اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

ماندگاری نتایج پلاسما جت چقدر است؟

پلاسما جت روشی غیرتهاجمی و کم عارضه برای جوانسازی پوست است که بدون نیاز به جراحی و برش آسیب‌های آن را برطرف می‌کند. به‌علاوه طول جلسات پلاسما جت بسیار کوتاه بوده و دوره نقاهت کوتاهی نیز دارد. این‌ها دلایلی هستند که امروز پلاسما جت به یکی از محبوب‌ترین روش‌ها در دنیا تبدیل شده است

پلاسما جت باعث جمع شدن لایه‌های زیرین پوست شده و افتادگی‌ها و چین و چروک‌های آن را از بین می‌برد. به همین دلیل می‌توان از آن برای رفع چین و چروک ایجاد شده در نواحی مختلف چهره استفاده کرد. با استفاده از این روش می‌توان چین و چروک‌های ریز ایجاد شده در نواحی حساس صورت همچون کناره چشم‌ها را به‌راحتی برطرف کرد. علاوه بر آن می‌توان شل شدگی و افتادگی پلک‌ها را نیز بهبود بخشید. پلاسما جت یکی از روش‌های لیفت بینی نیز می باشد که با استفاده از آن می‌توان فرم بینی را اصلاح کرده و برخی از ایرادهای ظاهری آن را نیز برطرف کرد.

پلاسما جت در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، با ارائه بهترین نتایج، و پیش بینی حداقل عوارض انجام می‌شود. اگر مایل به جوانسازی پوست با این روش می‌باشید؛ می‌توانید جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

ماندگاری نتایج پلاسما جت چقدر است؟

بدون شک ماندگاری نتایج پلاسما جت از روش‌های جراحی کمتر خواهد بود. چراکه در این روش تغییرات بنیادین در پوست، پلک یا بینی فرد ایجاد نمی‌شود و تنها مشکلات ظاهری که مربوط به پوست این نواحی می‌شوند، برطرف خواهند شد. اما قطعا ماندگاری این روش از دیگر روش‌های غیرتهاجمی نظیر تزریق بوتاکس، تزریق ژل ، تزریق چربی و… بیشتر خواهد بود. بسته به اینکه پلاسما جت برای درمان کدام ناحیه از چهره به کار می‌رود، مدت زمان ماندگاری آن متغیر است. معمولا این زمان بین 1 تا 3 سال است. آمارها نشان داده است که در بیشتر موارد نتایج پلاسما جت حدود 3 سال ماندگاری دارند. بنابراین شما می‌توانید به‌عنوان روشی با اثرات بلندمدت بر روی آن حساب باز کنید.

پلاسما جت

عوامل موثر بر ماندگاری پلاسماجت

بسته به اینکه در چه سن و سالی برای پلاسماجت اقدام می‌شود، ماندگاری نتایج آن متفاوت خواهد بود. در سنین بالاتر معمولا چین و چروک‌ها یا افتادگی‌های نواحی مختلف شدیدتر بوده و درمان آن‌ها کمی مشکل‌تر است. در سنین پایین با توجه به خفیف‌تر بودن آسیب‌ها و انعطاف‌پذیر بودن آن نتایج برای مدتی طولانی‌تر باقی خواهند ماند. علاوه بر آن با افزایش سن پوست کم‌کم چربی خود را از دست می‌دهد و ترمیم آن کار دشوارتری خواهد بود. بنابراین در سنین بالاتر نتایج پلاسماجت برای مدتی کوتاه‌تر باقی می‌مانند.

علاوه بر این اگر فرد در سنین نوجوانی برای پلاسما جت اقدام کند، نباید انتظار نتایج طولانی‌مدتی را داشته باشد. چراکه در این سن هورمون‌ها به تعادل نرسیده‌اند و تغییرات چهره و پوست فرد بسیار زیاد است. بنابراین اثرات پلاسما جت تا حد زیادی تحت تاثیر تغییرات هورمونی قرار می‌گیرند و به ثبات نمی‌رسند. همین عامل باعث می‌شود که در سنین زیر 18 سال، ماندگاری این روش حتی به زیر یک سال برسد. به همین دلیل پزشکان معتقدند که بازه سنی مناسب برای پلاسماجت بین ۲۰ تا ۷۰ سال است.

اینکه پوست فرد چرب، خشک، معمولی یا مختلط باشد، می‌تواند در ماندگاری نتایج پلاسما جت اثر بگذارد. علاوه بر این میزان انعطاف‌پذیری پوست نیز از عوامل موثر بر مدت ماندگاری است. معمولا پزشک قبل از انجام پلاسما جت فرد را معاینه می‌کند و با توجه به نوع پوست او تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان را تعیین می‌کند. در واقع افرادی که به دلیل نوع پوست خود ممکن است ماندگاری کمتری را تجربه کنند، تعداد جلسات بیشتر می‌شود تا نتایج برای مدت بیشتری باقی بمانند.

