اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

لیزر کل بدن چقدر طول میکشد؟

حذف موهای زائد، یکی از مواردی است که خانم ها و آقایان برای حفظ نظافت شخصی، داشتن ظاهری آراسته تر آن را انجام می دهند. روش های بسیاری برای برداشتن موهای زائد وجود دارند که موقتی هستند و پس از مدتی موهای زائد مجدداً رشد می کنند. لیزر موهای زائد، روشی دائمی برای کاهش و رفع موهای زائد بدن است که پس از تکمیل دوره درمان شما را از شر موهای زائد خلاص می کند و در پایان دوره پوستی صاف و بی مو خواهید داشت. لیزر موهای زائد یکی از روش های محبوب برای حذف موهای زائد است و به دلیل اینکه از روش غیر تهاجمی برای رفع موهای زائد استفاده می کند، باعث به وجود آمدن عفونت در پوست نمی شود.

در مطب پوست و لیزر دکتر لادن ناظمی با مجهز بودن به پیشرفته ترین دستگاه‌ها، و دانش و تجربه کادر درمانی، می‌توانید در زمانی محدود و بدون عوارض، لیزر دائمی کل بدن در اصفهان را انجام دهید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیزر موهای زائد

نحوه لیزر موهای زائد

مناطقی از پوست که قرار است تحت درمان با لیزر قرار بگیرند از هر نوع آلودگی، روغن یا مرطوب کننده به خوبی تمیز می‌شوند. انرژی لیزر، فولیکول مو را هدف قرار داده و آن را غیرفعال کرده و از رشد آن جلوگیری می‌کند. جلسات درمانی در فواصل مناسبی از هم انجام می‌شوند تا پوست ناحیه تحت درمان بتواند بهبود یابد و نیز زمانی که لازم است تا فولیکول‌های مویی که در فاز استراحت بودند وارد فاز فعال رشد شوند طی شده و بتوان درمان را برای این فولیکول‌ها اجرا کرد.

لیزر کل بدن

مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد

مراقبت های پس از لیزر موهای زائد

موارد منع انجام لیزر موهای زائد

به دلایل ایمنی، در صورت داشتن شرایط و موارد زیر، شاید نتوانید از این روش رفع موهای زائد استفاده کنید:

تعداد جلسات لیزر کل بدن

تعداد جلسات بستگی به میزان گستردگی موهای زائد، ضخامت مو، پاسخدهی بدن به اشعه لیزر و برگزاری منظم جلسات لیزر دارد. معمولاً این تعداد بین 8 الی 12 جلسه می‌باشد. بعد از این تعداد جلسه حذف موها دائمی نیست؛ اما ممکن است طولانی مدت باشد.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

مدت زمان لیزر کل بدن

مدت زمان لیزر کل بدن با توجه به عوامل گوناگونی از جمله میزان و حجم موهای بدن و هورمون های هر فرد و رنگ مو و پوست و همچنین سطح پوست متفاوت است.

عوارض جانبی لیزر موی زائد

عوارض جانبی لیزر جزئی رایج هستند و ممکن است شامل موارد زیر باشد:

یکی از روشهای نسبتا جدید زیبایی و جوانسازی چشم، لیفت چشم گربه ای است که با روشهایی مانند بوتاکس چشم گربه ای در اصفهان و لیفت با نخ توسط دکتر لادن ناظمی انجام می شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباه لیفت چشم گربه ای با بوتاکس با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روشهای جدید لیزری در درمان ملاسما (لک های پوست صورت)روشهای جدید لیزری در درمان ملاسما (لک های پوست صورت)

ملاسما یا همان لکه‌هایی با طیف رنگی خاکستری - قهوه‌ای بر روی صورت يکي از مشکلات رایج پوستی است که غالباً گونه‌ها، پل بيني، پيشاني، چانه و بالای لب بالایی را درگیر می‌کند. با این وجود لک‌های پوستی که رنگ تیره‌تری دارند؛ معمولاً روی گونه‌ها ظاهر می‌شوند ... ادامه مطلب

کاربرد بوتاکس چیست؟کاربرد بوتاکس چیست؟

برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک‌ها تزریق بوتاکس یکی از روشهای پرطرفدار و کم‌تهاجمی جوانسازی پوست است. این روش به عنوان روشی موثر برای از بین بردن خطوط ظریف و همچنین چین و چروک‌های صورت استفاده می‌شود ... ادامه مطلب

از بین بردن قوز بینی با تزریق ژل بینیاز بین بردن قوز بینی با تزریق ژل بینی

در موارد متعددی قوز بینی به خاطر عواملی غیر از ناهمگونی و برجستگی استخوان تیغه بینی است . با تزریق ژل به قسمت های فرو رفته می توان ظاهر بینی را صاف و قوز و انحنای نازیبا را برطرف کرد . برای اقدام در اولین قدم باید پزشکی متبحر را انتخاب کنید و از نوع و برند ژل آگاه شوید ... ادامه مطلب