اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

پلاسما فرکشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

افزایش سن، سبک زندگی غلط، تاثیر عوامل محیطی مانند قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، مشکلات پوستی، بیماریها، ژنتیک و بسیاری موارد دیگر همگی روی ظاهر پوست تاثیر می گذارند. روشهای زیادی برای رفع مشکلات ناشی از این عوامل وجود دارد که یکی از آنها پلاسما فرکشنال می‌باشد. پلاسما فرکشنال هم یکی از انواع روشهای جوانسازی پوست است که به بهبود و درمان مشکلات پوستی از قبیل اسکار آکنه می‌پردازد. اگر مایل هستید با این روش بیشتر آشنا شوید؛ با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

اگر می‌خواهید پوستی صاف و بدون چین و چروک داشته باشید، و با اعتماد به نفس بیشتر، به کار و زندگی بپردازید؛ روشهای متعددی برای جوانسازی پوست وجود دارد که پلاسما فرکشنال یکی از انواع این روشها می‌باشد. برای انجام پلاسما فرکشنال در اصفهان می‌توانید به مطب دکتر لادن ناظمی مراجعه نمایید و از مزایای این روش برخوردار شوید.

پلاسما فرکشنال صورت چگونه عمل می‌کند؟

پلاسما فرکشنال یک متد ایمن و بدون هیچگونه عوارض جانبی و آسیب به پوست صورت و بدن می باشد که با توجه به اثربخشی مطلوب، و مقرون به صرفه بودن، از استقبال فراوانی برخوردار است. در این روش با تولید پلاسما و واکنش آن با بافت بیولوژیکی پوست صورت، وضعیت پوست بهبود یافته و برخی از مشکلات پوست صورت برطرف می‌شود و بافت پوست متراکم و سفت می‌گردد.

پلاسما فرکشنال با استفاده از جریان الکتریکی قوی لایه برداری روی پوست انجام می‌دهد و فضایی را برای جایگزین کردن بافت آسیب دیده با بافت جدید فراهم می‌سازد. در این روش لایه سطحی سلول های مرده از روی پوست برداشته شده و پوست با اکسیژن رسانی بیشتر مواجه خواهد شد.

پلاسما فرکشنال چگونه انجام می‌شود؟

پلاسما فرکشنال از طریق دسته خود، پالس‌های پلاسمای مبتنی بر نیتروژن را در کسری از ثانیه به پوست می‌رساند. درون دسته، یک ژنراتور یا تولیدکننده فرکانس فوق بالا (UHF) وجود دارد که گاز نیتروژن بی اثر را به گاز یونیزه شده فعال تبدیل می‌کند که پلاسما نامیده می‌شود. این انرژی حاوی پلاسما از طریق یک دهانه از جنس کوارتز که در قسمت جلویی دسته قرار دارد، بر روی پوست عمل می‌کند. انرژی ارائه شده، گرمایی را روی سطح پوست تولید می‌کند که موجب حذف سلول‌های اپیدرمی آسیب دیده قدیمی و زیر سطح پوست یا درم‌ها به منظور افزایش رشد کلاژن می‌شود.

موارد استفاده از پلاسما فرکشنال

زمان تاثیر پلاسما فرکشنال روی پوست

معمولا نتایج پس از درمان با پلاسما فرکشنال، سریع اتفاق می افتد اما به تدریج در طی زمان روند بهبودی پوست افزایش یافته تکمیل می‌شود. مطالعات بالینی نشان می دهد درمان پوست حداقل تا یک سال پس از درمان ادامه خواهد داشت و در طی این زمان، همچنان شاهد ارتقاء کیفیت پوست خواهید بود.

عوارض پلاسما فرکشنال

استفاده از پلاسما فرکشنال ممکن است باعث قرمزی خفیف پوست شود که 2 الی 3 روز طول می کشد و سپس بهبود می‌یابد. برخی اوقات ممکن است پوسته پوسته شدن پوست اتفاق بیفتد، زیرا پس از درمان، پوست مرده با پوست جدید جایگزین می شود. اگر درمان پوست با استفاده از انرژی بالای پلاسما فرکشنال انجام شود؛ ممکن است موجب قرمزی خفیف تا متوسط ​​پوست و قهوه ای شدن و ریختن یا پوسته پوسته شدن در طی 5 تا 10 روز پس از درمان گردد.

در چنین شرایطی توصیه می‌شود برای پیشگیری از ایجاد زخم، پوسته ها و دلمه های تشکیل شده روی پوست را نکنید. ضمن اینکه پس از استفاده پلاسما فرکشنال با هر توانی، محافظت شدید در برابر تابش اشعه خورشید با استفاده از ضد آفتاب و پوشش کلاه و عینک الزامی است.

همشهریان گرامی! اگر نگران انتقال بیماریهای واگیردار در پروسه حذف موهای زائد خود هستید؛ با انتخاب مراکز مجهز به دستگاه‌هایی که امکان استفاده از سری شخصی دارند، با آرامش خاطر و بدون وقفه از مزیت های لیزر موهای زائد در اصفهان بهره مند شوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان چین و چروک صورت با تزریق چربیدرمان چین و چروک صورت با تزریق چربی

تزریق چربی روشی سرپایی و بدون نیاز به بستری شدن و بیهوشی می‌باشد. در این عمل با استفاده از چربی بدن خود شما، و تزریق این چربی به نقاطی که نیاز به افزایش حجم و جوانسازی دارند؛ پوستی جوانتر و شاداب تر می‌یابید ... ادامه مطلب

نکات مهم در تزریق فیلر چانهنکات مهم در تزریق فیلر چانه

یکی از روشهای زیبایی نسبتاً متداول، تزریق فیلر به چانه است که جزو امن ترین راه‌ها برای دستیابی سریع و آسان به یک چانه برجسته‌تر و زیباتر می‌باشد ... ادامه مطلب

آیا جوش های هورمونی به درمان نیاز دارند؟آیا جوش های هورمونی به درمان نیاز دارند؟

جوش‌ یکی از مشکلات متداول و شایع پوستی است که اغلب در اثر عفونت، تغییرات هورمونی، واکنش های آلرژیک و واکنش های دارویی ایجاد می شود. ... ادامه مطلب