رعایت نمودن حالت خواب است. بهتر است به پشت بخوابید و سعی کنید به ابروها و پیشانی فشاری وارد نشود.

در روز اول تزریق بوتاکس ابروها باید استراحت نموده و از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری نمایید. فعالیت‌های روزمره خود را بلافاصله می‌توانید انجام دهید. از رفتن به سونا، استخر، جکوزی و … خودداری نمایید.

این‌گونه موارد می‌تواند التهاب و کبودی را در بدن بالا ببرد. به همین دلیل توصیه می‌شود از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات پرهیز نمایید. در غیر این صورت مصرف آن‌ها را کنترل نموده و حداقل تا دو روز اول این موارد را رعایت نمایید.

حداقل دو روز بعد از تزریق بوتاکس ابرو از انجام مسافرت‌های هوایی به دلیل نوسانات فشار هوا پرهیز کنید.

گرما و نور آفتاب برای افرادی که بوتاکس ابروانجام داده‌اند، مضر می‌باشد؛ زیرا میزان کبودی را افزایش می‌دهد. بهتر است از کلاه، عینک و ضدآفتاب با دز بالا استفاده نمایید.

افراد مناسب انجاملیفتابروباتزریقبوتاکس

عوارض لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

هزینه تزریق بوتاکس ابرو

یکی از مسائلی که برای افراد در این زمینه ممکن است مهم باشد، هزینه انجام بوتاکس ابرو می‌­باشد. هزینه آن بستگی به آیتم­‌هایی مانند دستمزد پزشک، کلینیک یا مرکزی که مراجعه می‌­کنید، میزان دوز دارو و یا سایر روش‌­های درمانی جانبی که ممکن است نیاز باشد، متغیر است. در مواردی نیاز است از روش­‌های دیگری مانند بلفاروپلاستی نیز در کنار این روش استفاده شود. توصیه ما این است که به هیچ عنوان به خاطر پرداخت هزینه کمتر، سلامتی و زیبایی خود را به خطر نیندازید. برای آگاهی از هزینه تزریق بوتاکس ابرو در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

تزریق ژل یکی از روشهای رایج و پرطرفدار برای جوانسازی، فرم دهی و افزایش حجم به صورت و بدن است. ماندگاری و ایجاد ظاهری مطلوب در این روش، ارتباط تنگاتنگی با مهارت در تزریق دارد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای تزریق ژل یا فیلر به پزشکان مجرب و ماهر مراجعه نمایید تا با نتایج مطلوب مواجه شوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
معرفی فیلر پلوریال کلاسیکمعرفی فیلر پلوریال کلاسیک

یکی از بهترین روش ها برای کاهش چین و چروک صورت و فرم دهی به صورت استفاده از ژل یا پرکننده ها می باشد ... ادامه مطلب

فیلر یا بوتاکس کدام یک برای رفع چین و چروک پیشانی مناسب هستند؟فیلر یا بوتاکس کدام یک برای رفع چین و چروک پیشانی مناسب هستند؟

چروک پیشانی، فرورفتگی های طبیعی قابل مشاهده در صورت هستند که از بین بردن آنها دشوار است مگر اینکه اقدامات زیبایی مانند تزریق ژل و بوتاکس انجام شود. ... ادامه مطلب

درمان اسکارفرو رفته با تزریق ژلدرمان اسکارفرو رفته با تزریق ژل

تزریق ژل یا فیلر از روشهای نسبتا جدید است که برای بسیاری از اهداف زیبایی و جوانسازی، همچنین درمان برخی عوارض پوستی مانند اسکارهای آتروفیک یا فرو رفته کاربرد دارد ... ادامه مطلب