اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

مزوژل پروسترولین چیست؟

یکی از بهترین روش‌ها که برای بسیاری از انواع لک‌ها پاسخ می‌دهد، تزریق مزوژل صورت می‌باشد که یک روش پرطرفدار و یکی از بهترین و مؤثرترین درمان‌ها موجود برای از بین بردن لک و مشکلات پوستی است که امروزه در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین با افزایش سن در انسان، هیالورونیک اسید موجود در بدن کاهش یافته و در نتیجه این روند، طراوت و شادابی پوست نیز کاهش می‌یابد.

در این نوع درمان، هیالورونیک اسید طبیعی موجود در پوست احیا شده و بر اثر آن نیز پوست، جوان و زیبا می‌شود. تمام مواد اولیه و عناصری که در طراحی مزوژل استفاده می‌شود، سبب تحریک ساخت کلاژن در پوست شده و در نهایت فرایند خونرسانی به ارگان‌ها و بافت‌های پوست را افزایش می‌دهد. همچنین مواد معدنی و آنتی اکسیدان موجود در آن نیز باعث تقویت و ترمیم بافت پوست می‌گردد. پروسترولین از جمله ژل‌هایی است که در تکنیک تزریق مزوژل از آن استفاده می‌شود. این ژل با حجم‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود. مزوژل پروسترولین ضد لک بوده و قادر است لطافت خاصی به پوست ببخشد.

برای درمان لک صورت با تزریق مزوژل پروسترولین در اصفهان، می‌توانید به مطب دکتر لادن ناظمی مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن32240913 تماس حاصل فرمایید.

علل ایجاد لک صورت

پروسترولین

ترکیبات مزوژل پروسترولین

مزوژل یک درمان ایمن و سالم پوست است و حاوی مواد مورد نیاز برای ترمیم و شادابی آن می‌باشد:

در میان مواد اولیه متعددی که در ساخت و تولید مزو ژل به کار برده می‌شود، اصلی‌ترین عنصر هیالورونیک اسید است. این ماده یک نوع قند است که به صورت طبیعی در بدن یافت می‌شود. این ماده سبب حفظ آب موجود در پوست شده و به هیدراته شدن پوست کمک می‌کند.

کاربرد مزوژل پروسترولین

مهم‌ترین کاربردها و ویژگی‌های مزوژل پروسترولین عبارتند از:

نحوه درمان لک‌های صورت با تزریق مزوژل پروسترولین

پزشک از یک سوزن بسیار باریک و ریز در هنگام تزریق استفاده می‌کند. با این حال برای کاهش درد در برخی موارد، پزشکان از ژل‌های بیحسی موضعی استفاده می‌کنند. عموماً مزوژل به عنوان یک درمان با ریسک پایین محسوب می‌شود و بروز عوارض سطحی مانند تورم، قرمزی و کبودی تا 48 ساعت پس از تزریق، به هیچ عنوان جای نگرانی ندارد.

مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق مزوژل

افراد نامناسب جهت تزریق مزوژل

اشخاصی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، مثلاً مبتلا به دیابت، سرطان، اختلال بافت همبند، لوپوس و ... هستند، کاندید مناسبی برای روش مزوژل نیستند. ضمناً زنان در دوران بارداری و شیردهی و کسانی که دارو‌های خاصی مصرف می‌کنند، نباید مزوژل انجام دهند. اشخاصی که پوست شل دارند بهتر است مزوژل انجام ندهند.

آدرس اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

مدت ماندگاری مزوژل

معمولاً نتیجه اولیه حاصل از درمان توسط مزوژل بلافاصله بعد از تزریق نمایان خواهد شد؛ اما برای رسیدن به نتیجه نهایی 48 ساعت زمان لازم است. ماندگاری اثرات حاصل از درمان نیز با توجه به خصوصیات منحصر به فرد بدن هر انسان متفاوت است. با توجه به آمار به دست آمده مدت زمان ماندگاری مزو ژل بین 6 الی 9 ماه متغیر است و پس از این مدت به مرور زمان به طور کامل ناپدید خواهد شد. بنابراین جهت افزایش ماندگاری اثرات و افزایش خاصیت جوانسازی لازم است درمان تحت نظر پزشک متخصص به دفعات تکرار شود.

عوارض تزریق مزوژل

در صورتی که تزریق توسط افراد ناشی، غیر متخصص در مکان‌های نا متعارف و توسط برندهای تأیید نشده انجام شود، احتمال بروز عوارض جدی بسیار بالا خواهد بود. این عوارض عبارتند از:

اگر پوست گردنتان کشش و انعطاف پذیری خود را ازدست‌ داده است یا اگر پوست و چربی اضافی در زیر چانه و گردن خود مشاهده می‌کنید؛ راه‌حل‌های بسیار عالی مانند جوانسازی پوست گردن با لیزر یا تزریق ژل گردن، گزینه های مناسبی محسوب می‌شوند که توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان قابل انجام می‌باشند. شما می‌توانید برای دریافت وقت مشاوره یا رزرو نوبت با شماره‌تلفن 32240913 تماس بگیرید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین مارک ژل لب با ماندگاری بالابهترین مارک ژل لب با ماندگاری بالا

یکی از محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین تکنیک‌ های زیبایی مورد استفاده در میان افراد، تزریق ژل لب است. ... ادامه مطلب

تزریق فیلر بینی چه روشی است؟تزریق فیلر بینی چه روشی است؟

فیلر بینی که همچنین به عنوان زیبایی غیرجراحی بینی شناخته می‌شود، به تغییرات شکل بینی که بدون مداخله جراحی انجام می‌شود، اشاره دارد. این روش معمولاً شامل تزریق فیلر پوست است. فیلرهای پوستی مانند فیلر اسید هیالورونیک محصولاتی هستند که برای اضافه کردن حجم ، به قسمت‌های مختلف صورت تزریق می‌شوند. ... ادامه مطلب

روشهای موثر حجم دهی و زاویه سازی گونه ها بدون جراحیروشهای موثر حجم دهی و زاویه سازی گونه ها بدون جراحی

امروزه گزینه های جراحی و غیر جراحی برای برجسته کردن گونه وجود دارند که باعث بازیابی حجم گونه و زاویه سازی آن می شود ... ادامه مطلب