اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

جوانسازی و ترمیم پوست با لیزر فرکشنال co2

با افزایش سن فرد، تولید کلاژن در پوست رو به کاهش رفته و ساختارهای حمایت‌کننده‌ی پوست به‌ تدریج از بین می‌روند. قرار گرفتن روزانه در معرض اشعه‌ی فرابنفش خورشید و موارد دیگر می‌تواند باعث رنگ‌پریدگی و چروک شدن پوست شود. با استفاده از لیزر Co2 می‌تواند چین و چروک‌های ریز، جای جوش و لکه‌های قهوه‌ای را از بین برده و پوست را جوان و شاداب کند. در روش زیباسازی پوست با لیزر فراکشنال CO2 اکثر افراد تنها به یک جلسه‌ی درمانی نیاز خواهند داشت. این روش درمانی نوآورانه می‌تواند علائم اولیه‌ی پیری صورت را از بین برده و ظاهر پوست شما را جوان‌تر کند.

جوانسازی با لیزر CO2 نوعی درمان پوستی است که توسط متخصصان پوست برای کاهش جای جوش، چین‌وچروک‌های عمیق و سایر ناهنجاری‌های پوستی انجام می‌شود. لیزر فرکشنال یک روش غیرتهاجمی است که با استفاده از لیزر دی‌اکسید کربن، لایه‌های خارجی و آسیب‌دیده پوست را از بین می‌برد. لیزر فرکشنال با هدف قرار دادن لایه اول و دوم پوست به بازسازی کلاژن و تحریک رشد آن کمک می‌کند. لیزر تنها قسمت‌های آسیب‌دیده پوست را تحت تأثیر قرار می‌دهد و از این طریق زخم‌ها و آسیب‌های پوستی را درمان می‌کند.

درمان اسکار، مشکلات رنگدانه ای مانند ملاسما و لکه های قهوه ای، خطوط ظریف تا متوسط و بطور کلی بهبود و جوانسازی پوست، با لیزر فرکشنال CO2 در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی قابل انجام است. متقاضیان این روش می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم از طریق تماس با شماره های 32240913 و 09336900224 اقدام نمایند.

مزایای لیزر فرکشنال CO2

جوانسازی و ترمیم پوست

نحوه انجام لیزر فرکشنال

مراقبت های قبل از انجام لیزر فرکشنال

دستورالعمل هایی پیش از درمان به شما ارائه خواهند شد. بعضی از دستورالعمل های رایج شامل موارد زیر می‌باشد:

مراقبت‌های بعد از درمان لیزر فرکشنال CO2

کاندیدای نامناسب استفاده از لیزر فرکشنال

با وجود اینکه لیزر فرکشنال، عارضه‌ی برای افراد نخواهد داشت؛ اما برخی از افراد باید از انجام دادن این روش خودداری کنند:

آدرس اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

مدت ماندگاری جوانسازی و ترمیم پوست با لیزر فرکشنال

ماندگاری نتایج حاصل شده به نحوه‌ی مراقبت شما از پوست خود در برابر نور خورشید و همچنین عوامل ژنتیکی و روند سالخوردگی بستگی خواهد داشت. اگر به‌خوبی از پوست خود مراقبت کنید، می‌توانید با انجام یک جلسه‌ی درمانی سالیانه ظاهر خوب آن را حفظ کنید.

عوارض جانبی لیزر فرکشنال

با گسترش تزریق پرکننده‌ها، افراد سودجو انگیزه پیدا کردند تا بدون دانش، تجربه و مهارت کافی، اقدام به تزریق ژل نمایند. تزریق فیلر در اصفهان نیز خدمتی است که فقط و فقط باید توسط پزشک انجام شود و این اقدام، در اماکنی مانند آرایشگاه‌ها و مراکز غیر مجاز سطح شهر، بر خلاف قاعده است و تخلف محسوب می‌گردد. به همین جهت توصیه می‌شود؛ برای این عمل به پزشکان پوست مراجعه کرده تا از عوارض غیر قابل پیش بینی تزریق ژل یا فیلر جلوگیری نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق فیلر بهترین روش رفع خط بغض یا ماریونتتزریق فیلر بهترین روش رفع خط بغض یا ماریونت

امروزه از روش های مختلف برای رفع خط اندوه به منظور جوانسازی پوست صورت می توان استفاده کرد ... ادامه مطلب

نحوه تزریق ژل خط اخم چگونه است؟نحوه تزریق ژل خط اخم چگونه است؟

استفاده از ژل در منطقه بین دو ابرو و محل خط اخم بسیار موثر و در عین حال نیازمند دقت زیادی است. یکی از دلایلی که تزریق ژل خط اخم را محبوب کرده است ناتوانی دیگر روش ها مثل بوتاکس است ... ادامه مطلب

اهمیت مراقبت پس از تزریق بوتاکساهمیت مراقبت پس از تزریق بوتاکس

بوتاکس یک روش اثبات شده و کارآمد در رفع بسیاری از مشکلات درمانی و زیبایی در علم پزشکی است که اغلب پزشکان در حوزه های مختلف پزشکی از آن استفاده می کنند ... ادامه مطلب