اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

بهترین روشهای لیفت گونه بدون نیاز به جراحی

زیبایی و جذابیت صورت از پارامترهای اثرگذار بر روحیه افراد است. معمولاً هر چه تناسب چهره افراد بیشتر باشد، جذابیت چهره آنها نیز بیشتر است. داشتن گونه‌های برجسته، زیبا و متقارن به شما کمک می‌کند تا جذابیت جوانی‌ را داشته باشید. گاهی به دلیل لاغری و افزایش سن، چربی‌های روی استخوان گونه و عضلات صورت ضعیف می‌شوند و همین موضوع، موجب کاهش برجستگی گونه می‌شود. در چنین شرایطی چهره افراد خسته و پیر به نظر می‌رسد.

لیفت گونه بدون جراحی جدیدترین پیشرفت در جوانسازی صورت است و ظاهر بسیار جوانتری به فرد می‌بخشد. این روش بسیاری از مزایای لیفت گونه به روش معمول را به فرد می‌بخشد، بدون اینکه فرد مجبور شود که تحت عمل جراحی و سپری کردن دوره‌ی نقاهت قرار گیرد. لیفت گونه بدون جراحی می‌تواند حجم ازدست‌رفته صورت را بازیابد، خطوط و چین‌وچروک‌ها را رفع، خط فک و استخوان گونه را بارزتر و افتادگی گونه را برطرف کند. در ادامه روش‌های غیر جراحی لیف گونه را معرفی می‌نماییم.

در کلینیک دکتر لادن ناظمی، تزریق ژل گونه یا گونه گذاری در اصفهان با استفاده از بهترین برندهای فیلر موجود و با تکیه بر دانش و کسب سالها تجربه در این زمینه انجام می‌پذیرد؛ و به همین جهت نتایج درخشانی نیز حاصل می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیفت گونه غیر جراحی

هایفوتراپی

هایفوتراپی نیز روشی است که به‌عنوان یک روش لیفت صورت بدون جراحی شناخته می‌شود و به کمک آن، پوست صورت، گردن و به‌ویژه، پوست ناحیه‌ی زیر چانه، ناحیه‌ی در امتداد خط فک و پیشانی، کشیده و سفت می‌گردد. روش هایفوتراپی با استفاده از تکنولوژی اولتراسوند (امواج فراصوت) شلی و افتادگی در حد متوسط پوست صورت و گردن را رفع می‌کند و نسبت به درمان با لیزر به لایه‌های عمیق‌تر پوست نفوذ کرده و به حدی در پوست نفوذ می‌کند تا تولید کلاژن جدید تحریک شود. در روش جراحی پلاستیک که پوست به کمک آن کشیده و محافظت می‌شود و پوست، ظاهری جوان و بی چین‌ وچروک پیدا می‌کند، نیز همین لایه از پوست تحت درمان قرار می‌گیرد. هایفوتراپی تنها به یک دوره درمان نیاز دارد و پس از انجام درمان هیچ دوره‌ی بهبودی یا نقاهتی ندارد.

 لیفت گونه

لیفت صورت با rf

آر اف امواج رادیویی است با فرکانس 3/0 تا ۴ مگاهرتز که در پزشکی برای سفت شدن و لیفتینگ پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. دارای انواع مونوپولار، بای پولار، تری پولار، مولتی پولار، تاجی و فرکشنال می‌باشد که مکانیسم همه بر اساس تولید گرما در بافت‌های عمقی، تحریک فیبروبلاست ها و افزایش گردش خون موضعی می‌باشد. در واقع این امواج با ورود به بافت موجب قطبی شدن مولکول‌های آب و ارتعاش این مولکول‌ها شده و در نتیجه مقاومت بافتی و اصطکاک گرما در بافت ایجاد می‌شود.

حرکت رفت و برگشتی مولکول‌ها تا ۳۰۰۰۰۰ بار در ثانیه و حتی بیشتر می‌باشد. در واقع مکانیسم تولید گرما در این دستگاه شبیه ماکروفرهای خانگی می‌باشد که با امواج مایکروویو غذای سرد و حتی منجمد به سرعت گرم می‌شود. میزان گرمای تولید شده بر اساس انرژی دستگاه متفاوت می‌باشد و از ۴۰ تا ۶۰ درجه سانتی‌گراد می‌باشد. از انرژی پایین برای لیفتینگ پوست و از انرژی‌های بالاتر برای لیپولیز بافت چربی استفاده می‌شود. با تولید گرما در بافت هم بند پروتئین کلاژن کوتاه شده و نهایتاً پوست سفت می‌شود. این روش برای لیفتینگ صورت بدون جراحی یک روش استاندارد و ایمن می‌باشد. تعداد جلسات برای لیفتینگ پوست ۳ تا ۸ جلسه می‌باشد که درمان نگهدارنده هر ۴ تا ۸ هفته یک‌بار انجام می‌شود.

