اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

آیا میکرونیدلینگ عوارض دارد؟

میکرونیدلینگ یکی از جدیدترین شیوه های درمانی برای از بین بردن جای بسیاری از جراحت های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید که این شیوه به عنوان یکی از روش های درمان غیر تهاجمی در نظر گرفته می شود که در سالیان دور به شکل دیگری با همین هدف جوانسازی پوست صورت مورد استفاده قرار می گرفته است. چرا که مصریان در گذشته با استفاده از ماسک های زبر خشن، مامند سنگ مرمر، لایه های مرده پوست را بر می داشتند و در نتیجه راه را برای ساخت و ترمیم مجدد پوست هموار می نمودند.

میکرونیدلینگ به عنوان یکی از روشهای طبیعی و کم عارضه رفع مشکلات پوستی و جوانسازی، توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان انجام می‌شود. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

روش انجام میکرونیدلینگ

توسط پزشک انجام می شود و با استفاده از دستگاهی که باسرعت بسیار بالا و با دقت زیاد، یک کارتریج مخصوص که یک صفحه پوشیده از سوزنهای ظریف است را در عمق مشخص وارد پوست می کند. تعداد میکروکانال هایی که با این شیوه در پوست ایجاد می شود ، قابل مقایسه با شیوه دستی درمارولر نیست، به همین دلیل نتایج درمانی و بهبودی حاصله، بسیار چشم‌گیر است. عمق نفوذاز ۰/۲ تا ۲/۷ میلیمتر قابل تنظیم است و در ناحیه های حساس مانند پلک فوقانی و تحتانی و دورلب قابل انجام است. نکته مهم در میکرونیدلینگ، استفاده از دستگاه مناسب و با کیفیت است.

عوارض میکرونیدلینگ چیست؟

همه میکرونیدلینگ را به عنوان یک روش جوانسازی ایمن و بی خطر می دانند و تا امروز هیچ موردی مبنی بر اینکه کسی دچار عوارض یا مورد خاصی شده است به گوش نرسیده است و بروز مشکل بعد از استفاده از این روش احتمال خیلی خیلی کمی دارد. البته بعضی از عوارض تا مدت 72 ساعت از انجام میکرونیدلینگ ممکن است که با فرد بماند ولی بعد از نهایتا 72 ساعت این عوارض از بین می روند. در ادامه به بررسی عوارض کوتاه مدت و احتمالی این روش جوانسازی پوست می پردازیم. معایب روش میکرونیدلینگ که کوتاه مدت نیز هستند شامل موارد زیر است.

قرمزی و تورم در محل انجام میکرونیدلینگ

روند کاری میکرونیدلینگ به این صورت است که با سوزن های بسیار ریز لایه دوم پوست شما را تحریک می کنند و در واقع به لایه رویی پوست شما آسیب می رسانند تا لایه زیرین سعی در بازسازی این لایه بکند. پس با وجود این روند درمانی قرمزی و تورم مشکل خاصی نیست که بخواهید از آن بترسید. از طرفی کاربلد های این کار بعد از انجام میکرونیدلینگ برای شما کرم های مخصوصی تجویز می کنند تا حتی این عوارض ناچیز را نیز تحمل نکنید. از طرفی شما سه ساعت بعد از میکرونیدلینگ می توانید به راحتی آرایش کنید.

ایجاد آلرژی در افرادی که دارای حساسیت به فلز ها هستند.

حساسیت به فلزات یکی از مواردی است که باعث می شود افرادی که دارای این نوع آلرژی هستند نتوانند از این روش استفاده کنند که این موضوع به شکل های مختلفی خود را نشان می دهد، به عنوان مثال ممکن است بعضی افراد با این روش دچار آسیب های زیادی شوند و یا شاید هم این موضوع به راحتی قابل حل باشد. اما نکته ای که در این میان است این می باشد که شما قبل از این که میکرونیدلینگ را انجام دهید به صورت کامل معاینه می شوید.عوارض میکرونیدلینگ چیست

پیگمانتاسیون

این مشکل زمانی برای شما اتفاق می افتد که سوزن های ریز استفاده شده در این روش فشار زیادی روی پوست شما وارد کنند و بعد از آن شما در معرض آفتاب قرار بگیرید و باعث تیرگی پوست شما شود. ولی همانطور که می بینید در این حالت باید عوامل زیادی دست به دست هم بدهند تا این اتفاق برای شما بیوفتد. شما می توانید احتمال این مورد را با استفاده از کرم های ضد آفتاب دارای SPF بالای 30 به صفر برسانید.

عوارض احتمالی دیگر از میکرونیدلینگ

به طور کلی در عمل های زیبایی بدون جراحت مانند از بین بردن جای جوش با لیزر یا لیزر موهای زائد اصفهان و یا میکرونیدلینگ که بحث امروزمان بود، حتما باید زیر نظر یک فرد کارآزموده و با تجربه انجام شود و تجهیزاتی که در این روش ها استفاده می شود همگی جدید، با کیفیت، بهداشتی و استاندارد باشند.

میکرونیدلینگ در چه مواردی کاربرد دارد؟

همشهریان گرامی! برای حذف موهای زائد خود، با مراجعه به کلینیک های مجهز و دارای کادری مجرب، بهترین نتایج لیزر موهای زائد در اصفهان را تجربه نمایید و از مراجعه به مراکز غیر تخصصی و افرادی که مهارتی در این زمینه ندارند، جداً خودداری کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

پرطرفدارترین روش برای رفع موهای زائد بدن لیزر است که اخیرا براى لیزر موهای زائد تعداد متقاضیان افزايش یافته اند. یکی از مفید ترین کاربردهای لیزر استفاده از آن برای از بین بردن موهای زائد است ... ادامه مطلب

بوتاکس دیستون (dyston)بوتاکس دیستون (dyston)

بوتاکس دیستون یک محصول ایرانی است که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و طبق آخرین استانداردهای اروپا و آمریکا تولید می‎ شود ... ادامه مطلب

هایفوتراپی چگونه انجام میشود؟هایفوتراپی چگونه انجام میشود؟

هایفوتراپی یا هایفو روشی است که امروزه در تمام دنیا جایگزین تکنیک جراحی شده است. در این روش، امواج اولتراسوند به‌طور مستقیم و تنها از راه تماس دستگاه با سطح پوست، به لایه اصلی مؤثر در لیفتینگ وارد شده و همان عملی را انجام می‌دهند که در روش جراحی انجام می‌شود ... ادامه مطلب