اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

مراحل تزریق چربی به باسن

تغییر فاکتورهای زیبایی در جهان امروز باعث شده است که افراد زیادی به فکر استفاده از روش‌های مختلف برای زیباتر و متناسب‌تر کردن اندام خود بیفتند. روش‌هایی وجود دارد که با ایجاد کمترین درد و عارضه، نتایج بسیار خوبی را ایجاد می‌کنند و اعتمادبه‌نفس فرد را به حد زیادی افزایش می‌دهند. یکی از این روش‌ها تزریق چربی است که با استفاده از آن می‌توان با تجربه کمترین درد و آسیب در زمانی مناسب به نتیجه دلخواه رسید و زیبایی خود را چند برابر کرد.

تزریق چربی به باسن به‌منظور افزایش حجم باسن یا اصلاح فرم آن انجام می‌شود. این روش به نسبت جراحی یکی از روش‌های کم تهاجمی برای خوش‌فرم کردن باسن است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای پروتز باسن باشد. در این روش از چربی‌های بدن خود شخص برای فرم دهی به باسن یا افزایش حجم باسن استفاده می‌شود.

تزریق چربی در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، در محیطی ایمن و مبتنی بر پرتوکل‌های بهداشتی، بسته به معیارهای شما و با استفاده از معتبرترین برندها انجام می‌پذیرد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

مزایای تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن یکی از روش‌هایی است که می‌تواند بر اثرات ژنتیک غلبه کرده و شما را به ظاهر دلخواهتان نزدیک کند، بنابراین اگر به دنبال یکی از اهداف زیر هستید، می‌توانید از این روش استفاده کنید:

ماندگاری تزریق چربی به باسن

مراحل انجام تزریق چربی به باسن

  1. این روش معمولاً تحت بیهوشی انجام می‌شود؛ اما در روش‌هایی که حجم کمتری از چربی تزریق می‌شود، ممکن است فقط با بیحسی موضعی (داروهای بیحس کننده) انجام شود.
  2. جراح شما از لیپوساکشن برای برداشتن چربی از سایر نواحی بدن شما مانند شکم و ران استفاده می‌کند. تزریق چربی به خودی خود شامل ایجاد برش در پوست و سپس استفاده از لوله‌ای برای برداشتن چربی از بدن است.
  3. ذخایر چربی که به تازگی از بدن شما خارج شده است، تصفیه شده و آماده تزریق به باسن می‌شود.
  4. جراح شما با تزریق چربی فرآوری شده به نواحی خاصی از باسن، کار خود را به پایان می‌رساند تا ظاهر گردتر و کامل‌تری ایجاد شود. معمولاً جراح سه تا پنج برش در اطراف باسن برای تزریق چربی ایجاد می‌کند.
  5. هر دو برش لیپوساکشن و تزریق چربی با بخیه بسته می‌شوند و جراح، خطر خونریزی شما را به حداقل می‌رساند.

مراقبت قبل از تزریق چربی به باسن

4 هفته پیش از عمل، استعمال دخانیات یا هر نوع ماده مخدر قطع شود. مصرف مشروبات الکلی به طور کلی حذف شود. همچنین باید از مصرف هر گونه داروی ضد التهاب، قبل از عمل خودداری کرد؛ چراکه این دارو، موجب ایجاد اختلال در جریان گردش خون می شود.

مراقبت بعد از تزریق چربی به باسن

ماندگاری تزریق چربی به باسن

ماندگاری تزریق چربی به باسن وابسته به شرایط بدنی فرد است. در واقع دوام و ماندگاری چربی به باسن در افراد مختلف متفاوت است. اگر چربی به درستی و به طور اصولی تزریق شود، جریان خون در بافت چربی، سبب تغذیه آنها شده و نتیجه درمان می تواند دائمی و همیشگی باشد. این تکنیک دارای تأثیرات بلند مدتی است، به طوری که سلول‌های چربی تزریق شده به جایگاه خود برنمیگردند و برای مدت زمان زیادی ثابت می‌مانند. در صورتی که پس از انجام این تکنیک، وزن بیمار تغییر و تحولات زیادی داشته باشد، ممکن است تأثیرات آن کم شود، بنابراین میزان ماندگاری تزریق چربی به باسن تا حدودی به مراقبت‌های بیمار بستگی دارد، به عنوان مثال باید سعی کنید که وزن خود را حفظ کنید.

