اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟

با افزایش سن، چین و چروک‌هایی در نواحی مختلف بدن، به خصوص در صورت ایجاد می‌شود. صورت جزو مهم‌ترین قسمت بدن است که پیری در آن زودتر مشخص می‌شود. با پیشرفت علوم پزشکی مخصوصاً در عرصه زیبایی، گزینه‌های مختلفی در حوزه مراقبت از زیبایی در جهان ارائه شده است. یکی از گزینه‌های بسیار جذاب، تزریق چربی به صورت و نقاط مختلف بدن است. این روش با توجه به اینکه از سلول‌های چربی بدن خود شخص استفاده می‌کند، دارای عوارض بسیار کم‌تری می‌باشد.

در روش تزریق چربی (عمل تزریق چربی) از چربی فرآوری شده از بدن خود فرد استفاده می‌شود تا مجدداً فرم مطلوب و حجم مناسبی را به چهره بازگرداند. تزریق چربی روشی با حداقل میزان تهاجمی است که برای بازیابی حجم و جوانسازی نواحی از صورت و بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. سلول‌های چربی با روش لیپوساکشن از ناحیه اهداکننده برداشته می‌شوند. این نواحی معمولاً شامل معده، ران یا باسن می‌باشند. این سلول‌های چربی قبل از تزریق در ناحیه‌ی موردنظر در صورت و بدن تمیز و پردازش (فرآوری) می‌شوند. فرآیندی که خیلی سریع توسط جراح متخصص شما انجام می‌شود. این عمل تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و سرپایی بوده و نیازی به بستری شدن بیمار ندارد. همچنین ماندگاری تزریق چربی نسبت به تزریق فیلرهای نیمه دائمی بیشتر است و نتایج این تزریق، طولانی مدت، طبیعی و فوری هستند.

تزریق چربی در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، در محیطی ایمن و مبتنی بر پرتوکل‌های بهداشتی، بسته به معیارهای شما و با استفاده از معتبرترین برندها انجام می‌پذیرد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

عوامل مؤثر در ماندگاری تزریق چربی در صورت

دوام و ماندگاری چربی و نتایج حاصل از تزریق آن، به مهارت جراح، نحوه‌ی برداشت و خالص‌سازی آن و چگونگی و محل تزریق آن بستگی دارد. برای موفقیت در انجام این عمل تزریق چربی، به یک جراح با مهارت بسیار بالا و دارای تجربیات و دانش کافی در مورد این تکنیک نیاز است. فرآیندی به نام mісrоfаt grafting، اگرچه کار خیلی زیادی می‌برد،؛ اما بهترین راه برای اطمینان از این است که بالاترین درصد چربی مورد نیاز جهت تزریق گرفته خواهد شد. هنگامی که این عمل با موفقیت انجام شود، چربی تزریق شده یک جریان خونرسانی جدیدی را از بدن شما ایجاد خواهد کرد و مواد مغذی مورد نیاز برای بقای خود را دریافت می‌کند. در این صورت، نتایج اغلب می‌تواند دائمی باشند؛ اگرچه درصدی از چربی ممکن است مواد مغذی دریافت نکنند و به همین دلیل گاهی لازم است که جلسات بعدی تزریق چربی انجام شود. به طور کلی میزان ماندگاری تزریق چربی به شرح زیر می‌باشد:

۱- اگر تزریق چربی توسط یک متخصص با تجربه و کار بلد انجام گیرد، مطمئناً آن تزریق چربی به مدت طولانی ماندگاری خواهد داشت و بدون هیچ‌گونه کبودی و تورم خواهد بود.
۲- سن فرد
۳- جنسیت افراد
۴- داشتن سابقه‌ی بیماری خاص در فرد
۵- ژنتیک افراد
۶- شرایط آب و هوایی محیط
۷- به کلینیکی که فرد به آن مراجعه می‌کند و تزریق چربی در آن صورت می‌گیرد توجه کنید. تزریق چربی باید در بیمارستان‌ها و یا اتاق‌های مجهز جراحی انجام گیرد.
۸- تعداد جلساتی که فرد برای تزریق چربی به آن مراجعه می‌کند تا این تزریق چربی صورت گیرد.
۹- میزان ورزشی که روزانه انجام می‌شود و یا پیاده‌روی که در افراد باعث چربی سوزی می‌شود.

