اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

تزریق بوتاکس برای لبخند زیبا تر

بسیاری از افراد از مشکلی به‌ نام لبخند لثه‌ای رنج می‌برند. لبخند لثه‌ای حالتی است که در آن هنگام لبخند زدن میزان زیادی از بافت لثه‌ها نمایان شده و لب فوقانی به سمت بالا حرکت می‌کند. این مشکل در برخی افراد سبب تضعیف اعتماد به‌نفس و حتی خجالت آنها می‌شود. یکی از علت‌های لبخند لثه‌ای نازک بودن لب فوقانی است که موجب دیده شدن قسمت اعظم لثه می‌گردد. در چنین شرایطی پزشکان از طریق روش‌‌های غیرتهاجمی مانند تزریق بوتاکس، اقدام به اصلاح خنده لثه‌ای می‌کنند. شایان ذکر است که نتایج حاصل از تزریق‌ ۶ ماه بیشتر ماندگاری ندارد. از آنجایی که با کمک تزریق بوتاکس می‌توان خیلی سریع به لبخند ایده‌آل و زیبا دست یافت، این روش‌های درمانی با رضایت و استقبال بسیاری از بیماران مواجه گردیده است.

تزریق بوتاکس در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی با بررسی دقیق شرایط شما، و امکان دستیابی به بهترین نتایج انجام میشود. در صورت تمایل می‌توانید هم‌اکنون با شماره تلفنهای 32240913 و 09336900224 با ما تماس گرفته و با دریافت اطلاعات مورد نیاز، هماهنگی جلسه ملاقات را با مطب ایشان انجام دهید.

دلایل ایجاد لبخند لثه‌ای

اصلاح لبخند لثه ای

مزایای اصلاح لبخند لثه‌ای با تزریق بوتاکس

  1. تزریق بوتاکس ناراحتی کمی ایجاد کرده و دوره بهبودی آن کوتاه است در واقع بهبودی بلافاصله پس از اتمام درمان حاصل می‌آید.
  2. بوتاکس در مقایسه با سایر گزینه‌های درمانی مقرون به صرفه‌تر است.
  3. نتایج، طبیعی و سریع می‌باشند.
  4. تزریق را می‌توان بسته به نتایج مورد نظر تنظیم کرد.

فرآیند اصلاح لبخند لثه‌ای با تزریق بوتاکس

قبل از درمان یک متخصص یک مشاوره کامل پزشکی برای تأیید اینکه این روش برای شما مناسب است یا خیر صورت می‌دهد. در طول این مشاوره ممکن است توانایی شما برای حرکت عضلات خاص به‌منظور تعیین مکان و استفاده از عضلات مورد بررسی قرار گیرد.

برای درمان نیازی به استفاده از داروهای بیحسی نیست. در واقع پزشک می‌تواند با یک کمپرس یخ یا کرم‌های موضعی بیحسی، ناحیه مورد نظر را بیحس نماید. میزان مشخصی از بوتاکس در طرفین اتصال سوراخ بینی و بینی به چین دهان تزریق می‌شود تا عضلات مورد نظر را تضعیف کند. به طور کلی، برای ضعیف کردن لب در نواحی مختلف می‌توان چهار نقطه تزریق را در نظر گرفت.

مراقبت های پس از اصلاح لبخند لثه‌ای با تزریق بوتاکس

افراد منع از تزریق بوتاکس

میزان ماندگاری اصلاح لبخند لثه‌ای با بوتاکس

بوتاکس باعث آزاد شدن ماده شیمیایی به نام استیل کولین می‌شود که باعث تحریک انقباض عضلات ایجاد کننده چین و چروک می‌شود. بوتاکس در اصل عضلات را فلج می‌کند و از انقباض آنها جلوگیری می‌کند. نتایج حاصل از این درمان در طی ۳-۱۴ روز قابل مشاهده است و حدود ۳-۴ ماه ماندگاری دارد.

آدرس اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض تزریق بوتاکس اصلاح لبخند لثه‌ای

تمامی روش‌های درمانی مقداری خطر را با خود به همراه دارند. تمامی خطرات و عوارض این فرایند در مشاوره و قبل از انجام هرگونه درمان بحث می‌شوند. بوتاکس باید توسط یک فرد متخصص در زمینه مراقبت سلامت و دارای آموزش تخصصی به فرد داده شود. عوارض جانبی شامل موارد زیر شده اما محدود به آن ها نمی‌شوند:

عوارض جانبی این عمل شایع نبوده، معمولاً در چند روز اول پس از درمان رخ داده و انتظار می‌رود موقت باشند. این عوارض معمولاً ظرف چند هفته به صورت خود به خود برطرف می‌شوند.

تزریق ژل یکی از روشهای رایج و پرطرفدار برای جوانسازی، فرم دهی و افزایش حجم به صورت و بدن است. ماندگاری و ایجاد ظاهری مطلوب در این روش، ارتباط تنگاتنگی با مهارت در تزریق دارد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای تزریق ژل یا فیلر به پزشکان مجرب و ماهر مراجعه نمایید تا با نتایج مطلوب مواجه شوید


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
هیالورونیک اسید و مزایای آن برای پوستهیالورونیک اسید و مزایای آن برای پوست

ماده هیالورونیک اسید، مؤثر در آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست است و در کاهش عمق چروک‌ها، جوانسازی، استحکام و کشش پوست نقش اساسی دارد. هیالورونیک اسید می‌تواند در قالب یک درمان موضعی (مستقیماً بر روی پوست)، مکمل یا از طریق تزریق استفاده شود ... ادامه مطلب

زاویه سازی فک و چانه مناسب کدام مردان است؟زاویه سازی فک و چانه مناسب کدام مردان است؟

امروزه بسیاری از مردان برای دستیابی به چهره ای خوش فرم با زوایای ایده آل و مناسب به روش های زیبایی زاویه فک مردانه روی می آورند. ... ادامه مطلب

آیا بعد از تزریق ژل باید انتی بیوتیک خورد؟آیا بعد از تزریق ژل باید انتی بیوتیک خورد؟

ژل لب ماده ای است که به روش تزریق باعث حجیم تر شدن لب ها می شود و ظاهری برجسته به لب ها می بخشد، همچنین فرم آنها را نیز اصلاح می کند ... ادامه مطلب