اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

جلسات تزریق چربی و زمان مناسب ترمیم چقدر است؟

افزایش سن سبب تخریب بافت‌های چربی و کم‌تر شدن خاصیت ارتجاعی بافت‌ها می‌گردد. در نتیجه پوست حالتی افتاده و ناخوشایندی پیدا می‌کند. البته این مشکل می‌تواند در افراد کم سن نیز بروز پیدا کرده و باعث نارضایتی در ظاهر گردد. خوشبختانه در حال حاضر روش‌های مختلفی جهت درمان مشکلات پیری پوست معرفی شده‌اند که یکی از بهترین و کم‌عارضه‌ترین آنها تزریق چربی است. به این صورت که پزشک متخصص از چربی‌های اضافی انباشته شده بدن استفاده می‌کند تا کاندید تزریق چربی به ظاهر ایده‌آل خود برسد. همچنین می‌توان از این روش برای اصلاح برخی عیوب صورت و زاویه‌دار کردن آن بهره برد.

عمل زیبایی تزریق چربی با اعمال بی‌حسی همراه است؛ بنابراین بیمار در طول جلسه درمانی هیچ‌گونه احساس درد نکرده و بلافاصله بعد از اتمام کار می‌تواند به انجام‌ کارهای روزانه خود بپردازد. از طرفی دیگر به دلیل غیرتهاجمی بودن آن هیچ خطر و عارضه جانبی آزاردهنده‌ای داوطلبان تزریق چربی را تهدید نخواهد کرد. این کار باید در کلینیک‌های معتبر و توسط پزشک متخصص و باتجربه انجام شود. در برخی شرایط پزشک با صلاح‌دید خود ترجیح می‌دهد تا در چند جلسه تزریق چربی را انجام دهد.

تزریق چربی در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، در محیطی ایمن و مبتنی بر پرتوکل‌های بهداشتی، بسته به معیارهای شما و با استفاده از معتبرترین برندها انجام می‌پذیرد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

نحوه تزریق چربی صورت

در روش تزریق چربی، پزشکان قسمتی از بدن فرد مانند ران و پهلو را برمی‌دارند و به صورت وی تزریق می‌کنند. ممکن است برای تأمین چربی مورد نیاز پزشک مجبور باشد چندین بار سوزن را وارد منافذ پوست کند و هر بار مقداری از چربی را به صورت تزریق کند. سلول چربی را می‌توان به گونه‌ها، لب‌ها، شقیقه‌ها و چین‌ها اطراف بینی و دهان تزریق کرد. در نظر داشته باشید که فرایند تزریق چربی صورت به صورت سرپایی و تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. در برخی از مواقع ممکن است بلافاصله پس از تزریق نیاز به ترمیم تزریق چربی صورت باشد و یا به منظور تمدید جوانسازی، لازم باشد که تزریق چربی صورت مجدداً انجام شود.

تزریق چربی

عوامل مؤثر در تعیین فاصله بین جلسات تزریق چربی

برای اینکه یک تأثیر ماندگار و بلندمدت را از تزریق چربی به دست آورد، برخی از پزشکان بر این اعتقادند که اگر حجمی بالاتر از چربی‌ها به بدن تزریق شود، می‌توان نتایج بهتری به دست آورد.تشخیص حجم دقیق چربی برای تزریق، تصمیمی است که باید از سوی پزشک گرفته شود. پزشک با توجه نقطه تعیین‌شده برای تزریق و همچنین انتظارات خود فرد، چنین تصمیمی برای او خواهد گرفت. البته برای انتخاب این میزان، محدودیت‌هایی نیز وجود دارد و اگر حجم چربی تزریق‌شده بیش از حد باشد، احتمال مرگ همه سلول‌های چربی تزریق‌شده به بدن وجود خواهد داشت.
فرد پس از انجام تزریق برای چند ماه، به وضعیت ظاهری مطلوب در نقطه تعیین‌شده خواهد رسید؛ اما در برخی از موارد پس از تزریق و گذشت چندین ماه نیاز است که مجدداً چربی به اندام تزریق شود. بدین ترتیب پزشک متخصص باید فاصله بین جلسات تزریق چربی را به‌گونه‌ای هماهنگ نماید که هنوز اثراتی از تزریقات قبلی وجود داشته باشد و کل تأثیر و شکل ظاهری از بین نرفته باشد.

اگر برای تزریق چربی بیش از حد عجله به خرج بدهید و فاصله کمی بین دو تزریق ایجاد کنید، ممکن است آثار جانبی زیادی در بدن شما نمایان شوند. بدن باید به خوبی فرصت داشته باشد که با شرایط تازه خو بگیرد و با چربی‌های تزریق شدن به هماهنگی برسد. وقتی زمان لازم برای چنین کاری به خوبی طی شد، فرد می‌تواند تزریق دوم را به خوبی و با خیال راحت پشت سر بگذارد. بهتر است بدانید که ماندگاری چربی‌های تزریق شده به بدن به عوامل مختلفی بستگی دارد و این موضوع به طور مستقیم بر روی فاصله بین جلسات تزریق چربی اثر می‌گذارد.

