اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

پلاسما تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پلاسما تراپی سر و صدای شگفت‌انگیزی را در صنعت زیبایی و جوان‌سازی پوست به پا کرده است. یک روش درمانی پاک‌سازی، جوان‌سازی و لیفت پوست، برداشتن انواع خالهایگوشتی و زگیل، جایگزینی بسیار عالی به جای عمل‌های جراحی زیبایی و روش درمانی بسیار عالی برای درمان رگ‌های عنکبوتی می‌باشد.پلاسما تراپی یکی از جدیدترین روش‌های درمانی جوان‌سازی و پاک سازی پوست در علم پزشکی ، بدون نیاز به خون‌ریزی و یا ایجاد هیچ‌گونه برشی موجب لیفت و جوان‌سازی در سطح پوست شده و جایگزینی فوق‌العاده مناسب به جای عمل‌های جراحی تهاجمی و البته پرهزینه می‌باشد .

پلاسما تراپی در اصفهان برای جوانسازی پوست، لیفت پلک یا بلفاروپلاستی غیر جراحی و بهبود منافذ باز پوست، توسط دکتر لادن ناظمی قابل انجام است. شما می‌توانید جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

نحوه انجام پلاسما تراپی

برای انجام این فرایند، پس از تمیز کردن محل، به کمک کرم‌های بی‌حس‌کننده، ناحیه درمان را بی‌حس می‌کنند. مدت زمان انجام فرایند 20 دقیقه به طول می‌انجامد. پلاسماتراپی به دو روش سرد و گرم انجام می‌شود.

پلاسمای سرد

این پلاسما به دلیل تابش‌های فرابنفش با قوس تابش کوتاه‌تر، قادر نمی‌باشد دمای زیادی را به بدن منتقل کند. معمولاً از پلاسمای سرد در درمان بیماری‌های پوستی استفاده می‌شود. مهم‌ترین موارد کاربرد پلاسمای سرد عبارت‌اند از:

پلاسمای گرم

پلاسمای گرم به دلیل داشتن درجه حرارت و انرژی بالا و قوس بلند، می‌تواند با از بین بردن بافت‌های اضافی، سبب درمان و جوان‌سازی چشم‌ها شود. در حقیقت انرژی بالای پلاسمای گرم، به مقدار اندکی بافت‌های اضافی را دچار سوختگی می‌کند. این روش درمانی عوارضی ندارد؛ زیرا برشی در ناحیه چشم ایجاد نمی‌کند. در جوان‌سازی پوست به کمک پلاسمای گرم، چربی‌های اضافی پوست و افتادگی آن از بین می‌رود و افزایش رشته‌های کلاژن، سبب سفت شدن پوست و جوان‌سازی آن می‌شود.

نحوه انجام پلاسماتراپی

مزایای پلاسما تراپی

کاربرد پلاسما تراپی

کاندیدای مناسب پلاسماتراپی

  1. افرادی که از انجام جراحی و بیهوشی دچار واهمه می‌شوند.
  2. افرادی که تمایلی به ایجاد زخم و اسکار بعد از عمل ندارند.
  3. افرادی که دچار افتادگی به صورت یک‌طرفه هستند و ممکن است انجام جراحی منجر به ایجاد عدم تقارن گردد.
  4. افرادی که بیماری خاص دارند یا از داروهای خاصی نظیر وارفارین استفاده می‌کنند.
  5. افرادی که افتادگی پلک به طور خفیف یا متوسط دارند و درصدد ترمیم آن هستند.
  6. افرادی که قبلاً جراحی پلک انجام داده‌اند؛ اما دچار عدم تقارن شده‌اند.

کاندیدای نامناسب پلاسما تراپی

سن مناسب پلاسما تراپی

در این عمل محدودیت سنی وجود ندارد و از سنین زیر 20 سال تا سنین بالای 80 سال امکان انجام آن وجود دارد.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

ماندگاری پلاسما تراپی

مدت زمان ماندگاری پلاسما تراپي، طولانی است. البته لازم به ذکر است، ماندگاری پلاسماتراپی با توجه به فاکتورهای مختلف در افراد از جمله سبک زندگی، روند پیری پوست صورت و از این قبیل موارد متغیر می‌باشد.

با گسترش تزریق پرکننده‌ها، افراد سودجو انگیزه پیدا کردند تا بدون دانش، تجربه و مهارت کافی، اقدام به تزریق ژل نمایند. تزریق فیلر در اصفهان نیز خدمتی است که فقط و فقط باید توسط پزشک انجام شود و این اقدام، در اماکنی مانند آرایشگاه‌ها و مراکز غیر مجاز سطح شهر، بر خلاف قاعده است و تخلف محسوب می‌گردد. به همین جهت توصیه می‌شود؛ برای این عمل به پزشکان پوست مراجعه کرده تا از عوارض غیر قابل پیش بینی تزریق ژل یا فیلر جلوگیری نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
رینوپلاستی غیر جراحی با پلکسر بینیرینوپلاستی غیر جراحی با پلکسر بینی

کوچک کردن بینی با پلکسر یا پلاسماجت یکی از روشهای جدید در زیبایی بینی بدون عمل جراحی است. دستگاه پلکسر از دستگاه های مورد استفاده در فرم دهی بینی است ... ادامه مطلب

از بین بردن قوز بینی با تزریق ژل بینیاز بین بردن قوز بینی با تزریق ژل بینی

در موارد متعددی قوز بینی به خاطر عواملی غیر از ناهمگونی و برجستگی استخوان تیغه بینی است . با تزریق ژل به قسمت های فرو رفته می توان ظاهر بینی را صاف و قوز و انحنای نازیبا را برطرف کرد . برای اقدام در اولین قدم باید پزشکی متبحر را انتخاب کنید و از نوع و برند ژل آگاه شوید ... ادامه مطلب

ماندگاری ، عوارض، مراقبتها و انواع فیلر لبماندگاری ، عوارض، مراقبتها و انواع فیلر لب

فیلر لب ماده ای است که به روش تزریق باعث حجیم شدن لب ها می گردد و ظاهری برجسته به لب ها می دهد همچنین فرم آنها را نیز اصلاح می کند. ... ادامه مطلب