اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

آیا تزریق فیلر عوارض زیادی دارد؟

فیلرها، نوعی داروی زیبایی با کمترین میزان تهاجم هستند که به حجم دهی، تغییر فرم صورت و پر کردن چین و چروک و خطوط روی پوست کمک می‌کنند. فیلرهای پوستی، یکی از پرطرفدارترین روش‌های زیبایی هستند که نتایج سریع، کمترین میزان عوارض و دوره نقاهت بسیار کوتاهی را به همراه دارند. باید به این موضوع توجه کنید که همه فعالیت‌های زیبایی، آثار جانبی دارند. در حقیقت شما نمی‌توانید هیچ فعالیتی در زمینه زیبایی پیدا کنید که کوچک‌ترین عارضه‌ای به دنبال نداشته باشد.

گاهی در مورد تزریق فیلر، عوارض جانبی شدیدی مثل عفونت زیاد، تورم شدید، آسیب رگ‌های خونی و آسیب به بافت، شنیده می‌شوند. این عوارض تنها در صورتی رخ خواهند داد که این تزریق را به جای یک کلینیک معتبر، در یک کلینیک غیرمجاز انجام بدهید. اگر فردی که این تزریق را برای شما انجام می‌دهد، فاقد تخصص و مهارت کافی باشد، در صورتی که تکنیک درستی در انجام تزریق به کار نرود و همچنین اگر میزان ژل برای تزریق به درستی انتخاب نشود، ممکن است عارضه‌های جانبی زیادی برای شما به وجود بیایند. همه عارضه‌ها حداقلی هستند و تحمل آن‌ها اصلاً دشوار به نظر نمی‌رسد. اگر به هر دلیلی عوارض تزریق فیلر در بدن شما بیشتر از یک هفته دوام آوردند، باید برای انجام معاینه‌های بعدی به پزشک مراجعه کنید. این اتفاق البته به ندرت دیده می‌شود و برای بسیاری از افراد اتفاق نمی‌افتد. اگر فیلر در شرایط استاندارد تزریق شده باشد، تنها در صورتی در ظاهر شما عوارض ایجاد خواهد شد که مراقبت‌های اصولی لازم را از آن به عمل نیاورید و فشار بسیار زیادی به ناحیه انجام تزریق وارد کنید.

تزریق ژل یا فیلر در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، در محیطی ایمن و مبتنی بر پرتوکل‌های بهداشتی، بسته به معیارهای شما و با استفاده از معتبرترین برندها انجام می‌پذیرد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

مزایای تزریق فیلر

بهترین مزایایی که برای بدن ایجاد می‌کند شامل:

عوارض تزریق فیلر

نواحی رایج تزریق فیلر

  1. چین و چروک پیشانی و خط اخم (چروک‌های در اثر حرکات طبیعی چهره)
  2. زیر چشم (گودی‌های زیر چشم، چین و چروک دور چشم‌ها و…)
  3. گونه، خط فک و چانه (جهت زاویه‌دار نمودن صورت)
  4. جای زخم همچون، جوش و آکنه و یا برخی از جراحی‌ها
  5. خط لبخند و چین و چروک دور لب
  6. بینی (عمل زیبایی بینی بدون جراحی)
  7. لب‌ها (تزریق ژل به لب)

نحوه تزریق فیلر

قبل از تزریق فیلرها یا مواد پرکننده ابتدا پوست با یک بیحس کننده موضعی بیحس می‌شود. سپس جراح زیبایی با استفاده از یک سوزن فیلر را در زیر پوست تزریق می‌کند. یک جلسه درمان حدود 15 دقیقه طول می‌کشد. برخی از مواد پرکننده در جلسات تکراری با فاصله چند هفته انجام می‌شود.

ماندگاری فیلر

ماندگاری این ماده به نوع محصول و جایی که تزریق می‌شود بستگی دارد؛ اما به طور کلی ماندگاری فیلرها شش ماه تا دو سال است. ماندگاری این مواد با توجه به کیفیت مواد شیمیایی به کار رفته در آنها، حداقل 6 ماه و یا بیشتر است. سپس به‌تدریج توسط بدن جذب می‌شوند.

