اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

آیا شما گزینه ی خوبی برای تزریق بوتاکس هستید؟

بوتاکس یکی از درمان‌های تزریقی آرایشی است که باعث رفع چین و چروک‌های صورت می‌شود . بوتاکس حاوی فرمول رقیق شده‌ای از سم بوتولیسم است که باعث فلج عضلات می شود . در نتیجه پوست روی ماهیچه شل می‌شود و چین و چروک‌ها برطرف می‌شوند . بسیاری از زیبا جویان اعتقاد دارند بوتاکس توانسته خط لبخند ، خط اخم و دیگر چروک‌های صورت را برطرف کند.

تزریق بوتاکس در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی با بررسی دقیق شرایط شما، و امکان دستیابی به بهترین نتایج انجام میشود. در صورت تمایل می‌توانید هم‌اکنون با شماره تلفنهای 32240913 و 09336900224 با ما تماس گرفته و با دریافت اطلاعات مورد نیاز، هماهنگی جلسه ملاقات را با مطب ایشان انجام دهید.

آیا شما گزینه‌ی خوبی برای بوتاکس هستید؟

مردان و زنان بزرگسال که از سلامت جسمی خوبی برخوردارند گزینه‌ی مناسبی برای انجام بوتاکس هستند. اگر باردار هستید یا در دوره‌ی شیردهی قرار دارید نباید بوتاکس را انجام دهید . بیشتر زیبا جویان به سراغ بوتاکس می‌روند تا نشانه‌های پیری و بالا رفتن سن در چهره‌شان کمتر شود . در واقع بوتاکس شیوه‌ی درمانی جایگزینی برای جراحی‌های زیبایی مثل کشیدن پوست می باشد . بعضی از چین و چروک‌هایی که با بوتاکس برطرف می‌شوند ، این موارد هستند:

از بوتاکس می‌توان در بسیاری از چروک‌های ناشی از حرکت عضلات صورت استفاده کرد . البته برای چروک‌های ناشی از شل شدن پوست یا قرار گرفتن در معرض آفتاب بی اثر است.

تزریق بوتاکس

نحوه انجام تزریق بوتاکس

به هیچ نوع بیهوشی نیازی ندارد ، گرچه بعضی از پزشکان بیهوشی موضعی را بر حسب درخواست بیمار انجام می‌دهند . بعد از پاک شدن پوست توسط ، به هر کدام از عضلات مورد نظر ماده‌ی بوتاکس را تزریق می‌شود . جلسه بوتاکس درمانی کمتر از یک ساعت طول می کشد.

پس از تزریق ، سیگنال‌هایی که از عصب به عضله فرستاده می شوند به وسیله توکسین موجود در محلول مسدود می شوند . در نتیجه ، عضلات دیگر نمی‌توانند منقبض شوند . همین انقباض عضلات است که روی پوست روی عضله چروک به وجود می آورد که با شل شدن عضلات ، چروک‌ها صاف می‌شوند.

کاربرد بوتاکس

براى جوانسازى خط اخم ، خط پیشانى و خطوط دور چشم از بوتاکس استفاده می‌شود. از بوتاکس براى از بین بردن عرق زیربغل ، کف دست و پا هم استفاده می‌شود . هرگز نباید در یک جلسه بوتاکس صورت و زیر بغل انجام شود ، بوتاکس زیر بغل ٢-٤ ماه و براى صورت ۴ -٦ ماه ماندگارى دارد . البته در بعضى افراد با وجود انجام بوتاکس هیچ اثرى مشاهده نمی‌شود . در این افراد بهتر است از ترکیب دیگر بوتاکس استفاده شود.

بوتاکس در بسیارى موارد باعث بهتر شدن میگرن می‌شو د، دوز داروى بوتاکس باید با دقت بسیار زیادى تهیه و تزریق گردد . چنانچه داروى بوتاکس آماده شده بماند بین ۸-٢٤ ساعت قابلیت تزریق را دارد ، در اکثر موارد بیشتر از ٢٤ساعت نباید دارو مصرف شود. اثر بوتاکس بین یک تا ٣ هفته بعد از تزریق بوتاکس مشاهده می‌شود .

کاندیدای بوتاکس

مزایای درمان با بوتاکس

عوارض تزریق بوتاکس

بوتاکس مثل هر داروى دیگرى مى تواند عوارض جانبی به همراه داشته باشد ، که البته بیشتر این عوارض به‌علت خطا در محل تزریق یا مقدار داروى تزریق شده می‌باشد . در هر دو این موارد عارضه اى که قابل مشاهده هست ، به‌صورت افتادگى پشت پلک هست و البته باید خوشحال باشید که این عارضه ماندگار نیست و بعد از ٢-٤ هفته خودبه‌خود از بین مى رود . همچنین با استفاده از قطره چشمى اپراکلونیدین اثر این افتادگى ازبین مى رود.

یکى دیگر از عوارض بوتاکس آلرژى دارویى به‌صورت تورم در ناحیه دور چشم و پیشانى هست که بعد از چند ساعت این تورم از بین خواهد رفت. آلرژى به بوتاکس یک مورد بسیار نادر می باشد ، البته در افرادى که سابقه آسم و آلرژى ، فشارخون و افرادى که سابقه مشکل کلیه مثل سنگ کلیه دارند بیشتر مشاهده می‌شود. عارضه دیگر بوتاکس افزایش فشار چشم است ، این عارضه با درد چشم و ریزش اشک خود را نشان می‌دهد و در صورت ایجاد حتما باید توسط متخصص چشم ویزیت شود. گاهی کبودى در بوتاکس دیده می‌شود که بعد از ٧-١٠روز بعد از بین می‌رود.

تزریق ژل یا فیلر یکی از روشهای افزایش حجم و فرم دهی صورت و بدن است که با استفاده از معتبرترین برندها و بکارگیری تجربه در تزریق، توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بوتاکس ابرو چیست و چه کاربردی دارد؟بوتاکس ابرو چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از روشهای مؤثر برای از بین بردن خط اخم بین دو ابرو و خطوط پیشانی،بوتاکس ابرواست. کاربرد اصلی بوتاکس در غیر فعال نمودن عضلات و ماهیچه ‌ها، از طریق وارد نمودن نوعی سم می‌باشد. سم بوتولونیوم ماده اصلی تشکیل دهنده بوتاکس است که در دزهای پایین میتواند عضلات را فلج و غیرفعال نماید ... ادامه مطلب

تزریق ژل باسن و هیپ دیپ برای چه کسانی مناسب است؟تزریق ژل باسن و هیپ دیپ برای چه کسانی مناسب است؟

یکی از روش های مرسوم و همچنین غیر تهاجمی پر کردن باسن و گودی بغل ران، استفاده از تزریق فیلر برای این ناحیه است ... ادامه مطلب

پماد زینک اکساید در چه مواردی استفاده می شود و چه عوارضی دارد؟پماد زینک اکساید در چه مواردی استفاده می شود و چه عوارضی دارد؟

زینک اکساید یا زینک اکسید ماده سفید رنگی است که با اکسید کردن عنصر زینک یا روی تولید می شود. ... ادامه مطلب