بسته به اینکه میزان افتادگی یا چین و چروک در چهره فرد چقدر است، مدت زمان ماندگاری پلاسماجت متفاوت خواهد بود. معمولا از پلاسماجت نمی‌توان برای درمان کامل چین و چروک‌ها و افتادگی‌های خیلی شدید استفاده کرد. پزشک معمولا به چنین افرادی جراحی را توصیه می‌کند. درصورتی‌که آسیب فرد خفیف یا متوسط باشد، مدت زمان ماندگاری نتایج بیشتر خواهد شد.

درصورتی‌که افتادگی یا چین و چروک موجود در چهره افراد به دلیل افزایش سن یا عوامل طبیعی رخ داده باشد، ماندگاری نتایج بیشتر خواهد بود. چراکه در این موارد پوست هنوز ترکیبات طبیعی خود را به طور کامل از دست نداده و با تقویت آن‌ها می‌توان به نتایج بهتر دست پیدا کرد. اما اگر دلیل ایجاد آسیب در پوست مواردی نظیر مصرف سیگار و قلیان، مصرف الکل یا برخی بیماری‌های پوستی باشد، پلاسماجت نمی‌تواند برای مدتی طولانی آن‌ها را برطرف کند. به‌خصوص اگر پس از انجام پلاسماجت مصرف این مواد یا بیماری ادامه داشته باشد.

پلاسما جت را می‌توان برای درمان آسیب‌های موجود در نواحی مختلف چهره استفاده کرد. بنابراین می‌توان گفت محلی که پلاسما جت به آن تابانده می‌شود در ماندگاری نتایج موثر خواهد بود. معمولا ماندگاری پلاسما جت پلک یا بینی حدود 3 سال است. اما در بخش‌های دیگر صورت نظیر خط اخم،خط لبخند و… می‌توان تا 5 سال نیز به ماندگاری نتایج امیدوار بود. علاوه بر این در افراد با سنین بالاتر احتمال کاهش مدت زمان ماندگاری در نواحی که مستعد چین و چروک هستند، بیشتر خواهد شد.

شیوه کلی انجام پلاسماجت یکسان است اما در شیوه تابش پلاسما، انتخاب محل تابش، نوع دستگاه پلاسما جت و تعداد نقاط درمان تفاوت‌هایی وجود دارد که باعث تفاوت در تکنیک‌های پلاسماجت می‌شود. همین تکنیک می‌تواند زمان ماندگاری پلاسما جت را تغییر دهد. پزشکان مختلف در کلینیک‌های متفاوت از روش‌های متنوعی برای پلاسماجت استفاده می‌کنند که معمولا ماندگاری آن‌ها بیشتر از 5 تا 7 سال نخواهد شد.

در طول جلسات مشاوره قبل از عمل، پزشک ممکن است با توجه به شرایط فرد بیشتر از یک جلسه پلاسماجت را برای او تجویز کند. این موضوع برای اطمینان از برطرف شدن کامل آسیب و تاثیرگذاری پلاسماجت است. اما در مواردی نیز پزشک صرفا برای تثبیت نتایج و افزایش زمان ماندگاری این جلسه اضافه را تجویز می‌کند. در چنین مواردی معمولا جلسه تثبیتی 8 هفته پس از اولین جلسه انجام می‌شود. در موارد دیگر نیز فاصله جلسات پلاسماجت بسته به تشخیص پزشک بین 1 تا 2 ماه است.

حتما پزشک پس از انجام پلاسما جت توصیه‌هایی به شما می‌کند. توصیه‌هایی نظیر تمیز نگه داشتن محل درمان، دوری از نور خورشید، عدم استفاده از مواد آرایشی، دوری از محیط‌های آلوده، خودداری از فشار یا ماساژ دادن ناحیه درمان و… از جمله این توصیه‌ها هستند. رعایت این موارد شاید برای چند روز یا نهایتا یکی دو ماه فرد را آزار دهد. اما در نهایت باعث افزایش زمان ماندگاری نتایج خواهد شد. در مقابل عدم رعایت موارد نه‌تنها ماندگاری نتایج را کوتاه‌تر می‌کند، بلکه ممکن است فرد را به نتایج دلخواه نیز نرساند.

