اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

انواع روشهای جوانسازی زیر چشم

غالبا اولین علائم پیری و افزایش سن در پوست اطراف چشم نمود پیدا می‌کند. سیاهی و گودی زیر چشم، چین و چروک های زیر و کنار چشم، همچنین افتادگی پلکها از عوارض بالا رفتن سن یا برخی عوامل دیگر می‌باشند که تاثیر بسزایی در القای مسن بودن، خستگی، عدم شادابی و طراوت و اندوه به مخاطب دارند.

برای درمان هرکدام از عوارض عنوان شده روشهای متعددی وجود دارد که پزشک پوست بسته به شرایط بیمار و نوع عارضه، از آنها برای درمان استفاده میکند. در این بحث می‌خواهیم به درمان عوارض زیر چشم و جوانسازی این قسمت بپردازیم و شما را با برخی از روشهای جوانسازی زیر چشم آشنا سازیم.

جوانسازی زیر چشم با روشهایی مانند تزریق ژل زیر چشم در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی یکی از مجرب ترین پزشکان در این زمینه، و با نتایجی چشمگیر قابل انجام می‌باشد. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌باشید؛ از طریق تماس با شماره تلفن های 32240913 و 09336900224 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مشکلات پوست زیر چشم شامل 3 مورد زیر میشوند:

  1. پف زیر چشم
  2. گودی و تیرگی
  3. چین و چروک و خطوط زیر چشم

که در ادامه مطلب به طور مجزا هر کدام از این مشکلات را بررسی خواهیم نمود.

پف زیر چشم

9 علت اصلی پف زیر چشم

  1. گریه کردن بخصوص قبل از خواب
  2. مصرف زیاد نمک
  3. علل ژنتیکی
  4. افزایش سن
  5. کاهش مصرف آب
  6. برخی از انواع آلرژی
  7. خستگی و کمبود خواب یا عادات غلط خوابیدن
  8. مشکلات سینوس
  9. مصرف الکل

درمان پف زیر چشم

برای درمان این عارضه روشهای متعددی وجود دارد که پلاسما تراپی، تزریق ژل زیر چشم و تزریق چربی از انواع آنها می‌باشند. همچنین برخی از لیزرها نیز میتوانند به بهبود پف زیر چشم کمک کنند.

روش های جوانسازی زیر چشم

گودی و تیرگی زیر چشم

علل گودی و سیاهی زیر چشم

از بارزترین علل ایجاد تیرگی و گودی زیر چشم، ویژگی های ژنتیکی و افزایش سن می‌باشد. برخی از دلایل دیگر ایجاد این عارضه عبارتند از:

درمان گودی و تیرگی زیر چشم

درمان های مختلفی برای رفع سیاهی زیر چشم وجود دارد. اولین درمان کرم ها هستند. مانند کرم های حاوی ویتامین ث و حاوی پیش ساز رتینوئید و مهار کننده های تیروزیناز که در سنتز رنگدانه های ملانین نقش دارند. البته تاثیر این روشها از سوی دیگر روش های عملی نیز وجود دارند که به دو دسته تقسیم می شوند.

دسته ی اول روش های جوان سازی دور چشم هستند که حین جوان سازی تیرگی ها را هم کمتر می کنند. می توان از تکنیک هایی مثل PRP ، کربوکسی تراپی، بوسترها، هیالورونیک اسیدهای رقیق استفاده کرد که علاوه بر رفع چین و چروک ها، تیرگی ها را نیز برطرف می کنند.
دسته ی دیگر روش های حجم دهنده هستند. روش هایی مانند تزریق ژل یا فیلر و تزریق چربی هر دو موثر هستند.

چین و چروک زیر چشم

علل ایجاد چین و چروک زیر چشم

چروک زیر چشم وقتی به وجود میاید که پوست زیر چشم‌ خاصیت کشسانی خود را از دست می‌دهد که بیشتر در سنین بالا اتفاق می‌افتد. اما بجز بالا رفتن سن، دلایل دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند موجب کاهش خاصیت کشسانی پوست زیر شده و علت چروک دور چشم باشد. این دلایل عبارتند از:

درمان چین و چروک زیر چشم

برای درمان چین و چروک زیر چشم نیز روشهای فراوانی وجود دارد که تزریق ژل زیر چشم و تزریق چربی از مهمترین آنها می‌باشند. استفاده از لیزرهای فرکشنال، تزریق بوتاکس، مزونیدلینگ و بسیاری از روشهای دیگر نیز در رفع و بهبود این خطوط موثر هستند.

یکی از روشهای مقرون به صرفه، موثر و کم عارضه برای بهبود پوست و مو، مزوتراپی می‌باشد. شما می‌توانید تزریق مزوتراپی در اصفهان را با مراجعه به مراکز مجاز و معتبر پوست و مو این شهر تجربه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
معرفی فیلر پلوریال کلاسیکمعرفی فیلر پلوریال کلاسیک

یکی از بهترین روش ها برای کاهش چین و چروک صورت و فرم دهی به صورت استفاده از ژل یا پرکننده ها می باشد ... ادامه مطلب

مهمترین کاربردهای لیزر کیوسوئیچمهمترین کاربردهای لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ یکی از تکنیک های موثر برای درمان لک های پوستی است که در اثر افزایش سن ایجاده می‌شوند. این لیزر بیش از یک دهه مورد استفاده بوده و توانسته است به خوبی لک های تیره سطح پوست را درمان نماید. همچنین این روش یکی از کم عارضه ترین و موثرترین روشهای پاک کردن تاتو می‌باشد ... ادامه مطلب

مهم ترین نکات تزریق ژل به پیشانیمهم ترین نکات تزریق ژل به پیشانی

تزریق ژل پیشانی در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی با بهترین نتایج همراه است. دکتر ناظمی با بهره گیری از سالها تجربه و کسب مهارت در تزریق ژل، یکی از بهترین پزشکانی هستند که اینگونه خدمات را به مراجعین مطب خود ارائه می‌نمایند ... ادامه مطلب