ناحیه‌ای که چربی به آن تزریق می‌شود، حجم چربی موردنیاز برای تزریق، تکنیک و شیوه‌ای که به کار برده می‌شود، نوع دستگاه مورد استفاده جهت خالص کردن چربی‌ها و آماده‌سازی آنها همگی بر روی ماندگاری و دوام این فرآیند زیبایی اثرگذارند. در نتیجه می‌توان به راحتی به این نتیجه دست یافت که فاصله بین جلسات تزریق چربی نیز در افراد مختلف متفاوت خواهد بود.

تعداد جلسات مورد نیاز برای ترمیم تزریق چربی صورت

تعداد جلسات درمانی برای تزریق مجدد چربی در نواحی تحت درمان با توجه به فاکتورهای مختلف و بنا به تشخیص پزشک تعیین می‌شود. مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده تعداد جلسات در ادامه ذکر می‌شود:

  1. سن فرد متقاضی: سن فرد تحت درمان یکی از اساسی‌ترین فاکتورها در تعیین تعداد جلسات ترمیم تزریق چربی صورت است. از آنجا که در سنین بالاتر بافت پوست آسیب‌پذیرتر می‌شود، ممکن است در برخی افراد اثر تزریق چربی طی مدت کوتاه از بین برود. بنابراین پزشک با توجه به سن کاندیدای تزریق، جلسات درمانی را برای رسیدن به مطلوب‌ترین نتایج تعیین می‌کند.
  2. میزان آسیب پوستی: از روش تزریق چربی برای درمان طیف وسیعی از مشکلات پوست مانند رفع چین‌وچروک‌های پوستی، رفع اسکارهای ناشی از آکنه و حجم دهی به لب‌ها استفاده می شود. تعداد جلسات ترمیم تزریق چربی صورت ارتباط مستقیم با عمق مشکلات پوست دارد.
  3. ناحیه تحت درمان: از تزریق چربی در ناحیه لب‌ها، گونه‌ها، چانه، اطراف چشم و پیشانی استفاده می شود. در برخی قسمت‌های صورت مانند گونه‌ها و پیشانی، ماندگاری اثرات تزریق چربی بسیار خوب است و با یک تا دوبار تزریق شاهد اثرات ماندگاری هستیم؛ اما در ناحیه لب‌ها یا سایر نواحی متحرک مانند خط اندوه نیاز به سه تا چهار جلسه تزریق در برخی افراد وجود دارد. بنابراین دفعات مراجعه برای تجدید تزریق چربی صورت به ناحیه تحت درمان بستگی دارد.
  4. علاوه بر این موارد، کیفیت استخراج چربی، کیفیت تزریق، توجه به توصیه‌های پزشک پیش از درمان و مراقبت از ناحیه درمان شده و رعایت رژیم غذایی اصولی عواملی هستند که در ماندگاری نتایج و به تبع آن تعیین دفعات تزریق مؤثر هستند.

مراقبت‌های پس از تزریق چربی به صورت

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض تزريق چربي صورت

معمولاً بیمارانی که تزريق چربي انجام داده‌اند، شاهد بروز کمی تورم و کبودی در آن ناحیه خواهند بود. در این باره باید ذکر شود که بروز تورم و کبودی و حتی کمی قرمزی پس از تزریق چربی، مسئله‌ای طبیعی بوده که با انجام مراقبت‌های موردنیاز در طی چند روز برطرف می‌شود. بنابراین می‌توان گفت تزريق چربي، عوارض خاصی نداشته و افراد با خیال راحت می‌توانند نسبت به انجام آن اقدام کنند.

عفونت، بی‌حسی، آمبولی، غیرقرینگی، حساسیت به مواد بی‌حسی، از بین رفتن بافت اصلی پوست، عدم دریافت نتایج مطلوب و غیره از عوارضی هستند که در صورت انجام تزریق چربی توسط پزشک بی‌تجربه، بروز می‌یابند و به‌منظور جلوگیری از مواجه با موارد فوق در انتخاب پزشک، بسیار دقت نمایید.

در مطب دکتر لادن ناظمی، تزریق ژل در اصفهان با استفاده از بهترین برندهای ژل یا فیلر موجود و با تکیه بر دانش و کسب سالها تجربه در این زمینه انجام می‌پذیرد؛ و به همین جهت نتایج درخشانی نیز حاصل می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
اگر بعد از بوتاکس دچار افتادگی پلک شویم...؟!اگر بعد از بوتاکس دچار افتادگی پلک شویم...؟!

امروزه در جهان دستیابی به ظاهری جوانتر از طریق تزریق بوتاکس بسیار متداول است. در روند تزریق بوتاکس، سم بوتولینوم موجود در تزریق باعث فلج می شود ... ادامه مطلب

هیالورونیک اسید و مزایای آن برای پوستهیالورونیک اسید و مزایای آن برای پوست

ماده هیالورونیک اسید، مؤثر در آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست است و در کاهش عمق چروک‌ها، جوانسازی، استحکام و کشش پوست نقش اساسی دارد. هیالورونیک اسید می‌تواند در قالب یک درمان موضعی (مستقیماً بر روی پوست)، مکمل یا از طریق تزریق استفاده شود ... ادامه مطلب

بهترین روشهای درمان خط اخم عمیق چیست؟بهترین روشهای درمان خط اخم عمیق چیست؟

به خطوط عمودی که بین دو ابرو وجود دارند، خط اخم گفته می شود. در واقع خط اخم ممکن است در هر سنی به وجود بیاید و نمی توان گفت که تنها افزایش سن، باعث ای ... ادامه مطلب