اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

افراد همواره به دنبال راه حلی برای از بین بردن موهای اضافی بدن خود بوده است. از آنجایی که مو چرخه رشد خاص خود را دارد استفاده از وسیله‌هایی مانند تیغ، اپیلاسیون، کرم‌ها و یا پودرهای مو بر نمی‌توانند راه حلی دائمی و مؤثر برای از بین بردن موهای زائد بدن باشند، بنابراین افراد باید همواره هزینه‌ و زمان زیادی را جهت حذف موهای بدن خود خرج کنند و یکی از این روش ها، لیزر موهای زائد است. یکی از حساس‌ترین ناحیه‌های بدن که حذف موهای زائد آن علاوه بر زیبایی جنبه بهداشتی نیز دارد ناحیه تناسلی است. خوشبختانه در چند سال اخیر با روی کار آمدن دستگاه‌های پیشرفته و جدید لیزری مشکل حذف موهای زائد ناحیه تناسلی تا حد بسیار زیادی کاهش یافته است.

در مطب پوست و لیزر دکتر لادن ناظمی با مجهز بودن به پیشرفته ترین دستگاه‌ها، و دانش و تجربه کادر درمانی، می‌توانید در زمانی محدود و بدون عوارض، به رفع موهای زائد ناحیه تناسلی خود در اصفهان بپردازید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

فواید لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

از بین بردن موهای زائد ناحیه بیکینی با لیزر یک روش عالی برای کاهش و حذف رویش موهای این می‌باشد. در واقع، دستگاه لیزر با ارسال پالس‌های نوری به فولیکول هر تار مو، ریشه آن را از بین می‌برد (به فاز خواب می‌فرستد) تا موها طی مدت طولانی نتوانند رشد کنند. از جمله فواید این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. روشی کم درد نسبت به اپیلاسیون و وکس
  2. احتمال ایجاد جوش در این روش نسبت به شیو کردن تقریباً صفر است.
  3. با انجام این روش به طور منظم، شاهد حذف طولانی مدت موهای زائد بیکینی خواهید بود.
  4. اگر مویی در این منطق رشد کند، نسبت به قبل از لیزر نازک و کم خواهد بود.
  5. روشن شدن ناحیه بیکینی بعد از گذشت چند جلسه
  6. عدم اختصاص زمان زیاد برای از بین بردن موهای زائد در طول ماه
  7. روشی غیر تهاجمی می‌باشد.
  8. باعث لطیف شدن پوست ناحیه بیکینی می‌شود.
  9. موجب افزایش اعتماد می‌گردد.

نحوه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

بعد از مراجعه به کلینیک، ابتدا ناحیه مورد نظر توسط اپراتور آموزش دیده، توسط یک ژل لوبریکانت پوشانده می‌شود و سپس دستگاه لیزر با دقت روی پوست نواحی مورد نظر چرخانده می‌شود.

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

اقدامات قبل از لیزر ناحیه تناسلی

جهت افزایش رضایت از نتیجه جلسات درمانی انجام اقدامات زیر پیش از لیزر بیکینی توصیه می‌شود:

اقدامات پس از لیزر ناحیه تناسلی

موارد منع لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض جانبی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

ازآنجایی که لیزر اقدام به تأثیر روی فولیکول‌های پوست می‌کند و آنها را دچار تغییر میکند، استفاده از لیزر بیکینی در برخی افراد باعث ایجاد عوارضی مانند قرمزی پوست خواهد شد. در برخی موارد نادر نیز ممکن است که منجر به سوختگی شود و این مسئله بیشتر به ظریف بودن پوست یا ماهر نبودن اپراتور مورد نظر برمی‌گردد. در موارد دیگری نیز ممکن است که پوست دچار خارش شود. بدیهی است که خاراندن ناحیه موردنظر اثرات خوبی به همراه نخواهد داشت و باعث خواهد شد که پوست موردنظر دچار قرمزی شود. همچنین احساس درد نیز ممکن است در برخی افراد ایجاد شود. عوارض لیزر موهای زائد موقت هستند و از بین خواهند رفت.

افرادی که از این روش استفاده می‌کنند همیشه این نگرانی را دارند که استفاده از لیزر موهای زائد به خاطر نفوذ به اندام های داخلی و ساختار سلولی بدن بتواند منجر به ایجاد ناباروری شود. اگرچه تحقیقات مختلف نشان می‌دهد که پرتوهایی که در جریان این روش زیبایی انتشار می‌یابند، نمی توانند به هیچ یک از اعضای داخلی بدن نفوذ کرده و در نتیجه به آن آسیب برسانند.

در مطب دکتر لادن ناظمی، تزریق ژل در اصفهان با استفاده از بهترین برندهای ژل یا فیلر موجود و با تکیه بر دانش و کسب سالها تجربه در این زمینه انجام می‌پذیرد؛ و به همین جهت نتایج درخشانی نیز حاصل می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روشهای موثر حجم دهی و زاویه سازی گونه ها بدون جراحیروشهای موثر حجم دهی و زاویه سازی گونه ها بدون جراحی

امروزه گزینه های جراحی و غیر جراحی برای برجسته کردن گونه وجود دارند که باعث بازیابی حجم گونه و زاویه سازی آن می شود ... ادامه مطلب

بهترین مارک ژل لب با ماندگاری بالابهترین مارک ژل لب با ماندگاری بالا

یکی از محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین تکنیک‌ های زیبایی مورد استفاده در میان افراد، تزریق ژل لب است. ... ادامه مطلب

پی آر پی در چه مواردی استفاده می شود؟پی آر پی در چه مواردی استفاده می شود؟

تزریق پی آر پی باعث تحریک تشکیل کلاژن می‌شود(پروتئین کلاژن به نوعی، سیمان بافت‌ها است).باعث تشکیل عروق خونی جدید می‌شود و موجب ساماندهی و تقسیم‌ سلول‌ها خواهد شد ... ادامه مطلب