اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

درباره تزریق چربی بیشتر بدانید

تزریق چربی روشی است که در آن با برداشت سلولهای چربی از نقاطی از بدن که مستعد بافت چربی بیش از اندازه هستند؛ شروع می‌شود. سلولهای چربی برداشته شده طی فرآیند آماده سازی خالص می‌گردند و در مرحله نهایی این سلولها از طریق تزریق به لایه های مختلف پوست (در نواحی که مورد درخواست زیبا جو و توافق با پزشک است) انتقال می‌یابند.

دکتر لادن ناظمی پزشک پوست و مو در اصفهان با سالها تجربه در زمینه تزریق چربی، آماده ارائه خدمات به مراجعین محترم می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای تزریق چربی

قسمت هایی از پوست که دچار کاهش حجم و چین و چروک می شود؛ مانند گونه ها، زیر چشم، گوشه های خارجی چشم، خط خنده، شقیقه ها، لبها، چانه و حتی قسمت هایی از بدن مانند پشت دستها، سینه، واژن و... را می توان با تزریق چربی که از خود فرد گرفته می شود؛ جوانسازی کرده و کاهش حجم را اصلاح نمود. معمولا بسیاری از افرادی که علاقه مند به جوانسازی صورت هستند؛ تزریق چربی را بیشتر از سایر نقاط پوست بدن می پسندند بخصوص خانمها و یا افرادی که ناگهانی در یک دوره زمانی خاص وزن خود را از دست داده اند.

تزریق چربی در اصفهان

موارد قابل رفع با تزريق چربي

مراحل تزریق چربی

در این روش درمانی ابتدا چربی از نقاط مختلف بدن استخراج می‌شود. چربی استخراج شده استریل و خالص سازی شده و سپس با استفاده از سرنگ‌های خاصی به محل مورد نظر تزریق می‌گردد. به این ترتیب مراحل تزریق چربی را باید در سه مرحله زیر توضیح بدهیم:

1. استخراج چربی

پیش از شروع کار، پزشک با همفکری شما، محل یا محل‌های استخراج چربی را مشخص می‌کند و با استفاده از داروی بی‌حسی موضعی، منطقه‌ی استخراج را بی‌حس می‌کند. سپس در آن محل برشی کوچکی ایجاد کرده و با استفاده از دستگاه لیپوساکشن، میزان چربی مورد نظر را استخراج می‌کند.

2. خالص‌سازی و انتقال

چربی استخراج شده در دستگاه سانتریفوژ قرار می‌گیرد. این دستگاه با استفاده از ویژگی گریز از مرکز، باعث جداسازی ناخالصی‌های موجود در چربی استخراج شده می‌شود. چربی آماده‌ شده را در سرنگ‌های کوچک مخصوصی قرار می‌دهند تا برای مرحله‌ی جایگذاری آماده باشد.

3. انتقال چربی از طریق تزریق به نواحی مورد نظر

در این مرحله محل‌های مورد نظر برای تزریق چربی آماده‌سازی می‌شوند. پزشک سرنگ مخصوص را به بخش‌های مورد نظر وارد می‌کند. در این مرحله‌ ممکن است از تکنیک‌های جراحی مختلفی استفاده شود. معمولاً سوزن تزریق چند بار به پوست وارد و از آن‌ خارج شده و هر بار مقدار کمی چربی تزریق می‌شود. در هربار تزریق، خطی از چربی در لایه‌های زیرین پوست قرار می‌گیرد تا شبکه‌ای از این خطوط در لایه‌ی مورد نظر تشکیل شود. این فرآیند چندین بار تکرار می‌شود تا به نتایج دلخواه و حجم مناسب برسیم.

عوارض تزریق چربی

عوارض تزریق چربی همانند تمام عمل ‌های زیبایی بعد از انجام جراحی قابل انتظار است. به طور کلی عوارض عمل تزریق چربی به دو نوع کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم می ‌شود. عوارض کوتاه مدت پس از چند هفته از بین می ‌رود، اما عوارض بلند مدت برای برطرف شدن به زمان بیشتری نیاز دارد. در روزهای اول بیمار در ناحیه استخراج و تزریق چربی درد مختصری را تجربه خواهد کرد که برای کاهش آن می توان از مسکن های معمولی استفاده کرد. لازم به ذکر است که شدت این درد زیاد نبوده و قابل تحمل است.

همچنین در ناحیه تحت عمل تا مدتی تورم و کبودی دیده می شود که درصد بالایی از تورم طی دو هفته اول از بین می ‌رود. با گذشت شش ماه از عمل تزریق چربی و زمانی که تورم به طور کامل فروکش کرد می توان نتیجه نهایی را مشاهده کرد. در روزهای اول برای کاهش تورم و درد می ‌توان از کمپرس آب سرد استفاده کرد.

لیزر موهای زائد در سال‌های اخیر به یکی از بهترین روشهای رهایی از موهای مزاحم بدن و صورت تبدیل شده است؛ که به نوعی می‌توان گفت تنها روش حذف دائمی موهای زائد می‌باشد. آنچه که ایجاد عوارض لیزر موهای زائد را به حداقل می‌رساند؛ انجام آن در مراکز معتبر و توسط افراد کار آزموده و مجرب، همچنین استفاده از دستگاه مناسب است که البته یکی از بهترین آنها لیزر الکساندریت است. توصیه می‌شود برای انجام لیزر موهای زائد در اصفهان، حتما به مطب های مجاز و دارای مجوز مراجعه نمایید تا هم در وقت و هم هزینه صرفه جویی کرده باشید و همچنین با عوارض غیر معمول این روش مواجه نشوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق هیالورونیداز و هیالورونیک اسیدتزریق هیالورونیداز و هیالورونیک اسید

هیالورونیداز (hyaluronidase) آنزیمی است که 5 شکل مختلف آن در بدن انسان و نیز اشکال مختلفی از آن در برخی پستانداران دیگر بصورت طبیعی تولیدمی‌شود. عملکرد این آنزیم در بدن، تجزیه‌ی ملکول‌های هیالورونیک اسید است و نفوذپذیری بافت در نتیجه‌ی این شکست افزایش می‌یابد ... ادامه مطلب

آشنایی با عوارض تزریق ژل گونهآشنایی با عوارض تزریق ژل گونه

در اثر افزایش سن گونه ها افتاده و کم حجم می‌شوند و نیاز به بازسازی پیدا می‌کنند. تزریق ژل گونه از روشهایی است که برای گونه گذاری انجام می‌شود و مانند هر روش دیگری ممکن است عوارضی در پی داشته باشد که در ادامه مطلب به این عوارض اشاره خواهد شد ... ادامه مطلب

کدام دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد صورت بهتر است؟کدام دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد صورت بهتر است؟

امروزه لیزر موهای زائد به عنوان بهترین روش از بین بردن موهای زائد صورت و بدن، شناخته می شود. ... ادامه مطلب