میزان ماندگاری تزریق چربی به صورت

ماندگاری تزریق چربی به صورت، مادام‌العمر نیست. همان‌طور که در فرآیند و متابولیسم طبیعی بدن نیز مشاهده می‌کنیم گاهی نوع تغذیه، نوع فعالیت و حتی قرار گرفتن در معرض گرما سلول‌های چربی را اصطلاحاً آب می‌کند. به طور طبیعی، چربی در بدن ماندگاری ندارد و به همین دلیل انتقال چربی هم ممکن است تحت تأثیر عوامل زیادی دوام خود را از دست بدهد. در طول انجام این روش زیبایی، با توجه به انتظاراتی که فرد از اندام ایده آل خود مطرح می‌کند، اقدام به تزریق چربی به میزان بیشتری می‌شود. انتقال چربی با درصد بیشتر به این دلیل صورت می‌گیرد که فرد در مراحل ابتدایی شاهد ریزش مقداری از سلول‌ها خواهد بود و برای رسیدن به میزان دلخواه خودش حجم اضافه تزریقی الزامی می‌باشد. بنابراین می‌توان گفت که ریزش سلول‌های چربی بعد از انتقال، حدود 50 درصد است و تکرار انتقال چربی بعد از ریزش (قبل از محو شدن کامل آنها) باید انجام بگیرد. با این حساب میزان ماندگاری و دوام تزریق چربی با در نظر گرفتن مهارت پزشک چیزی بین 4 الی 9 ماه می‌باشد.

تزریق چربی

مزایای تزریق چربی به صورت

نحوه انجام تزریق چربی به صورت

تزریق چربی عملی کم تهاجمی است؛ اما چند مرحله دارد. اول از تکنیک‌های لیپوساکشن برای برداشتن چربی از ناحیه‌ای از بدن که از قبل مشخص شده، مثلاً شکم، باسن یا ران استفاده می‌شود. این مرحله با استفاده از برش‌های بسیار ریزی انجام می‌شود که تقریباً هیچ جای زخمی به جا نمی‌گذارند. چربی برداشته شده برای تزریق به صورت آماده می‌شود. سپس با سرنگ‌های ریز با ظرافت و دقت به خطوط و فرورفتگی‌های مد نظر تزریق می‌شود تا حجم دهی صورت انجام گیرد.

آدرس اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

مراقبت‌های پس از تزریق چربی به صورت

_ برای جلوگیری از عوارض تزریق چربی به صورت، باید پس از عمل، هر چه سریع‌تر راه رفتن را شروع کنید تا ورم کاهش پیدا کرده و از تشکیل لخته خون و عوارض تزریق جلوگیری شود.
_ برای کاهش تورم تزریق چربی به صورت باید مصرف نمک را کم کنید.
_ برای کاهش تورم و کبودی تا 3 روز بعد از عمل از کیسه یخ استفاده کنید. برای نواحی اهداکننده چربی نیز می‌توان از این شیوه برای کاهش عوارض بهره ببرید. در طول دو هفته اول ممکن است کبودی از بین برود؛ اما ورم ادامه دارد.
_ بهتر است تا دو روز بعد از عمل از دو بالش زیر سر هنگام خوابیدن استفاده کنید.
_ انجام ورزش‌های سبک، سه روز بعد از تزریق چربی مجاز می‌باشد؛ اما انجام فعالیت‌های سنگین و ورزشی شدید بهتر است بعد از دو هفته شروع شود.
_ تا 10 روز پس از تزریق چربی باید از حرارت بالا (سونا، جکوزی، بخور) و فشار و ضربه به ناحیه تزریق شده پرهیز کرد.

عوارض تزریق چربی به صورت

شایع‌ترین عوارض در تزریق چربی ایجاد کبودی در اعضای اهداکننده و دریافت‌کننده است. همین‌طور گاهی احتمال بروز کمی عفونت در محل تزریق وجود دارد که می‌توان با مصرف آنتی‌بیوتیک از بروز آن جلوگیری کرد.

به کارگیری لیزر الکساندریت در مطب دکتر لادن ناظمی، برای رفع دائمی موهای زائد در اصفهان انجام می‌شود. اگر مایل به انجام لیزر موهای زائد در این مرکز می‌باشید؛ با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پروتز چانه باتزریق چربیپروتز چانه باتزریق چربی

اگر چانه به هر دلیلی بسیار کوچک، پهن،کوتاه، نوک‌تیز یا عقب‌رفته باشد، راه‌های زیادی برای اصلاح شکل چانه و هماهنگی بیشتر در صورت وجود دارد. پزشک توسط تزریق چربی، برجسته کردن چانه را انجام می‌دهد ... ادامه مطلب

بوتاکس دیستون (dyston)بوتاکس دیستون (dyston)

بوتاکس دیستون یک محصول ایرانی است که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و طبق آخرین استانداردهای اروپا و آمریکا تولید می‎ شود ... ادامه مطلب

چرا پوست ترک میخورد؟چرا پوست ترک میخورد؟

برخی مواقع ترک پوست به علت یک اختلال پوستی مثل اگزما یا پسوریازیس (سوریازیس)، یا بر اثر تماس پوست با یک ماده تحریک کننده بروز می‌کند. ترک پوست همچنین می‌تواند یک علامت اختلالی زمینه‌ای باشد. بطورمثال افراد دچار دیابت ممکن است با ترک پوست کف دست و پا مواجه شوند ... ادامه مطلب