اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

لیفت غیرجراحی لب چگونه انجام میشود؟

لیفت لب بدون جراحی یک رویکرد زیبایی برای تقویت لب است که شامل پرکننده‌های پوستی اسید هیالورونیک می‌باشد. این کار با آناتومی طبیعی موجود در کنار تقویت خطوط و منحنی‌ها باعث بهبود شکل ایده آل لب می‌شود. روش‌های تقویت لب که شامل پرکننده‌های پوستی اسید هیالورونیک است، به یکی از محبوب‌ترین روش‌های درمانی غیر جراحی در سراسر جهان تبدیل شده است و این موضوع در رسانه‌های اجتماعی نیز مشهود است. با این حال، رسیدن به شکل‌دهی طبیعی لب بسیار دشوار است؛ زیرا نیاز به درک عمیق از آناتومی طبیعی و همچنین مهارت فنی و زیبایی‌شناسی عالی دارد.

لیفت غیر جراحی لب با تزریق ژل و بوتاکس همچنین کارگذاری نخ های قابل جذب از جمله روشهایی هستند که توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان صورت می‌پذیرند. اگر میخواهید در ارتباط با این روشها اطلاعات بیشتری کسب نمایید؛ لطفا با شماره های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

افراد مناسب جهت انجام لیفت لب

لیفت لب می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی که می‌خواهند فضای بین لب و بینی را کاهش دهند، باشد. فاصله نرمال بین لب بالا تا بینی به طور معمول 12 تا 15 میلی‌متر است اما با افزایش سن، این فضا افزایش یافته و باعث می‌شود لب‌ها نازک‌تر به نظر برسند. از آنجایی که لیفت لب یک راه حل دائمی است؛ بنابراین می‌تواند برای افرادی که از تزریق دائم پرکننده‌های لب خسته شده‌اند، مناسب باشد و یا برعکس می‌تواند همراه با تزریق ژل لب باعث زیبایی دوچندان شود.

لیفت غیرجراحی لب

انواع روش‌های لیفت لب

در این مطلب می‌خواهیم انواع روش‌های لیفت لب بون جراحی را معرفی کنیم. لیفت لب به‌منظور بالا کشیدن لب فوقانی (کم کردن فاصله بین لب و بینی) و یا گوشه‌های لب انجام می‌شود.

انواع روش‌های لیفت لب عبارتند از:

لیفت لب با نخ

لیفت لب با نخ یکی از انواع روش‌های لیفت لب به صورت غیر جراحی می‌باشد. در این روش که تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود، پزشک با استفاده از سوزن‌های بسیار ظریف، نخ را وارد ناحیه مورد نظر کرده و پس از فرم دادن به لب آن را از ناحیه‌ای دیگر خارج می‌کند.

مراحل انجام لیفت با نخ حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد و بلافاصله پس از آن فرد می‌تواند به انجام کارهای روزانه خود بپردازد. عوارض جانبی مانند تورم، التهاب و قرمزی نیز پس از گذشت ۲ روز خود به خود از بین می‌رود؛ اما این تکنیک موقت بوده و پس از گذشت مدت زمان حدود ا الی ۲ سال نیاز به ترمیم دارد.

لیفت لب با تزریق ژل و بوتاکس

یکی دیگر از انواع روش‌های لیفت لب به صورت غیر جراحی تزریق ژل و بوتاکس می‌باشد. بوتاکس با فلج کردن عضلات صورت عمل لیفت را انجام می‌دهد. از ژل هم می‌توان برای برجسته کردن لب استفاده نمود؛ بنابراین پزشک ابتدا با تزریق بوتاکس چین و چروک‌های اطراف لب از بین برده، سپس با تزریق ژل، لب‌ها را برجسته کرده و فرم می‌دهد. این روش نیز در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام شده و نیاز به استراحت کردن و گذراندن دوران نقاهت ندارد. تنها ممکن است کمی لب‌هایتان ورم کند که کاملاً طبیعی بوده و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی ناپدید می‌شود. این تکنیک نیز مانند تمامی روش‌های غیر جراحی به‌صورت موقت بوده و ماندگاری آن حدود ۶ ماه الی ۱ سال می‌باشد و پس از این مدت فرد باید برای ترمیم اقدام کند.

