اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی دور چشم
اصلاح خط اشک با تزریق ژل اصلاح خط اشک با تزریق ژل

فیلر زیر چشم یک فرایند زیبایی شناسی است که در آن مواد پرکننده و جوان کننده در ناحیه زیر چشم تزریق می شود.

جوانسازی زیر چشم با تزریق فیلر برای افرادی که پف زیر چشم دارند جوانسازی زیر چشم با تزریق فیلر برای افرادی که پف زیر چشم دارند

یکی از شیوه های رفع پف زیر چشم، تزریق فیلر است که یک نوع ماده پر کننده می باشد و در زیر پوست چشم تزریق می شود تا پف چشم را به آسانی رفع می کند.

آیا می توان چشمها را درشت تر کرد؟روشهای درشت کردن چشم آیا می توان چشمها را درشت تر کرد؟روشهای درشت کردن چشم

امروزه روش های مختلفی برای درشت کردن چشم وجود دارند. شما می توانید از طریق روش های غیرجراحی چشم های خود را درشت کنید که این روش ها نتایج عالی دارند.

لیفت ابرو با نخ بهتر است یا با جراحی؟ لیفت ابرو با نخ بهتر است یا با جراحی؟

افتادگی ابرو چهره افراد را دائماً به صورت خسته و بیحال نشان می دهد. از طرف دیگر، سایه ابروها روی چشم، باعث ایجاد تصویری خشمگین از فرد می شود، بنابراین

مزونیدلینگ دور چشم چه تأثیری در جوانسازی دور چشم دارد؟ مزونیدلینگ دور چشم چه تأثیری در جوانسازی دور چشم دارد؟

مزونیدلینگ روشی مؤثر برای از بین بردن سیاهی و چروک دور چشم است. مزونیدلینگ ترکیبی از مزوتراپی و میکرونیدلینگ می‌باشد که در این روش، کوکتل‌های مزوتراپی به عمق لایه پوست یعنی مزودرم نفوذ کرده و درمان انجام می‌شود.

لیفت چشم گربه ای با نخ چگونه انجام میشود؟ لیفت چشم گربه ای با نخ چگونه انجام میشود؟

روش های مختلفی برای لیفت چشم وجود دارد که شامل بوتاکس، پرکننده ها، نخ ها و جراحی می شود. در روش لیفت چشم گربه ای با نخ که یک روش غیر جراحی است، از نخ‌ های (PDO) در پوست برای بلند کردن و لیفت کردن گوشه خارجی چشم و ایجاد حالت گربه ای برای چشم ها استفاده می‌ کند.

مراقبتهای بعد از عمل پلک چیست؟ مراقبتهای بعد از عمل پلک چیست؟

بلفاروپلاستی یا عمل پلک، نوعی جراحی است که در آن افتادگی پلک‌ ها را می‌ توان ترمیم و درمان کرد. توجه داشته باشید که عدم توجه به دستورات مراقبتهای بعد از عمل بلفاروپلاستی، می‌ تواند منجر به خونریزی شده و تبعات منفی و خطرناکی را برای شما به همراه داشته باشد.

نحوه تزریق فیلر زیر چشم و مراقبتهای پس از آن نحوه تزریق فیلر زیر چشم و مراقبتهای پس از آن

فیلر زیر چشم به عنوان یک پرکننده، به منظور از بین بردن دایره تیره و گودی است که در اطراف چشم ایجاد می‌ شود. فیلر چشم از طریق تزریق در زیر پوست چشم قرار می‌ گیرد. ماده تشکیل‌ دهنده فیلر چشم معمولاً اسید هیالورونیک است.

کربوکسی تراپی زیر چشم چیست؟ کربوکسی تراپی زیر چشم چیست؟

کربوکسی تراپی زیر چشم یک روش برای جوانسازی پوست است که با تزریق گاز دی‌ اکسیدکربن سبب می‌ شود گودی و سیاهی دور چشم برطرف شود. در این روش با تزریق گاز دی‌ اکسیدکربن به زیر پوست موجب چسبیدن هموگلوبین به آن می‌ شود و اکسیژن رها می‌ کند.

تشخیص و درمان افتادگی پلک تشخیص و درمان افتادگی پلک

بیماری افتادگی چشم، با نام پتوز، ممکن است در اثر صدمه به چشم، بالارفتن سن یا اختلال‌ های مختلف پزشکی رخ دهد. این بیماری ممکن است به‌طور ناگهانی پدیدار شود و خودبه‌ خود هم برطرف شود. این مشکل گاهی‌ اوقات از بدو تولد با فرد همراه است و به آن افتادگی پلک مادرزادی می‌ گویند

رفع افتادگی پلک با لیزر رفع افتادگی پلک با لیزر

بلفاروپلاستی با لیزر یک روش جدید است که در آن از لیزر برای اصلاح ناهنجاری‌ های صورت یا بهبود زیبایی اطراف چشم استفاده می‌ شود. بلفاروپلاستی لیزر معمولاً به‌ دلیل زیبایی انجام می‌ شود؛ ولی در مواردی که افتادگی پلک در بینایی اختلال به وجود می‌ آورد، انجام آن از نظر پزشکی ضروری است.

روش های شگفت انگیز درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم روش های شگفت انگیز درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم

درمان های کلینیکی از مؤثرترین درمان های رفع تیرگی زیر چشم است و نتیجه ی آن نسبت به درمان های خانگی سرعت بیشتری دارد. در ادامه به موارد تأیید شده برای درمان قطعی تیرگی دور چشم اشاره می کنیم.

فیلر زیر چشم چه تأثیری در جوانسازی زیر چشم دارد؟ فیلر زیر چشم چه تأثیری در جوانسازی زیر چشم دارد؟

استفاده از فیلر چشم در مدت زمان بسیار کوتاهی محبوبیت زیادی پیدا کرده است و افراد بسیار زیادی برای رفع گودی زیر چشم خود، درمان تزریق فیلر را انتخاب می‌ نمایند.