اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

نیدلینگ صورت چیست؟

به منظور داشتن پوستی جوان، روش‌های جوانسازی پوست و پاکسازی بسیاری وجود دارد که یکی از آنها میکرونیدلینگ پوست می‌باشد. این روش که یک تکنیک غیر تهاجمی نیز می‌باشد علاوه بر جوانسازی، برای درمان لکه، آکنه، جوش و بعضی از بیماری‌های پوستی نیز استفاده می‌شود. در این روش، لایه‌های روی پوست برداشته می‌شوند و پوست جدیدی تولید می‌شود. میکرونیدلینگ، باعث بالا رفتن غلظت کلاژن در پوست می‌گردد و درعین‌حال باعث منظم شدن رشته‌های کلاژن و الاستین در پوست آسیب‌دیده می‌شود. میکرونیدلینگ که به درمان تحریک کلاژن سازی یا PCI نیز معروف است نوعی روش تحریک مکانیکال جهت ترمیم آسیب‌های ساختاری پوست است که منجر به بازسازی بافت آسیب‌دیده و تغییر یافته می‌گردد.

نیدلینگ صورت به عنوان یکی از روشهای طبیعی و کم عارضه رفع مشکلات پوستی و جوانسازی، توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان انجام می‌شود. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

مزایای میکرونیدلینگ

نیدلینگ صورت چگونه انجام می شود؟

در انجام میکرونیدلینگ از دستگاهی با سوزن های کوچک استفاده می شود که در اثر تماس با پوست صورت و وارد کردن مقدار معینی فشار، سوراخ های کوچکی روی پوست صورت ایجاد کرده که با انجام این کار فضا را برای وارد کردن مواد و سرم خاص باز می کند. برای انجام این کار می توان این متد درمانی را به یکی از دو شیوه زیر اجرا کرد:

به صورت دستی

در این روش از دستگاهی که درمارولر نام دارد و از یک سری غلتکی همراه با تعداد زیادی سوزن کوچک و نازک که از جنس تیتانیوم هستند تشکیل شده است برای ایجاد حفره هایی با عمق مشخص استفاده می شود.

با استفاده از دستگاه

در این روش، برای ایجاد منافذ با فاصله معین از یک دستگاهی استفاده می شود که سرعت حرکت آن قابل تنظیم است. بنابراین تعداد منافذی که در این روش بر سطح پوست ایجاد می شوند، به نسبت روش دستی بسیار زیادتر بوده و نتیجه بهتری می دهد.

در هر دو حالت روزنه و زخم های ایجاد شده باعث می شوند که سرم و سایر مواد درمانی وارد منافذ پوست شده تا ترمیم و بازسازی پوست از نو آغاز شود. به همین دلیل معمولاً قبل از انجام این کار، سرمی که از موادی مانند ویتامین C، اسید هیالورونیک و ... تشکیل شده است به روی پوست زده می شود. استفاده از این سرم در تسریع روند و میزان تولید کلاژن و الاستین تأثیر مثبتی داشته و در نتیجه موجب بازسازی و جوانسازی پوست صورت با سرعت بیشتری می شود. این که میزان عمقی وارد شدن سوزن ها در پوست تا چه اندازه باشد، به میزان جراحت پوست و تشخیص پزشک بستگی دارد.

تعداد جلسات نیدلینگ صورت

تعداد جلسات موردنیاز برای درمان آسیب‌های پوستی با استفاده از میکرونیدلینگ به عوامل زیادی بستگی دارد. نوع پوست، سن فرد، نوع و شدت آسیب و شرایط ترمیم زخم در فرد تاثیر زیادی در روند درمان و بهبودی با استفاده از میکرونیدلینگ دارد. بیشتر افراد در ۴ تا ۶ جلسه تقریبا ۱ ساعته به نتیجه دلخواه خود می‌رسند؛ اما بعضی دیگر ممکن است به جلسات بیشتری برای رسیدن به انتظارات خود نیاز داشته باشند. فاصله این جلسات معمولا ۲ تا ۴ هفته است و بخش زیادی از پوست بعد از حدود ۶ ماه تا یک سال از شروع درمان ترمیم خواهد شد.

مراقبت های قبل از میکرونیدلینگ

مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ

موارد منع میکرونیدلینگ

آدرس اینستاگرام  دکتر لادن ناظمی

عوارض میکرونیدلینگ صورت چیست؟

از آنجایی که این روش کم تهاجم می باشد، معمولاً عوارض چندانی ندارد؛ اما در موارد نادر ممکن است برخی عوارض دیده شوند از جمله:

قیمت میکرونیدلینگ صورت

هزینه انجام این عمل به نوع و شدت آسیب بستگی دارد. علاوه بر این هزینه کلی با توجه به تعداد جلسات موردنیاز و زمان هر جلسه تعیین می‌شود. تأثیر محل زندگی، محل کلینیک و مقدار دستمزد پزشک را نیز نباید نادیده گرفت.

برای انجام عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی ، می‌توانید به مطب دکتر لادن ناظمی مراجعه نماید. در این مرکز لیفت پلک با بکارگیری پلاسما جت ، با ایجاد کمترین عوارض و در صورت نیاز با عمل جراحی سرپایی بلفاروپلاستی انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مونا حسینی [ 1402-09-03 ]
میکرونیدلینگ بر خلاف روش های دیگر ضعیف تره ولی واقعا نتیجش رو میشه بعد از 4 تا 5 جلسه ببینید روی پستتون من برای روشن شدن پوستم میکرونیدلینگ کردم و خیلی شگفت زده شد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزووایت صورت یا کرم پودر دائمیمزووایت صورت یا کرم پودر دائمی

مزو وایت صورت یا کرم پودر دائمی روشی کم عارضه برای داشتن پوستی روشن‌تر و خوش رنگ تر می‌باشد. مزو وایت برای افرادی با رنگ پوست تیره مناسب است. همچنین از این روش برای کاهش کک و مک، لک، تیرگی دور چشم، تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و لک های پیری، رفع تیرگی زیر بغل، بیکینی، پشت آرنج و زانوها استفاده می‌شود ... ادامه مطلب

مزوتراپی غبغب؛ مزایا، عوارض، مراقبتها و هزینهمزوتراپی غبغب؛ مزایا، عوارض، مراقبتها و هزینه

یکی از روش های غیرتهاجمی و بی عارضه برای از بین بردن غبغب، روش مزوتراپی غبغب می باشد ... ادامه مطلب

آیا پی آر پی در درمان ریزش مو موثر است؟آیا پی آر پی در درمان ریزش مو موثر است؟

یکی از مهمترین و پرکاربردترین روشهای درمان ریزش زیاد موی سر هم در آقایان و هم در خانمها، تزریق پی آر پی به پوست سر است؛ که محلول پلاسمای سرشار از پلاکت می‌باشد ... ادامه مطلب