لیفت صورت با اکسنت

دستگاه لیفت صورت اکسنت، یک روش سرپایی است که سبب سفت شدن پوست صورت و گردن می‌شود. این تکنولوژی از امواج RF برای لیفت صورت، آن هم بدون ایجاد کوچک‌ترین جای زخم و یا نیاز به بخیه، استفاده می‌کند. اکسنت از نظر عملکردی بسیار مشابه با دستگاه رادیوفرکوئنسی می‌باشد با این تفاوت که از یک سیستم حرارتی نیز استفاده می‌کند. گرم کردن بافت، سبب تحریک تولید کلاژن، سفت شدن پوست و از بین بردن چربی‌های موضعی می‌شود.

نخ لیفت

نخ لیفت روشی است که به جراحی صورت یا بالا بردن پوست صورت شباهت زیادی دارد، در این فرآیند ساختار پوست بازسازی می‌شود و بهبود پیدا می‌کند، منتهی برای انجام این کار نیازی به استفاده از ابزار و چاقوی جراحی نیست. در این روش از الیاف نخ برای جوانسازی و کشیدن پوست به سمت بالا، استفاده می‌شود، این الیاف با سوزن‌های بسیار نازکی به داخل پوست هدایت می‌شوند تا بافت‌ها و پوست را بالا نگه دارند و موجب بهبود ظاهر پوست شوند.

آدرس اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

تزریق چربی

در این روش، پزشک با برداشتن چربی بخشی از بدن آن را به صورت فرد تزریق می‌کند. تزریق چربی به بخش کوچکی از صورت با بیحسی موضعی انجام می‌گیرد و در صورت تزریق به بخش‌های کلی‌تر، بیحسی عمومی انجام می‌شود. این چربی اضافه معمولاً از بخش‌هایی مانند شکم، ران و باسن برداشته می‌شود. پس از برداشت چربی، سلول‌های آسیب‌دیده و سالم از هم جدا می‌شوند تا چربی مورد نظر آماده تزریق شود. بنا بر نظر پزشک و میزان چربی از دست داده پوست، تزریق چربی انجام می‌شود. در این روش تزریق، به دلیل اینکه چربی از خود بدن گرفته می‌شود، کمترین میزان آلرژی و حساسیت نیز در فرد به وجود می‌آید.

تزریق ژل یا فیلر

تزریق فیلر یکی از روش‌های درمانی مناسبی است که به بازگردانی حجم نواحی از بین رفته بسیار کمک می‌کند. مواد تشکیل دهنده در فیلر از بافت پوست انسان نیز است و به این دلیل سازگاری زیادی با پوست انسان دارد. تکرار پروسه تزریق به فواصل زمانی معین می‌تواند در برطرف کردن کامل چین و چروک صورت سهم زیادی داشته باشد.

همشهریان گرامی! اگر نگران انتقال بیماریهای واگیردار در پروسه حذف موهای زائد خود هستید؛ با انتخاب مراکز مجهز به دستگاه‌هایی که امکان استفاده از سری شخصی دارند، با آرامش خاطر و بدون وقفه از مزیت های لیزر موهای زائد در اصفهان بهره مند شوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق هیالورونیداز و هیالورونیک اسیدتزریق هیالورونیداز و هیالورونیک اسید

هیالورونیداز (hyaluronidase) آنزیمی است که 5 شکل مختلف آن در بدن انسان و نیز اشکال مختلفی از آن در برخی پستانداران دیگر بصورت طبیعی تولیدمی‌شود. عملکرد این آنزیم در بدن، تجزیه‌ی ملکول‌های هیالورونیک اسید است و نفوذپذیری بافت در نتیجه‌ی این شکست افزایش می‌یابد ... ادامه مطلب

بهترین روشهای رفع خطوط اخم و خنده کدامند؟بهترین روشهای رفع خطوط اخم و خنده کدامند؟

در مواردی که خط اخم و خط خنده بسیار ظریف بوده و یا در اثر خشکی پوست ایجاد شوند می‌توان آن را با داروهای لایه‌بردار و مرطوب‌کننده‌ها برطرف کرد. چروک‌های متوسط را می‌توان با استفاده از انواع لیزرهایی که باعث تحریک کلاژنسازی می‌شوند و همچنین فیلرها درمان کرد ... ادامه مطلب

روشهای جدید لیزری در درمان ملاسما (لک های پوست صورت)روشهای جدید لیزری در درمان ملاسما (لک های پوست صورت)

ملاسما یا همان لکه‌هایی با طیف رنگی خاکستری - قهوه‌ای بر روی صورت يکي از مشکلات رایج پوستی است که غالباً گونه‌ها، پل بيني، پيشاني، چانه و بالای لب بالایی را درگیر می‌کند. با این وجود لک‌های پوستی که رنگ تیره‌تری دارند؛ معمولاً روی گونه‌ها ظاهر می‌شوند ... ادامه مطلب