اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

آیا تعریق شدید قابل درمان است؟

عرق کردن امری طبیعی و در واقع ضروری است و انسان برای تنظیم دمای بدن خود باید عرق کند. ساده‌ترین راه برای مقابله با عرق کردن زیاد، استفاده از ضد عرق‌ها است که اکثر افراد به‌طور روزانه از آن استفاده می‌کنند. بیشتر ضد عرق‌ها حاوی نمک آلومینیوم هستند و بعد از استفاده از آنها، با تشکیل عصاره‌ای تعریق را مسدود می‌کنند.

هایپرهیدروز یک اصطلاح پزشکی است که برای تعریق بیش از حد و غیر طبیعی استفاده می‌شود و می‌تواند به طور قابل توجهی بر کیفیت زندگی فرد تأثیر بگذارد. در برخی موارد، عرق کردن زیاد فقط به یک ناحیه از بدن مانند زیر بغل یا پا محدود می‌شود، که به آن هایپرهیدروز کانونی می‌گوییم. شایع‌ترین نواحی که تحت تأثیر هیپرهیدروز قرار دارد، پوست سر، زیر بغل، کف دست، کف پا و کشاله‌ی ران‌ها هستند.

ضد عرق‌های معمولی برای مبتلایان به این بیماری مناسب نیستند؛ اما راه‌های مؤثری برای درمان آن وجود دارد. تزریق بوتاکس یک گزینه درمانی جدید برای مبتلایان به هایپرهیدروز است. تزریق بوتاکس در زیر بغل باعث می‌شود تا عصب‌هایی که باعث تعریق زیر بغل می‌شوند ضعیف‌تر گردد و فرد از عرق کردن‌های شدید در زمان فعالیت‌های ساده خلاص شود. این تزریق یک روش غیرتهاجمی است و نیاز به بیهوشی ندارد.

تزریق بوتاکس یک روش غیر جراحی مؤثر در درمان تعریق شدید است. در کلینیک دکتر لادن ناظمی در اصفهان پس از معاینه، مقدار مورد نیاز بوتاکس به جهت پیشگیری از تعریق زیاد تعیین می‌شود. بوتاکس یک روش بی‌خطر و اثبات‌شده برای درمان این بیماری است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در خصوص تزریق بوتاکس برای کاهش تعریق شدید یا رزرو نوبت می‌توانید با شماره‌های32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

نحوه درمان تعریق با بوتاکس

برای درمان تعریق با بوتاکس، لازم است که این ماده در ۱۰ تا ۱۵ نقطه از زیر بغل تزریق شود. هنگام تزریق بوتاکس، بیمار هیچ دردی احساس نخواهد کرد. چند روز بعد از درمان تا حد زیادی میزان عرق زیر بغل کاهش خواهد یافت و بعد از گذشت مدتی، متوقف خواهد شد. میزان دوز استاندارد تزریق بوتاکس در درمان عرق زیر بغل نیز حدود ۵۰ واحد است که البته این میزان نیز با توجه به شرایط بیمار می‌تواند متغیر باشد.

مزایای تزریق بوتاکس جهت درمان تعریق

این تزریق عارضه‌ای برای غدد لنفاوی ندارد؛ زیرا عمق آن بسیار کم است و آسیبی به این غدد وارد نمی‌کند. در صورت رضایت داشتن از این تزریق می‌توانید پس از پایان دوره دوباره آن را تمدید و ترمیم کنید. به مرور زمان تعریق شما کاهش یافته و شما می‌توانید فعالیت‌های روزانه خود را انجام دهید. تأثیرات بوتاکس پس از گذشت یک الی دو هفته نمایان می‌شود.تزریق بوتاکس 5 الی 10 دقیقه زمان می‌برد و این روش درمانی باعث ایجاد درد نمی‌شود.

درمان تعریق با بوتاکس

افراد مناسب جهت درمان تعریق با بوتاکس

اقدامات پیش از تزریق بوتاکس جهت درمان تعریق

ممکن است لازم باشد از دستورالعمل‌های زیر پیروی کنید:

مراقبت‌های پس از تزریق بوتاکس جهت درمان تعریق

اپیلاسیون و موم انداختن زیر بغل، لیزر موهای زائد زیر بغل، انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین و استحمام با آب داغ به مدت ۲۴ ساعت بعد از انجام فرآیند ممنوع می‌باشد. همچنین می‌توانید جهت کاهش سریع تورم و التهاب زیر بغل از کمپرس یخ استفاده کنید.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

ماندگاری بوتاکس جهت درمان تعریق

بازه‌ی میانگین زمانی برای ماندگاری تزریق بوتاکس تزریق شده زیر بغل و دست‌وپا، بین شش الی هشت ماه برآورد شده است. در عین حال ممکن است بیشتر از این زمان هم دوام داشته باشد؛ اما به طور معمول بازه ماندگاری کم‌تر از شش ماه و بیشتر از یک سال نخواهد بود. این زمان تعیین‌کننده فواصل بین جلسات تزریق بوتاکس زیر بغل یا کف دست و پا نیز هست.

عوارض جانبی تزریق بوتاکس جهت درمان تعریق

تزریق چربی در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، در محیطی ایمن و مبتنی بر پرتوکل‌های بهداشتی، بسته به معیارهای شما و با استفاده از معتبرترین برندها انجام می‌پذیرد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق مزوبوتاکس برای چه کسانی مناسب است؟تزریق مزوبوتاکس برای چه کسانی مناسب است؟

مزوبوتاکس ترکیبی از روش های جوانسازی پوست بوتاکس و مزوتراپی می باشد که برای کاهش حرکات صورت و جلوگیری از ایجاد چین و چروک صورت استفاده می شود. ... ادامه مطلب

درباره تزریق چربی بیشتر بدانیددرباره تزریق چربی بیشتر بدانید

تزریق چربی روشی است که در آن با برداشت سلولهای چربی از نقاطی از بدن که مستعد بافت چربی بیش از اندازه هستند؛ شروع می‌شود. سلولهای چربی برداشته شده طی فرآیند آماده سازی خالص می‌گردند و در مرحله نهایی این سلولها از طریق تزریق به لایه های مختلف پوست انتقال می‌یابند ... ادامه مطلب

آشنایی با عوارض تزریق ژل گونهآشنایی با عوارض تزریق ژل گونه

در اثر افزایش سن گونه ها افتاده و کم حجم می‌شوند و نیاز به بازسازی پیدا می‌کنند. تزریق ژل گونه از روشهایی است که برای گونه گذاری انجام می‌شود و مانند هر روش دیگری ممکن است عوارضی در پی داشته باشد که در ادامه مطلب به این عوارض اشاره خواهد شد ... ادامه مطلب