اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

جوانسازی پلک با پلاسما چگونه است؟

جوانسازی پلک با پلاسما نسل جدیدی از درمان‌های کشیدن پوست و تولید کلاژن است. دستگاه لیفت پلک پلاسماجت (پلکسر) نخستین الکتروکوتر جریان مستقیم به ثبت رسیده در جهان و تولید جمهوری چک است. در لیفت با پلاسما جت از تکنولوژی نوینی استفاده می‌شود که مبتنی بر تخلیه الکتریکی است. تخلیه پلاسما از طریق برقراری ولتاژ بالا و در عین حال ایمن، بین سر دستگاه و ناحیه درمان تولید می‌شود. تخلیه پلاسما به دلیل عرض بسیار کم، برای درمان ناحیه دور چشم (بلفاروپلاستی) مناسب است. پلاسما حالت چهارم ماده پس از جامد، مایع و گاز است. پلاسما می‌تواند باعث تولید و انقباض قابل ملاحظه کلاژن در پوست ناحیه‌هایی شود که پزشکان در گذشته قادر نبودند آنها را به نحو مؤثر به روش غیر جراحی درمان کنند. به خاطر داشته باشید که لیفت پلک با پلاسما جت فقط باید توسط پزشکان مجرب انجام شود.

روش غیر جراحی بلفاروپلاستی با پلاسما جت که اغلب تحت عنوان لیفت بدون جراحی پلک شناخته می‌شود، یک جایگزین بی‌خطر برای جراحی زیبایی و بدون خطرات مرتبط با مداخلات جراحی است. به جای بریدن پوست اضافه یا استفاده از نور شدید لیزر، در این روش از پلاسما برای ایجاد یک قوس کوچک الکتریسیته استفاده می‌شود که می‌تواند سلول‌های سطحی پوست را با استفاده از گرمای اعمالی هدف قرار دهد. این روش برای نواحی حساس پوست در اطراف چشم‌ها مناسب است؛ زیرا از آسیب به پوست اطراف و زیرین جلوگیری می‌کند و می‌توان مطمئن بود که می‌توانید پلک‌های خود را بعد از عمل همچنان به‌طور مناسب حرکت دهید. دستگاه پلاسما جت روشی برای رفع افتادگی پلک بدون جراحی است. این خدمت برای افرادی مناسب است که تمایلی به جراحی پلک ندارند و می‌خواهند بدون نیاز به بی‌هوشی و جراحی، پلک‌هایی جوان و زیبا داشته باشند.

پلاسما جت پلک در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، با ارائه بهترین نتایج، و پیش بینی حداقل عوارض انجام می‌شود. اگر مایل به جوانسازی پوست با این روش می‌باشید؛ می‌توانید جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

پلاسما جت

پلاسما جت یا پلکسر نوعی دستگاه است که جهت لیفت و سفت کردن پوست، کاهش چین و چروک، جوانسازی دست و ... استفاده می‌شود. همچنین این روش به بلفاروپلاستی بدون نیاز به جراحی نیز شهرت دارد که به‌منظور رفع افتادگی پلک مورد استفاده قرار می‌گیرد که به آن بلفاروپلاستی دینامیک پلک گفته می‌شود. پلاسما جت باعث تحریک کلاژن سازی و لذا سفت شدن پوست می‌گردد. این روش نیز به عنوان یکی از جدیدترین و بروزترین تکنولوژی جوانسازی پوست در دنیا شناخته می‌شود. دستگاه پلاسما جت شبیه به یک خودکار بوده و با انتقال انرژی پلاسما (یونیزاسیون) بر روی پوست نقاط سیاه‌رنگی ایجاد می‌کند.

فرآیند پلاسما جت پلک

تکنیک پلاسما جت در درمان پلک، یک روش دینامیک محسوب می‌شود، پویا بودن و دینامیک بودن از این جهت است که کاملاً به صورت کنترل شده انجام می‌شود. انجام عمل پلک به وسیله پلاسما جت بسیار کم‌خطر و با ریسک پایین است. این تکنیک، نقاط بسیاری را روی ناحیه پلک به صورت نقطه‌ای ایجاد کرده که این نقاط به فاصله کمتر از نیم میلی‌متر است. این فرآیند در حدود 15 دقیقه زمان می‌برد. برای رسیدن به بهترین نتیجه باید در حدود چهار جلسه عمل پلاسما جت پلک انجام شود و تعداد آن به جنس پوست و شرایط بستگی دارد.