سبک زندگی پیش و پس از پلاسما جت تاثیر زیادی در ماندگاری آن دارد. معمولا افرادی که مرتب کاهش یا افزایش وزن دارند، با انجام پلاسما جت ماندگاری کمتری را تجربه خواهند کرد. چرا که در اثر تغییرات وزن مداوم پوست آن‌ها حالت ارتجاعی خود را از دست داده و شل شده و درمان آن کار مشکلی است. علاوه بر آن افراد سیگاری نیز نمی‌توانند نتایج طولانی مدتی را انتظار داشته باشند. در این افراد غلظت خون باعث از بین رفتن طراوت و شادابی شده و اگر فرد مصرف سیگار را بعد از پلاسماجت قطع نکند، در مدتی کوتاه نیاز به ترمیم نتایج پیدا می‌کند.

رژیم غذایی به اندازه دیگر موارد گفته‌شده در ماندگاری نتایج اثرگذار نیست اما نمی‌توان تاثیر آن را نادیده گرفت. معمولا رژیم‌های غذایی با حجم زیادی از غذاهای چرب، شور یا شیرین، باعث ایجاد آسیب در پوست می‌شود. تداوم این رژیم باعث ماندگار شدن آسیب‌ها شده و درمان آن‌ها را مشکل‌تر می‌کند. علاوه بر آن پس از پلاسما جت نیز این رژیم‌ها همچنان بر روی پوست تاثیر منفی می‌گذارند و نتایج عمل را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

آدرس اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

مدت ماندگاری پلاسما جت صورت چقدر است ؟

مدت ماندگاری پلاسما جت که اغلب طولانی است در کنار بهبودی سریع آن یکی از ویژگی هایی است که سبب شده است افراد زیادی به این تکنیک جوانسازی پوست ، جذب شوند. ماندگاری پلاسما جت صورت به عوامل متعددی از جمله تعداد جلسات درمانی، سبکی که فرد برای زندگی خود انتخاب کرده است و همینطور روند پیری صورت وابسته است. علاوه بر این در درمان برخی از معضلات پوستی ماندگاری پلاسما جت صورت نتایجی دائمی به همراه دارد این در حالی است که برخی از نقاط صورت، بدون تاثیر پذیری طولانی مدت از درمان، روند پیری خود را دنبال می کند. در این موارد لازم است جهت افزایش ماندگاری پلاسماجت صورت، هر از چند گاهی حتی به مدت چند سال پیاپی درمان را تکرار کرد. در حالت کلی می توان گفت که ماندگاری پلاسما جت صورت با هر بار درمان تقریبا به مدت یک سال ادامه پیدا می کند.

با گسترش تزریق پرکننده‌ها، افراد سودجو انگیزه پیدا کردند تا بدون دانش، تجربه و مهارت کافی، اقدام به تزریق ژل نمایند. تزریق فیلر در اصفهان نیز خدمتی است که فقط و فقط باید توسط پزشک انجام شود و این اقدام، در اماکنی مانند آرایشگاه‌ها و مراکز غیر مجاز سطح شهر، بر خلاف قاعده است و تخلف محسوب می‌گردد. به همین جهت توصیه می‌شود؛ برای این عمل به پزشکان پوست مراجعه کرده تا از عوارض غیر قابل پیش بینی تزریق ژل یا فیلر جلوگیری نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزایای استفاده از لیزر برای درمان کک و مکمزایای استفاده از لیزر برای درمان کک و مک

کک و مک عبارتند از یک خال یا لکه تیره رنگ که بر روی پوست به وجود می‌آید و بیشتر در پوست صورت، سینه، جلوی بازوها و پشت دست‌ها دیده می‌شود.کک و مک به صورت لکه‌های کوچک قهوه‌ای رنگ یا برنزه‌ای است که در افراد دارای پوست روشن و موی بلوند یا قرمز و چشم‌های آبی، سبز یا خاکستری به وجود می‌ آید ... ادامه مطلب

نحوه تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربینحوه تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربی

مدل عروسکی ژل لب که با ژل لب مدل باربی نیز شناخته می شود، یکی از مدل های پرطرفدار در بین دختران به شمار می رود. ... ادامه مطلب

کاربرد تزریق چربی به چانه در موارد مختلفکاربرد تزریق چربی به چانه در موارد مختلف

پروتز چانه با چربی یا منتوپلاستی، نوعی عمل کم تهاجمی است که در آن شکل چانه را تغییر داده یا اندازه‌ی آن را بزرگتر می کنند تا ظاهر صورت متعادل گردد. پروتز چانه با چربی برای افزایش حجم چانه انجام می‌گیرد، در حالیکه تغییر شکل دادن استخوان برای کاهش اندازه‌‌ی چانه صورت می‌گیرد. این عمل معمولا به همرا ... ادامه مطلب