فاکتورهای مختلفی در میزان ماندگاری چربی به باسن نقش دارند. مهم ترین فاکتورها عبارتند از:

هزینه تزریق چربی به باسن

همان طور که گفته شد روند انجام تزریق چربی به باسن دو مرحله است. ابتدا باید برداشت چربی انجام شود و سپس در مرحله بعدی این چربی ها به باسن تزریق می شود، بنابراین به نوعی جراحی محسوب می شود که زمانبر است و روندی طولانی دارد. هزینه ای که برای این جراحی دریافت می شود از سوی متخصصین مختلف، متغیر است. در مواردی نیز پزشکان بسته به کیفیت تجهیزاتی که در روند جراحی استفاده می کنند هزینه ها را محاسبه می کنند، بنابراین نمی توان تعرفه ثابتی برای این جراحی زیبایی تعیین کرد.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

خطرات تزریق چربی

از بین عوارض مشاهده شده در تزریق چربی به باسن می‌توان به این نکات اشاره کرد:

  1. بعد از جراحی تا مدتی باسن متورم خواهد بود. معمولاً تا سه هفته. میزان تورم می‌تواند بسته به میزان چربی تزریق شده متفاوت باشد.
  2. در محل‌هایی که چربی برای انتقال از آنها برداشته شده، ممکن است شاهد کبودی باشید. کبودی، التهاب یا خارش ، واکنش‌های طبیعی هستند و جای نگرانی ندارد.
  3. در محل تزریق چربی، ممکن است فرد دچار مقداری عفونت یا خونریزی شود. در این صورت، نباید خودسرانه به استفاده از دارویی دست بزند. مراقبت صحیح و زیر نظر پزشک، این مشکلات را در مورد محل زخم‌ها برطرف می‌کند.
  4. ممکن است در محل تزریق چربی به باسن، پوست دچار سلولیت یا ترک‌خوردگی بشود. اگرچه اتفاقی نادر است؛ اما ممکن است رخ دهد و نیازمند پیگیری است؛ زیرا می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که چربی تزریق شده به‌خوبی جاگیر نشده است.
  5. درصورتی‌که پزشک حاذق نباشد، ممکن است تزریق به‌صورت نامتقارن صورت بگیرد و ظاهر ناخوشایندی ایجاد کند.

در مطب دکتر لادن ناظمی، تزریق ژل لب در اصفهان با استفاده از بهترین برندهای ژل یا فیلر موجود و با تکیه بر دانش و کسب سالها تجربه در این زمینه انجام می‌پذیرد؛ و به همین جهت نتایج درخشانی نیز حاصل می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سارا [ 1402-01-22 ]
سلام من حدودا یکماهونیم پیش جراحی ابدو لیپو 360 و تزریق چربی به باسن انجام دادم هیپ دیپم خالی بود که دکترم اصلا به هیپ دیپم چربی نزده و همه چربی رو به قسمت بالای هیپ دیپ تزریق کرده، الان بالای باسنم بزرگ شده پایینش کوچیکه وهیپ دیپم خالیه، خیلی دفرمه شده میتونم برای ترمیم از چربی ران وبازوهام استفاده کنم؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نحوه تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربینحوه تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربی

مدل عروسکی ژل لب که با ژل لب مدل باربی نیز شناخته می شود، یکی از مدل های پرطرفدار در بین دختران به شمار می رود. ... ادامه مطلب

درمان چین و چروک صورت با تزریق چربیدرمان چین و چروک صورت با تزریق چربی

تزریق چربی روشی سرپایی و بدون نیاز به بستری شدن و بیهوشی می‌باشد. در این عمل با استفاده از چربی بدن خود شما، و تزریق این چربی به نقاطی که نیاز به افزایش حجم و جوانسازی دارند؛ پوستی جوانتر و شاداب تر می‌یابید ... ادامه مطلب

کاربرد بوتاکس چیست؟کاربرد بوتاکس چیست؟

برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک‌ها تزریق بوتاکس یکی از روشهای پرطرفدار و کم‌تهاجمی جوانسازی پوست است. این روش به عنوان روشی موثر برای از بین بردن خطوط ظریف و همچنین چین و چروک‌های صورت استفاده می‌شود ... ادامه مطلب