انواع نخ لیفت

  1. به طور کلی نخ‌های لیفت به دو دسته‌ی قابل جذب و غیرقابل جذب تقسیم می‌شوند و همچنین هرکدام از این نخ‌ها صاف یا خاردار هستند. معمولاً مدت زمان ماندگاری نتایج لیفت به مشخصه‌های نخ که صاف یا خاردار باشد بستگی دارد.
  2. به طور کلی نخ‌های خاردار نسبت به نوع صاف، از ماندگاری بیشتری برخوردارند. به طور میانگین ماندگاری نخ‌های خاردار را حداکثر تا 5 سال در نظر است و پس از آن به مرور این نتایج از بین می‌روند.
  3. عمر مفید نخ‌های صاف حداکثر تا شش ماه است. پس از این مدت در داخل بافت می‌لغزند و تأثیرات آنها از بین می‌رود.
  4. نخ‌های قابل جذب نیز نسبت به انواع غیر قابل جذب، ماندگارتر هستند؛ به همین دلیل نمی‌توان مدت زمان ماندگاری نتایج لیفت لب با نخ را به طور مشخص و قطعی تعیین کرد؛ اما می‌توان با در نظر گرفتن شرایط مرتبط با دوام لیفت نخ در لب‌ها تا حدودی ماندگاری را پیش‌بینی کرد.

مزایای لیفت لب با نخ

عوارض لیفت لب با نخ

عمل لیفت لب با نخ همچون هر عمل زیبایی دیگری ممکن است عوارضی را به همراه داشته باشد؛ اما با مشاوره و انتخاب یک مرکز مناسب می‌شود این عوارض را تا حد ممکن کاهش داد. البته برخی عوارض احتمالی پیش آمده کاملاً طبیعی هستند و به مرور زمان در کمتر از یک یا دو هفته از بین خواهند رفت.

مزایای تزریق بوتاکس و ژل لب

از مزایای بوتاکس لب می‌توان به موقتی بودن آثار بوتاکس، سریع بودن نتایج، عدم درد زیاد و نداشتن عوارض جانبی شدید اشاره کرد. پس از عمل بوتاکس لب‌ها دچار قرمزی، التهاب و کبودی نشده و افراد به راحتی می‌توانند به فعالیت‌ها روزانه خود ادامه دهند. همچنین فرآیند عمل هرگز طولانی نیست و بسته به مقدار تزریق ظرف 5 الی 30 دقیقه انجام می‌شود. تزریق بوتاکس به لب اغلب بدون درد بوده و در مواقعی ممکن است به دلیل ضخامت پوست بیمار کمی درد داشته باشد که بسیار قابل تحمل است.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض انجام بوتاکس و ژل لب

عمل بوتاکس اگر توسط پزشک باتجربه انجام شود عوارض زیادی به همراه نخواهد داشت. عمل بوتاکس جزو عمل‌‌‌هایی است که هنوز عوارض شدیدی در آن مشاهده نشده و تنها در برخی از موارد بیمار دچار ضعف جسمانی می‌شود. این امر هم کاملاً طبیعی بوده و با کمی استراحت برطرف می‌شود.

با این حال ممکن است عوارض جانبی خفیفی بعد تزریق مشاهده شود. این عوارض معمولاً چند روز طول می‌کشد و ممکن است شامل:

_ بی‌حسی در محل تزریق
_ کبودی در محل تزریق
_ تورم که می‌تواند لب‌های شما را به طور موقت بزرگ‌تر از حد انتظار نشان دهد
_ حساسیت، سردرد، حالت تهوع

تزریق چربی در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، در محیطی ایمن و مبتنی بر پرتوکل‌های بهداشتی، بسته به معیارهای شما و با استفاده از معتبرترین برندها انجام می‌پذیرد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نحوه تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربینحوه تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربی

مدل عروسکی ژل لب که با ژل لب مدل باربی نیز شناخته می شود، یکی از مدل های پرطرفدار در بین دختران به شمار می رود. ... ادامه مطلب

دلایل ریزش ابروها و راهکارهای پیشگیری و درمان آندلایل ریزش ابروها و راهکارهای پیشگیری و درمان آن

در روند درمان ریزش ابرو، مرحله اول، تشخیص درست علت ریزش است که باید پیش از درمان ریزش ابرو انجام شود. ... ادامه مطلب

زاویه سازی فک و چانه مناسب کدام مردان است؟زاویه سازی فک و چانه مناسب کدام مردان است؟

امروزه بسیاری از مردان برای دستیابی به چهره ای خوش فرم با زوایای ایده آل و مناسب به روش های زیبایی زاویه فک مردانه روی می آورند. ... ادامه مطلب