اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

علت گلوله شدن فیلرها پس از تزریق

انجام تزریق فیلر مانند دیگر عمل‌های زیبایی، ممکن است برخی عوارض و خطراتی را به دنبال داشته باشد به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از انجام تزریق فیلر، حتماً درباره‌ عوارض، مشکلات و چگونگی درمان آنها آگاهی لازم را پیدا کنید تا بتوانید از بروز آنها جلوگیری کنید و درمان بدون خطری را داشته باشید.

یکی از این عارضه‌ها، گلوله شدن فیلر است که بنا به دلایلی رخ می‌دهد. البته بهتر است به این موضوع دقت داشته باشید که بعد از تزریق فیلر، به دلیل وجود کبودی‌ها و تورم در هفته‌ اول، افراد احساس می‌کنند که در قسمت تزریق شده توده‌ای قرار دارد و این موضوع به شدت باعث نگرانی افراد خواهد شد؛ اما جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و بروز تورم و کبودی بعد از تزریق، عادی است و تا آخر هفته فروکش می‌کند. اگر این توده بعد از یک هفته فروکش نکرد، یعنی پزشک برای شما تزریق فیلر را به درستی انجام نداده و باعث شده است که ژل تزریق شده در آن قسمت سفت شده و گلوله گلوله شود.

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث به وجود آمدن گلوله می‌شود، تزریقات اشتباه و با مواد بی‌کیفیتی است که ممکن است به واسطه یک پزشک بدون مهارت انجام بگیرد. این اتفاق بیشتر به خاطر تکنیک نادرست تزریق ایجاد می‌شود. همچنین گاهی اوقات بیماران در نواحی تزریق‌شده فشارهای جانبی ایجاد می‌کنند و به‌نوعی باعث حرکت و جابه‌جایی فیلر می‌شوند که این موارد قابل اصلاح است.

برای جوانسازی و زیبایی پوست خود می‌توانید از طریق تزریق فیلرها اقدام نمایید. این روش یکی از موثرترین و سریع ترین روشهای جوانسازی، افزایش حجم و فرم دهی پوست است که با تاثیرات فراوان می‌تواند جوانی و شادابی را به شما هدیه دهد. شما می‌توانید بهترین تزریق فیلر در اصفهان را توسط دکتر لادن ناظمی با تکیه بر مهارت و تجربه سالها فعالیت در این زمینه انجام دهید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

عوامل تأثیرگذار بر گلوله شدن فیلر پس از تزریق

تزریق فیلر

جلوگیری از گلوله شدن پس از تزریق فیلر

حتماً به یک کلینیک معتبر برای تزریق فیلر مراجعه کنید و با متخصصین امر مشاوره کنید. برخی از عوارض نامطلوبی که بعد از عمل تزریق فیلر به وجود می‌آید به این دلیل است که پزشک از فیلر نامناسب برای ناحیه‌ی مورد نظر استفاده کرده است. در واقع عمل به درستی انجام شده و عوارض نامطلوبی به همراه نداشته است؛ اما چون از فیلر مناسب استفاده نشد باعث نارضایتی فرد متقاضی می‌شود.

در صورتی که فرد پیش از تزریق فیلر، نکات لازم را رعایت کند، گلوله شدن فیلر اتفاق نمی‌افتد و دیگر نیازی به نگرانی در این زمینه وجود ندارد. یکی از نکاتی که لازم است پیش از اقدام برای تزریق بدان آگاهی داشته باشد، عدم استفاده از داروهای رقیق‌کننده خون به مدت یک هفته پیش از تزریق فیلر است.

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید به صورت طولانی مدت پس از تزریق فیلر پرهیز کرده و در محیط‌های گرم قرار نگیرید. در صورتی که ورم زیادی را پس از انجام این متد زیبایی تجربه کردید، بهتر است که از کمپرس‌های یخ استفاده کنید؛ اما توجه داشته باشید که وارد کردن فشار بیش از حد به ناحیه مورد نظر پس از تزریق، می‌تواند از جمله دلایل گلوله شدن فیلر پس از تزریق باشد. در صورتی که نکات مطرح شده را رعایت کنید، می توانید اطمینان داشته باشید که عارضه گلوله شدن پس از تزریق فیلر اتفاق نخواهد افتاد و این متد زیبایی با موفقیت همراه خواهد بود.

فیلرهای با غلظت پایین برای زیر چشم و لب مناسب هستند؛ اما به دلیل جذب سریع آنها، مدت کوتاه‌تری باقی می‌مانند و این موضوع باعث می‌شود که برخی از پزشکان برای طولانی‌تر بودن اثر تزریق فیلر، فیلرهای غلیظ‌ تر را پیشنهاد دهند و یا خود بیماران با آگاهی کامل، فیلر غلیظ‌تر را انتخاب می‌کنند. در این مورد تجربه پزشک در پیشگیری از ایجاد این عارضه نیز بسیار مهم است. در هر حال برای درمان آن می‌توان اقداماتی را انجام داد و توصیه می‌شود تزریقات بعدی فیلر با احتیاط و به میزان کم صورت گیرد.

آدرس اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

درمان گلوله شدن فیلر پس از تزریق

در صورتی که فیلر زیادی تزریق شده باشد، در صورت تحمل و عدم ناراحتی بیمار می‌توان انتظار داشت به مرور با حل شدن آن در بدن به حد مورد نظر برسد؛ اما اگر بیمار بخواهد زودتر حجم فیلر کم شود می‌توان از مواد تجزیه‌کننده آنها یا از دستگاه‌های RF استفاده کرد. فیلرهای موقت از جنس مواد اسید هیالورونیک است و برخی مواد مانند هیالورونیدازها باعث تجزیه آنها می‌شود که می‌توان با تزریق این مواد در قسمت‌های مختلف فیلر موردنظر، اصلاحات را انجام داد. همچنین با استفاده از دستگاه RF که گرمای عمقی ایجاد می‌کند می‌توان باعث افزایش جریان گردش خون در بافت مورد نظر شده و به مرور زمان باعث تسریع روند تجزیه فیلر در بدن شد.

تزریق چربی در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، در محیطی ایمن و مبتنی بر پرتوکل‌های بهداشتی، بسته به معیارهای شما و با استفاده از معتبرترین برندها انجام می‌پذیرد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین روشهای درمان خط اخم عمیق چیست؟بهترین روشهای درمان خط اخم عمیق چیست؟

به خطوط عمودی که بین دو ابرو وجود دارند، خط اخم گفته می شود. در واقع خط اخم ممکن است در هر سنی به وجود بیاید و نمی توان گفت که تنها افزایش سن، باعث ای ... ادامه مطلب

هایفوتراپی چیست و نتایج آن چگونه است؟هایفوتراپی چیست و نتایج آن چگونه است؟

هایفوتراپی یک نوع روش برای ایجاد جوانسازی پوست است که با استفاده از متد پیشرفته صوتی مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش امواج صوتی به سطوح زیرین پوست نفوذ کرده با تحریک کلاژن می توانند به از بین بردن چین و چروک های پوستی و سفت شدن پوست کمک کنند ... ادامه مطلب

کانتورینگ سیگما چگونه انجام میشود؟کانتورینگ سیگما چگونه انجام میشود؟

هایفو سیگما لیفت از خطوط کانونی و میکرو اولتراسوند برای جوانسازی غیرتهاجمی صورت استفاده می کند.با این تکنولوژی، لیفتینگ به صورت طبیعی با تحریک لایه ها ... ادامه مطلب