اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

نکاتی که بعد از تزریق ژل لب باید رعایت کنید

لب‌ ها یکی از اجزای صورت می باشند که فرم و حالت آنها اثر فراوانی در زیبایی شخص دارد. بعضی از افراد بنا به دلایلی از فرم و حالت لب ‌های خود راضی نیستند. امروزه با استفاده از تکنیک های زیبایی نظیر تزریق ژل لب به راحتی می توان با بهبود ساختار ظاهری لب ها، ضمن کنترل کامل بر میزان تغییر شکل لب، در کمترین زمان ممکن به فرم دلخواه رسید. ژل لب ماده ای است که به روش تزریق باعث حجیم‌تر شدن لب‌ها می‌شود و ظاهری برجسته به لب‌ها می‌بخشد، همچنین فرم آنها را نیز اصلاح می‌کند.

آنچه در این مطلب میخوانید

انواع مختلفی از مواد جهت تزریق ژل استفاده می‌شوند؛ اما محبوب‌ترین آنها اسید هیالورونیک است. یکی از دلایل محبوبیت این ماده این است که اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است و در حالت عادی در بدن یافت می‌شود، در نتیجه خطر واکنش‌های آلرژیک کاهش پیدا می‌کند و عوارض جانبی بسیار کمتری دارد. افرادی که از این روش استفاده می کنند، دوره نقاهت کوتاه مدتی را تجربه کرده و عوارض جانبی به وجود آمده در آنها بسیار کم خواهد بود، البته این موضوع در صورتی صادق است که بیماران تمامی نکات مراقبتی لازم و توصیه‌های گفته شده توسط پزشک خود را جدی بگیرد. هدف از مراقبت هاي بعد از تزريق ژل، کسب نتایج بهینه از آن و همچنین به حداقل رساندن کبودی و دیگر عوارض ناشی از تزریق می باشد.

مزایای تزریق ژل لب

نحوه تزریق ژل لب

پیش از شروع ابتدا ناحیه ای که لازم است تا ژل به آن بخش از لب تزریق شود، تمیز شده و از مواد بی حسی موضعی بر روی استفاده شود تا آن بخش به صورت کامل بی حس و در هنگام تزریق درد نیاید. سپس مقداری از ژل به زیر پوست لب تزریق شده تا لب به میزان فرم و برجستگی طبیعی مورد نظر برسد.

مراقبت قبل از تزریق ژل لب

 تزریق ژل لب

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

کاندید نامناسب تزریق ژل لب

  1. افرادی که دارای عفونت پوستی در نواحی اطراف منطقه تزریق هستند.
  2. افرادی که بدن آنها به هر نوع ژل یا ماده تزریقی آلرژی دارد.
  3. زنان باردار و یا شیرده
  4. افرادی که به بیماری خودایمنی بدن مبتلا هستند.
  5. افرادی که می‌خواهند اقدام به تزریق ژل همزمان با سایر روش‌های جوانسازی پوست نظیر اندولیفت یا هایفوتراپی و …کنند.

ماندگاری ژل لب

اثر تزریق ژل لب در طول زمان کمی کاهش می‌یابد و مدت ماندگاری آن معمولاً بین 6 ماه تا 2 سال است. برای حفظ نتایج مدت طولانی‌تر، می‌توانید برای ترمیم ژل لب مراجعه نمایید.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض ژل لب

ژل لب تقریباً بی خطر است و عوارض جانبی کمی ممکن است برای بیمار اتفاق بیافتد. برخی از عوارض تزریق ژل لب عبارتند از:

هزینه تزریق ژل لب

هزینه ژل لب به موارد مختلفی بستگی دارد. از جمله مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر آن می‌توان به تجربه و مهارت پزشک، تکنیک تزریق، برند فیلر مورد استفاده و تعداد دفعات تزریق اشاره کرد.

برای مشاهده عکس قبل و بعد از تزریق ژل و فیلر در خط خنده ، روی لینک کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
میزان ماندگاری و انواع ژل ژوویدرممیزان ماندگاری و انواع ژل ژوویدرم

ژل ژوویدرم (Juvederm) یکی از انواع فیلر موجود در بازار است که به عنوان فیلر برای از بین بردن چین و چروک و علائم پیری، افزایش حجم لب و گونه، زاویه سازی فک مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این ژل که دارای پایه اسید هیالورونیک است به صورت تزریقی توسط پزشک متخصص برای نواحی مختلف به ویژه گونه، لب و اطراف ده ... ادامه مطلب

کاربرد و عوارض پلاسما جتکاربرد و عوارض پلاسما جت

با پلاسما جت می‌توان اقداماتی از قبیل پلاسما جت بینی، پلاسما جت پلک و پلاسما جت شکم و ترک های پوستی را انجام داد؛ که البته یکی از مهمترین کاربردهای پلاسما جت، درمان لیفت پلک است که در گذشته فقط به واسطه انجام جراحی و بلفاروپلاستی صورت می‌گرفت ... ادامه مطلب

کاربرد و مزایای پلاسما فرکشنالکاربرد و مزایای پلاسما فرکشنال

پلاسما فرکشنال یک روش جوانسازی پوست است که برای درمان هدفمند نواحی مشکل‌دار، جای زخم و جوش، کاهش چین‌وچروک‌های ریز و عمیق، ایجاد علائم کششی و تحریک پوست به تولید کلاژن و الاستین به‌منظور بهبود قابلیت ارتجاعی پوست، یکسان‌سازی رنگ پوست و تحریک بافت‌های پیوندی، استفاده می‌شود ... ادامه مطلب