اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

لیزر درمانی در دوران شیردهی

تمایل به افزایش زیبایی و جوانسازی پوست در بین افراد مختلف، روزبه‌روز بیشتر رواج پیدا می‌کند. روشهای زیادی برای زیباسازی پوست وجود دارد؛ اما یکی از راه‌ها که محبوبیت آن روز به روز در حال افزایش است، لیزر است. این روش درمانی را می‌توان برای از بین بردن موهای زائد، جوانسازی پوست و همچنین بهبود مشکلات پوستی استفاده کرد. دوران شیردهی یکی از حساس ترین دوران زندگی مادران است که لازم است جهت حفظ سلامت نوزاد مراقبت هایی را انجام دهند. در ادامه تأثیرات مواردی از زیباسازی پوست در دوران شیردهی ذکر میشود.

لیزر درمانی در کلینیک دکتر لادن ناظمی در اصفهان برای جوانسازی ، رفع موهای زائد ، درمان جوش و جای جوش و رفع بسیاری از مشکلات پوست بکار برده می‌شوند. لطفا جهت دریافت نوبت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

نحوه لیزر جای جوش

از بین بردن جای جوش با لیزر به دو روش انجام می شود: در روش اول، حرارت ناشی از لیزر لایه فوقانی و مبتلا به جای جوش را از بین می برد. پس از برداشته شدن این لایه، پوست صاف تر به نظر رسیده و ظاهر جای جوش محو تر می شود. در روش دوم با از بین رفتن بافت اسکار، حرارت و نور لیزر سبب تحریک رشد سلول های پوستی جدید و سالم می شوند. حرارت لیزر جریان خون رونده به ناحیه درمانی را بیشتر کرده و التهاب عروق خونی در بافت جای اسکار را کاهش می دهد. تمامی این موارد سبب محو شدن ظاهر برآمده و قرمز رنگ جای زخم و کوچک تر شدن آن می شوند. افزایش جریان خون به التیام پوست نیز کمک می کند.

لیزر جای جوش در دوران شیردهی

اگر چه شواهد بالینی در خصوص مضر بودن این درمان برای خانم‌های باردار گزارش نشده است؛ اما بهتر است جهت درمان و در صورت بارداری تا بعد از زایمان و دوران شیردهی صبر کنید.

لیزر درمانی در دوران شیردهی

نحوه الکترولیز موی زائد

در فرآیند الکترولیز مو ابتدا یک ربع تا نیم ساعت قبل از شروع کار برای کاهش درد کرم بیحسی به نواحی تحت درمان مالیده می شود. وقتی پوست ناحیه مورد نظر بیحس شد، پزشک متخصص سیمی را که پروب یا سوزن نامیده می شود، دست می گیرد. سپس سوزن بسیار ظریف را از طریق سوراخ پوست داخل فولیکول مو می کند و یک جریان الکتریکی ایجاد می‌ شود که به فولیکول مو آسیب می رساند و آن را از بین می ‌برد. در آخر مو به راحتی با موچین از ریشه کنده می‌ شود. جریان الکتریکی که این سوزن تولید می کند سلول ‌هایی که به رشد موها کمک می ‌کنند را نیز از بین می‌ برند. تخریب فولیکول به همراه سلول های رشد مو باعث می شود رویش مجدد مو امکان پذیر نباشد.

الکترولیز در دوران شیردهی

الکترولیز گالوانیک از جریان برق ضعیفی برای تخریب فولیکول‌های مو استفاده می‌کند. از آنجایی که مایع آمنیوتیک محافظت کننده از جنین، رسانای برق خوبی است، ممکن است این جریان بر روی آن اثر بگذارد؛ بنابراین اکثر پزشکان توصیه می‌کنند که انجام الکترولیز به بعد از زایمان موکول شود.

نحوه لیزر موهای زائد

مناطقی از پوست که قرار است تحت درمان با لیزر قرار بگیرند از هر نوع آلودگی، روغن یا مرطوب کننده به خوبی تمیز می‌شوند. انرژی لیزر، فولیکول مو را هدف قرار داده و آن را غیرفعال کرده و از رشد آن جلوگیری می‌کند. جلسات درمانی در فواصل مناسبی از هم انجام می‌شوند تا پوست ناحیه تحت درمان بتواند بهبود یابد و نیز زمانی که لازم است تا فولیکول‌های مویی که در فاز استراحت بودند وارد فاز فعال رشد شوند طی شده و بتوان درمان را برای این فولیکول‌ها اجرا کرد.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض لیزر زیر بغل در دوران شیردهی

موهای زائد زیر بغل به غدد شیردهی ارتباطی ندارد. با اینکه غدد لنفاوی زیادی در زیر بغل فعال هستند و سموم بدن را به کمک عرق کردن از بدن دفع می کنند؛ اما غدد به هیچ عنوان تحت تأثیر لیزر قرار نمی گیرند. غدد لنفاوی در زیر بغل در لایه های زیرین پوست قرار دارند؛ اما اشعه لیزر تنها در لایه های میانی پوست فولیکول های مو را تحت تأثیر قرار می دهند. تنها ممکن است حرارت ایجاد شده در ناحیه زیرین پوست به این غدد آسیب برساند. این مشکل تنها در صورتی باعث ایجاد تورم و التهاب در غدد لنفاوی زیر بغل می شود که قبل از لیزر این غدد حساس شده باشند. انجام لیزر موهای زائد در دوران شیردهی تأثیر کمتری نسبت به زمانهای عادی دارد؛ چراکه تغییرات هورمونی در طول شیردهی و بارداری باعث پرمویی می شود.

رفع تیرگی دور چشم با روشهای غیر جراحی در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی یکی از مجرب ترین پزشکان در این زمینه، و با نتایجی چشمگیر قابل انجام می‌باشد. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌باشید؛ از طریق تماس با شماره تلفن های 32240913 و 09336900224 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
میکرودرم برای چه افرادی مناسب است؟میکرودرم برای چه افرادی مناسب است؟

میکرودرم روشی برای پاکسازی و جوانسازی پوست است. این روش درمانی غیرشیمیایی و غیر تهاجمی است و بدون نیاز به عمل باز ضورت می‌گیرد. در میکرو درم از اسپری میکروکریستال جهت از بین بردن لایه ی خارجی سلول های خشک و مرده استفاده می کند تا پوستی جوان تر و شاداب تر حاصل شود ... ادامه مطلب

لیفت ابرو با نخ بهتر است یا با جراحی؟لیفت ابرو با نخ بهتر است یا با جراحی؟

افتادگی ابرو چهره افراد را دائماً به صورت خسته و بیحال نشان می دهد. از طرف دیگر، سایه ابروها روی چشم، باعث ایجاد تصویری خشمگین از فرد می شود، بنابراین ... ادامه مطلب

عوارض حالت دهنده های مو مانند تافت و ژلعوارض حالت دهنده های مو مانند تافت و ژل

اگر حالت دهنده های مو به صورت غیر صحیح و بیش از حد مورد استفاده قرار گیرند می توانند سلامت موها را به خطر می اندازند. ... ادامه مطلب