اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

زاویه سازی صورت با تزریق چربی چگونه است؟

گرایش به زیبایی در همه انسان‌ها وجود دارد و داشتن ظاهری بهتر، باعث بالا رفتن اعتماد به ‌نفس در افراد می‌شود. امروزه عمل‌های زیبایی همچون زاویه سازی صورت، بسیار محبوب و پرطرفدار است. زاویه سازی صورت، علاوه بر فرم دهی به صورت و چانه، باعث جوانسازی و زیبایی پوست نیز می‌شود. تزریق چربی و زاویه سازی صورت باعث زیبایی، جوانسازی پوست، اصلاح زاویه بینی، رفع غبغب و حالت دادن به چانه می‌شود. زاویه سازی صورت با تزریق چربی در کلینیک‌های تخصصی صورت گرفته و همانند سایر روش‌های تزریق چربی از چربی‌های بدن خود شخص استفاده می‌کنند تا افراد بتوانند فرم ایده‌آلی به چهره خود بدهند. ماندگاری زاویه سازی صورت با چربی در مقایسه با سایر روش‌های تزریق بالا بوده و روشی کاملاً ایمن و مطمئن محسوب می‌شود.

تزریق چربی جهت زاویه سازی یا کانتورینگ صورت توسط دکتر لادن ناظمی، در محیطی ایمن و مبتنی بر پرتوکل‌های بهداشتی، بسته به معیارهای شما و با استفاده از معتبرترین برندها انجام می‌پذیرد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

نحوه انجام زاویه سازی صورت با تزریق چربی

زاویه سازی صورت

مزایای زاویه سازی صورت با تزریق چربی

کاندید مناسب جهت زاویه سازی صورت با تزریق چربی

برای انجام عمل زاویه سازی صورت، حالت صورت افراد باید دارای ویژگی‌هایی باشد. به عبارت دیگر این عمل برای همه قابل انجام نیست و افرادی با ویژگی‌های ذیل می‌توانند گزینه مناسبی برای این عمل باشند.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

مراقبت‌های لازم پس از زاویه سازی صورت با تزریق چربی

مناطق انجام زاویه سازی صورت با تزریق چربی

با تزریق چربی در نواحی مانند خطوط فکی و چانه در تناسب با همدیگر می‌توان این نواحی را برجسته کرد و به اصطلاح زاویه‌دار نمود و زیبایی خاصی برای کل صورت ایجاد کرد. با تزریق مقداری چربی و برجسته کردن گونه هم خطوط زاویه‌دار صورت در قسمت میانی کامل شده، چهره زیباتر و جذاب‌تر خواهد شد. حال نتیجه عمل شامل خط‌دار شدن استخوان فک و بهتر دیده شدن چانه و گونه می‌شود که این خود باعث کم‌رنگ شدن یا محو غبغب نیز می‌شود.

عوارض زاویه سازی صورت با تزریق چربی

عوارضی که ممکن است رخ دهد، عبارت‌اند از:

البته توجه کنید مواردی که در بالا ذکر شد به ندرت اتفاق می‌افتد و اگر تمامی نکات و مراقبت‌های لازمه رعایت کنید، اتفاقی نمی‌افتد.

کلینیک دکتر لادن ناظمی ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی و جوانسازی پوست، رفع موهای زائد و درمان زگیل تناسلی در اصفهان می‌باشد. شما در این مرکز با انواع روشهای لیزری و غیر لیزری مانند کرایوتراپی، می‌توانید به درمان زگیل تناسلی بپردازید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی پوست با تزریق پلاسما ژلجوانسازی پوست با تزریق پلاسما ژل

پلاسما ژل یکی از جدید‌ترین فیلرها یا ژل های استفاده شده برای رفع چین و چروک ها و جوانسازی پوست است ... ادامه مطلب

آیا شما گزینه ی خوبی برای تزریق بوتاکس هستید؟آیا شما گزینه ی خوبی برای تزریق بوتاکس هستید؟

بوتاکس یکی از درمان‌های تزریقی آرایشی است که باعث رفع چین و چروک‌های صورت می‌شود . بوتاکس حاوی فرمول رقیق شده‌ای از سم بوتولیسم است که باعث فلج عضلات می شود ... ادامه مطلب

سوالات رایج درباره تزریق ژل (فیلر)سوالات رایج درباره تزریق ژل (فیلر)

در این مطلب به سوالات بیشتر پرسیده شده از سوی بیماران و کاربران در ارتباط با تزریق ژل یا فیلر پاسخ داده میشود. ... ادامه مطلب