اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

مزونیدلینگ دور چشم چه تأثیری در جوانسازی دور چشم دارد؟

چشم ها به عنوان نقطه مرکزی نه تنها در تجلی چهره فرد برای بیان احساسات، بلکه در تعریف زیبایی، سلامتی و شادابی فرد بیشتر از هر عضو صورت مؤثر هستند. نقص زیبایی در اطراف چشم نه تنها با افزایش سن، بلکه در همه سنین ظاهر می‌شود. حلقه‌های تیره زیر چشم، حالت خسته و آزار دهنده‌ای به صورت می‌دهند که می‌توانند علت اصلی (ژنتیکی) یا ثانویه (محیطی) داشته باشند و از چندین عامل ناشی شوند. در ابتدا باید عامل ایجاد عارضه تیرگی دور چشم توسط پزشک، مشخص شود تا بتوان درمان مناسب انتخاب و ارائه شود. مزونیدلینگ روشی مؤثر برای از بین بردن سیاهی و چروک دور چشم است. مزونیدلینگ ترکیبی از مزوتراپی و میکرونیدلینگ می‌باشد که در این روش، کوکتل‌های مزوتراپی به عمق لایه پوست یعنی مزودرم نفوذ کرده و درمان انجام می‌شود. مزوندیلینگ با دستگاه مزوگان یا درماپن قابل انجام می‌شود که عمق نفوذ سوزن و تعداد سوراخ‌های ایجاد شده در سطح پوست است و کوکتل‌های مزوتراپی به عمق پوست ارسال می‌شوند.در مزونیدلینگ از سرم های قوی و مقوی برای پوست استفاده می شود که به تغذیه پوست و تأثیر آن بر روی سلول های پوست کمک می کند.

برای انجام جوانسازی دور چشم با مزونیدلینگ در اصفهان ، توسط دکتر لادن ناظمی با شماره تلفن های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

علل تیرگی دور چشم

مزایای مزونیدلینگ دور چشم

مزونیدلینگ دور چشم

مزونیدلینگ دور چشم چگونه انجام می شود؟

مزونیدلینگ دور چشم شبیه میکرونیدلینگ می باشد که لیفت مکانیکی پوست را انجام می دهد. مزونیدلینگ دور چشم به این صورت است که سوزن های مزونیدلینگ عمق کمی را در پوست ایجاد می کنند. با این کار سرم های فعال به درون پوست وارد می شود و به بهبود پوست کمک می کند. به این صورت که این کار موجب از بین رفتن سلول های پیر پوست شده و سلول های جدید را تغذیه می کند و با این کار به بهبود پوست کمک می کند. روش کار به این صورت است که 12 سوزن ریز با این کار بافت زخم های قدیمی شکسته شده و سلول ها تحریک و تکثیر می شوند و به ایجاد لایه جدید فیبر کلاژن و الاستین کمک می کند و باعث ایجاد مویرگ های جدید شده که به بهبود جریان خون نیز کمک می کند. سیاهی دور چشم با پف یا گودی در دور چشم خود را نشان می دهد و این عارضه باعث می شود که پیرتر از سن خود به نظر برسید. این مسئله ممکن است تاثیر چشم گیری بر روی اعتماد به نفس فرد بگذارد.

مراقبت های قبل از مزونیدلینگ دور چشم

مراقبت های پس از مزونیدلینگ دور چشم

  1. روز بعد از درمان از آرایش کردن اطراف چشم خودداری کنید.
  2. برای چند روز از ورزش های سنگین خودداری کنید.
  3. از برنزه کردن بدن بین درمان ها پرهیز نمایید.
  4. از در معرض آفتاب شدید قرار گرفتن، سونا و آب داغ بپرهیزید.
  5. از مواد تحریک کننده پوست مثل رتینول استفاده نکنید.
  6. نواحی تحت درمان را مالش ندهید.

تعداد جلسات مزونیدلینگ دور چشم

مزونیدلینگ دور چشم حدود ۴ تا ۶ جلسه بسته به نیاز مراجعه به پزشک دارد و پس از تعداد جلسات مورد نیاز بهبود آن قابل مشاهده خواهد بود.

موارد منع انجام مزونیدلینگ دور چشم

افراد زیر نباید از روش مزونیدلینگ استفاده کنند:

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض مزونیدلینگ دور چشم

لازم به ذکر است تا بدانید که ممکن است یک فرد تمامی این عوارض را تجربه کند؛ اما فرد دیگری فقط یک عوارض را تجربه کند. پوست پس از گذشت ۷ الی ۱۰ روز بهبود می‌یابد. در صورت تشدید این عوارض و طولانی شدن روند بهبود، باید به پزشک مراجعه کرد.

یکی از روشهای نسبتا جدید زیبایی و جوانسازی چشم، لیفت چشم گربه ای است که با روشهایی مانند بوتاکس چشم گربه ای در اصفهان و لیفت با نخ توسط دکتر لادن ناظمی انجام می شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباه لیفت چشم گربه ای با بوتاکس با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :فاطمه جعفری [ 1402-09-01 ]
سلام برای از بین بردن سیاهی و چروک اطراف چشم میشه از مزونیدلینگ دور چشم استفا ه کرد؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
با انواع اسید تراپی پوست آشنا شویدبا انواع اسید تراپی پوست آشنا شوید

یکی از اثر بخش ترین روش ها برای جوانسازی پوست و افزایش شادابی و درخشندگی آن اسید تراپی یا درمان پوست به وسیله اسید است. ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست با تزریق پلاسما ژلجوانسازی پوست با تزریق پلاسما ژل

پلاسما ژل یکی از جدید‌ترین فیلرها یا ژل های استفاده شده برای رفع چین و چروک ها و جوانسازی پوست است ... ادامه مطلب

روشهای موثر حجم دهی و زاویه سازی گونه ها بدون جراحیروشهای موثر حجم دهی و زاویه سازی گونه ها بدون جراحی

امروزه گزینه های جراحی و غیر جراحی برای برجسته کردن گونه وجود دارند که باعث بازیابی حجم گونه و زاویه سازی آن می شود ... ادامه مطلب