اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

فیلر Natural B چه کاربرد هایی دارد؟

افزایش سن و کاهش کلاژن پوست، موجب ایجاد مشکلات پوستی می‌شود. یکی از بهترین و کارآمدترین روش‌های درمان مشکلات پوستی که محبوبیت زیادی در سراسر جهان دارد، تزریق فیلر آبرسان و جوانساز است. ترکیبات این فیلر به گونه‌ای طراحی شده است که باعث تحریک پوست به تولید کلاژن شده و فرآیند خونرسانی به بافت‌ها را افزایش می‌دهد. همچنین، آنتی اکسیدان، ویتامین و مواد معدنی موجود در این فیلر، باعث ترمیم و تقویت بافت پوست شده و شادابی و طراوت از دست رفته پوست را بازیابی می‌کند.

هر فیلری را در عمق خاصی زیر پوست تزریق می‌کنند تا فضای اضافی ایجاد شده که ناشی از، از بین رفتن چربی زیر جلدی بدن شما است را رفع کند. بنابراین پوست ریخته می‌شود و چین و چروک یا ناحیه فرو رفتگی بهبود می‌یابد. فیلر آبرسان و جوانساز Natural B، محصول کشور کره جنوبی است و هر بسته ۲ سی‌سی است که در یک جلسه به کل صورت تزریق می‌شود. یکی از ترکیبات این فیلر هیالورونیک اسید است. این مزوژل دارای چند پپتید مؤثر هست که در واقع پپتیدها ماندگاری هیالورونیک اسید را در بافت هدف بالاتر می‌برند. هرکدام از این مزوژل ها فوایدی دارد و برای هر فرد با توجه به پوست، میزان چین و چروک، سن، میزان شلی و افتادگی پوست، خواسته فرد و خشکی پوست به صورت جداگانه بررسی و انتخاب می شوند.

مطب پوست مو و لیزر دکتر لادن ناظمی یکی از مراکز معتبر و مجهز است که با ارائه انواع خدمات جوانسازی در اصفهان از جمله تزریق فیلر Natural B ، پوستی شاداب و با طراوت را به شما مراجعین محترم هدیه می‌نماید. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد‌های فیلر آبرسان و جوانساز Natural B

انواع فیلر

مزایای فیلر آبرسان و جوانساز Natural B

خواص نوآورانه محصول و فناوری تولید انحصاری آن نتیجه مؤثر را تضمین می‌کند:

تعلیق فرآیندهای پیری

ترکیب منحصر به فرد محصول یک اثر پوستی تجدید شده به‌طور طبیعی ایجاد می‌کند. این ماده به شدت پوست را مرطوب می‌کند، اثر لیفت می‌دهد، ضد پیری را در ناحیه پیروربیتال ارائه می‌دهد و چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهد.خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد. باعث تحریک تجدید سلول‌های پوستی و تحریک سنتز اسید هیالورونیک و کلاژن خود پوست می‌شود.اتصالات متقابل نتیجه جوانسازی را بهبود می‌بخشد و جلوه‌ای طولانی‌تر به وجود می‌آورد.

اثر پپتید بیومتریک

Oligopeptide-24: تکثیر سلولی، فعالیت متابولیسم را تحریک می‌کند، خاصیت ارتجاعی پوست را تقویت می‌کند. Oligopeptide-92: هیالورونیداز درون زا را سرکوب می‌کند، چین و چروک‌های کوچک و متوسط را کاهش می‌دهد. اکتاپپتید -11: بازسازی سلول را فعال می‌کند، ظاهر و رنگ پوست را بهبود می‌بخشد. Oligopeptides-34: سطح کلاژن و الاستین را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

نحوه تزریق فیلر آبرسان و جوانساز Natural B

افراد منع از تزریق فیلر آبرسان و جوانساز Natural B

با وجود سلامت بالای این روش برخی افراد کاندیدای مناسب درمان با این فیلر نیستند. بنابراین لازم است پیش از هر اقدامی با پزشک درباره پرونده پزشکی و وضعیت جسمانی خود مشورت کنید.

مراقبت‌های لازم پس از تزریق فیلر آبرسان و جوانساز Natural B

1. از ماساژ دادن ناحیه تزریق شده خودداری کنید.

2. به مدت 24 ساعت پس از تزریق ورزش نکنید.

3. به مدت 72 ساعت از قرار گرفتن در برابر گرمای شدید و مستقیم مانند نور خورشید خودداری کنید.

4. میزان مصرف نمک را کاهش دهید.

5. در صورتی که تورم بالایی دارید می‌توانید از کمپرس سرد در ناحیه تزریق استفاده کنید.

6. طبق تجویز پزشک در صورتی که درد احساس کردید مسکن مصرف کنید.

آدرس اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

نتایج تزریق فیلر آبرسان و جوانساز Natural B

عوارض فیلر آبرسان و جوانساز Natural B

تزریق چربی در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، در محیطی ایمن و مبتنی بر پرتوکل‌های بهداشتی، بسته به معیارهای شما و با استفاده از معتبرترین برندها انجام می‌پذیرد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :بهناز ملایی [ 1402-02-14 ]
هزینه تزریق فیلر آبرسان چقدر است؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
رینوپلاستی غیر جراحی با پلکسر بینیرینوپلاستی غیر جراحی با پلکسر بینی

کوچک کردن بینی با پلکسر یا پلاسماجت یکی از روشهای جدید در زیبایی بینی بدون عمل جراحی است. دستگاه پلکسر از دستگاه های مورد استفاده در فرم دهی بینی است ... ادامه مطلب

مقایسه تزریق ژل و تزریق چربیمقایسه تزریق ژل و تزریق چربی

تزریق ژل و تزریق چربی هر دو از روشهای ایده آل و بسیار خوب افزایش حجم، فرم دهی و جوانسازی پوست محسوب می‌شوند که بسته به نیاز شما و تشخیص پزشک، ممکن است انتخاب شده و انجام شوند ... ادامه مطلب

کاربرد بوتاکس چیست؟کاربرد بوتاکس چیست؟

برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک‌ها تزریق بوتاکس یکی از روشهای پرطرفدار و کم‌تهاجمی جوانسازی پوست است. این روش به عنوان روشی موثر برای از بین بردن خطوط ظریف و همچنین چین و چروک‌های صورت استفاده می‌شود ... ادامه مطلب