پلاسما جت

مزایای انجام پلاسما جت پلک

این روش درمانی دارای مزایای بسیار زیادی بوده که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت:

موارد منع از انجام پلاسما جت پلک

میزان ماندگاری پلاسما جت

این درمان باعث جمع شدگی فوری و کوتاه شدن الیاف پوست شده و تأثیر این فرایند طی دو تا چهار هفته ادامه پیدا می‌کند. نتایج درمان پلکسر دائمی است، البته فرآیند طبیعی پیری همچنان ادامه دارد و پوست در نهایت دوباره شل می‌شود و می‌افتد. با در پیش گرفتن زندگی سالم و بهینه‌سازی عامل‌های سبک زندگی می‌توانید فرآیند پیری را کند کنید. عامل‌هایی مانند سیگار کشیدن، نور خورشید و مراقبت نکردن از پوست فرآیند پیری را تسریع می‌کند. گاهی اوقات لازم است که درمان پلکسر تکرار شود تا بهترین نتیجه ممکن به دست بیاید.

اینستاگرام دکتر مینا رضایی

عوارض پلاسما جت پلک

پلاسما جت عارضه چندانی ندارد و مانند روش‌های جراحی فرد پس از انجام پلاسما جت دچار عفونت و مشکلاتی امثال آن نمی‌شود. با این وجود می‌توان گفت پس از برطرف کردن افتادگی پلک با پلاسما جت ممکن است علائم زیر دیده شود:

_ طی 3 تا 7 روز پس از برطرف کردن افتادگی پلک،‌ در اطراف ناحیه درمان حالت دلمه ایجاد شود که پس از این مدت از بین خواهد رفت.
_ پلک و اطراف آن به مدت 2 تا 5 روز پس از پلاسماجت متورم است و یا فرد به ورم چشم بعد از پلاسما جت دچار شود.
_ برخی افراد پس از درمان کردن افتادگی پلک با این روش کمی احساس ناراحتی داشته باشند که در این صورت باز هم میزان ناراحتی بسیار جزئی است، اگرچه این مورد خیلی کم اتفاق می‌افتد.
_ بلافاصله پس از اتمام پلاسما جت، پوست حالت سوختگی دارد و این امر ممکن است لکه‌های ریزی بر روی پوست به وجود آورد که معمولاً پس از حدود 5 روز از بین می‌رود.

تزریق چربی در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، در محیطی ایمن و مبتنی بر پرتوکل‌های بهداشتی، بسته به معیارهای شما و با استفاده از معتبرترین برندها انجام می‌پذیرد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزوبوتاکس ؛ جدیدترین روش بوتاکسمزوبوتاکس ؛ جدیدترین روش بوتاکس

روشی به نام مزوبوتاکس ابداع شده است که بیشتر در افرادی کاربرد دارد که دوست ندارند بعداز تزریق بوتاکس چهره ی مصنوعی یا به بین دیگر ماسکه ای داشته باشند. خیلی از بازیگران از این روش استفاده می کنند چرا چهره شان حالت طبیعی داشته باشد و در عین طبیعی بودن جوانی صورت خود را حفظ کرده باشند ... ادامه مطلب

ویژگی های لیزر الکساندرایت کندلاویژگی های لیزر الکساندرایت کندلا

در لیزر کندلا الکساندرایت جذب انرژی توسط ریشه مو انجام می‌گیرد. اگر مو، ضخیم و تیره باشد با تاباندن لیزری با انرژی پایین، انرژی کافی را به خود جذب می کند؛ اما برای اثربخشی روی موهای نازک، نیاز به واردکردن انرژی بیشتری در مدت زمان کوتاه‌تری است ... ادامه مطلب

سوالات رایج درباره تزریق ژل (فیلر)سوالات رایج درباره تزریق ژل (فیلر)

در این مطلب به سوالات بیشتر پرسیده شده از سوی بیماران و کاربران در ارتباط با تزریق ژل یا فیلر پاسخ داده میشود. ... ادامه مطلب