عوامل دیگری مانند میزان حرکت ناحیه تزریقی و متابولیسم منحصر به فرد بدن بر ماندگاری این مواد تأثیر می‌گذارند. به طور مثال لب‌ها زیاد حرکت می‌کنند در نتیجه ماندگاری این محصولات در این قسمت کوتاه‌مدت است. همچنین بعضی بدن‌ها این مواد را با سرعت بیشتری نسبت به دیگران جذب می‌کنند.

عوامل افزایش عوارض جانبی در تزریق فیلر

اگر در شرایطی خاص قرار دارید، نباید به سراغ این فعالیت بروید چراکه در این صورت، عوارض جانبی زیادی برای شما ایجاد خواهد شد:

  1. اگر پوست شما به هر دلیلی دچار تورم زیاد شده است، بهتر است به سراغ تزریق ژل نروید. زخم، آکنه‌های فعال و مسائلی از این دست می‌توانند در ایجاد تورم در پوست اثر داشته باشند.
  2. اگر دچار آلرژی‌های حاد هستید و ممکن است به هر کدام از ترکیب‌های به کار رفته در فیلر واکنش آلرژیک داشته باشید، نباید به سراغ تزریقِ فیلر بروید.
  3. در صورتی که دچار اختلال خونریزی زیاد هستید، بهتر است روش دیگری را برای جوانسازی پوست استفاده کنید.
  4. اگر باردار هستید، در دوران شیردهی به سر می‌برید و یا زیر ۱۸ سال سن دارید، نباید تزریق فیلر انجام بدهید.
  5. اگر پوست شما بیش از حد مستعد زخم به نظر می‌رسد، تزریق ژل عوارض جانبی بسیار زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض جانبی فیلر

  1. عفونت
  2. انسداد رگ‌ها
  3. مرگ بافت‌ها، سکته و یا کوری

بنابراین پزشکان توصیه می‌کنند از فیلر های استاندارد برای تزریق استفاده کنید. برای تزریق این محصولات هرگز به سالن‌های زیبایی مراجعه نکنید. این مواد باید زیر نظر پزشک متخصص تزریق شوند. بهتر است قبل از انجام این کار از پزشک مشورت بگیرید و در صورت نیاز این روش زیبایی استفاده کنید.

تزریق فیلر بینی را در کلینیک دکتر لادن ناظمی، با سالها تجربه و مهارت در تزریق فیلر، در محیطی ایمن و مطابق با پروتکل‌های بهداشتی و با استفاده از معتبرترین برندهای فیلر موجود، در اصفهان تجربه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چه عواملی باعث تخریب کلاژن می شوند؟چه عواملی باعث تخریب کلاژن می شوند؟

کلاژن فراوان‌ترین پروتئین بدن ما و یکی از مواد اصلی تشکیل‌دهنده‌ی استخوان، ماهیچه‌ها، غضروف‌ها، تاندون‌ها و پوست است. همچنین در بخش‌های دیگر بدن ازجمله رگ‌ها، قرنیه‌ی چشم و دندان‌ها یافت می‌شود ... ادامه مطلب

رابطه ی ریزش مو در زنان و یائسگیرابطه ی ریزش مو در زنان و یائسگی

درمان زودرس ریزش مو ممکن است سرعت نازک شدن موها را کاهش دهد و باعث رشد مجدد موها گردد. روشهای درمانی متعددی برای توقف و پیشگیری از ریزش مو مانند مزوتراپی، هیرفیلر و پی آر پی وجود دارد ... ادامه مطلب

رفع خطوط ظریف صورت با لایه برداریرفع خطوط ظریف صورت با لایه برداری

اگر احساس می‌کنید پوستتان به لطافت گذشته نیست و دوست دارید کمی رنگ آن روشن شده و دوباره مثل گذشته جوان و شاداب به نظر برسد، می‌توانید از لایه‌برداری استفاده کنید. لایه‌برداری سلول‌های مرده را از روی پوست برمی‌دارد و پوست‌تان شاداب‌تر و جوان‌تر می‌شود ... ادامه مطلب