اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

آیا مزوتراپی در درمان ریزش مو موثر است؟

یکی از شایع‌ترین مشکلات مربوط به پوست و مو و زیبایی که دباعث دغدغه و نگرانی در مردان و زنان زیبا پسند در سراسر دنیا شده است ، ریزش مو می‌باشد. عدم تعادل هورمونها، کمبود مواد مغذی مناسب، کاهش گردش خون، بیماریهای خاص و مصرف داروها از جمله علل و عوامل ریزش مو در دنیای کنونی است.

درمان ریزش مو با مزوتراپی که روشی نسبتاً جدید و مؤثر برای رفع ریزش مو می‌باشد؛ توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان قابل انجام است. لطفا جهت مشاوره و دریافت نوبت با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

مزوتراپی چیست؟

امروزه مزوتراپی یکی از روش‌های درمانی بدون جراحی برای جلوگیری از ریزش مو ، بهبود کیفیت مو و تحریک رشد مو به همراه دیگر درمان‌های ریزش مو یا به تنهایی انجام می‌شود. مزوتراپی از تحریک فیزیکی (سوزن باعث ایجاد سوراخ های ظریفی می‌شود) و شیمیایی (داروهای تزریق شده، سلول ها را تحریک می‌کنند) استفاده می‌کند.

در مزوتراپی، ترکیبی از مواد مختلف تقویتی، انواع داروهای مختلف، ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، هورمون‌ها، فاکتورهای رشد را تزریق می‌کنند. هدف از این درمان ، ترمیم و افزایش خونرسانی مویرگی در پوست سر، تأمین مواد مغذی، کاهش سرعت کوچک شدن فولیکول ها و تحریک رشد موها است و در درمان اشکال خاصی از آلوپسی مانند تلوژن فلوریم ، آلوپسی آندروژنتیک ، آلوپسی آره آتا و آلوپسی استرسی موثر است.

مزوتراپی روشی برای درمان ریزش مو

کاربردهای درمانی مزوتراپی

چه کسانی نباید مزوتراپی مو انجام دهند؟

زنان باردار یا مادران شیرده، خردسالان، مبتلایان به دیابت و بیماران قلبی و افرادی که تحت شیمی درمانی هستند.

مزایای مزوتراپی مو

به صورت محلی و انتخابی به پوست سر تزریق می‌شود. مواد مغذی مورد نیاز سلول های مو به طور مستقیم به لایه پوستی تزریق می‌شوند. در مدت زمان کوتاه، تاثر خود را نشان می‌دهد. تراکم، ضخامت مو را بیشتر می‌کند. مقرون بصرفه است. مدت زمان جلسات کوتاه است. تزریق نسبتا آسان، بهبودی سریعی دارد. درد زیادی حس نمی‌شود و نیاز به جراحی و بی‌هوشی ندارد. عوارض جانبی و خطراتش بسیار محدود است.

برای درمان ریزش مو، رفع مشکلات سر مانند چربی و شوره و ترمیم موهای آسیب دیده مناسب است.

تعداد جلسات مزوتراپی مو

تعداد جلسات و برنامه‌ی درمانی در افراد مختلف، متغیر است.

ماندگاری نتایج مزوتراپی مو

میزان اثرگذاری مزوتراپی بسته به علل ریزش مو، شکل و شدت ریزش مو در افراد مختلف، متفاوت است.

کاندیدای مناسب مزوتراپی مو

آلوپسی آندروژنی، تلوژن افلوویوم و ریزش موی ناشی از استرس، مشکلات ساقه‌ی مو، آلوپسی آره‌آتا (ریزش موی سکه‌ای)، ریزش مو پس از زایمان، ریزش موی عمومی (بیشتر در زنان)، آلوپسی کششی (ریزش مو در اثر کشش یا کشیدن) و افرادی که به هر دلیلی سرعت رشد موهایشان کم شده است.

مزوتراپی مو برای درمان آلوپسی آندروژنتیک

آلوپسی آندروژنیک شایع ترین علت ریزش مو است که زمینه وراثتی دارد و با افزایش سن اتفاق می افتد. به نام طاسی با الگوی مردانه و طاسی با الگوی زنانه نیز شناخته می شود. درمان بیماران آلوپسی با کمک سوزن های بسیار ظریف ، ویتامین ها و داروهای اساسی مستقیما به پوست سر منتقل می شوند تا رشد مجدد مو تحریک شود.

مزوتراپی مو برای درمان ریزش موی هورمونی

عدم تعادل هورمونی، کمبود مواد مغذی مناسب و کاهش گردش خون در پوست سر باعث ریزش مو در زنان و مردان می‌شود. ترکیبی از مواد شیمیایی ، ویتامین ها ، اسیدهای نوکلئیک و کوآنزیم ها بسته به نیاز فرد، به پوست سر تزریق می شود.

عوارض مزوتراپی مو

هیچ خطری برای سلامتی بیماران به همراه ندارد چون تنها در لایه درم پوست انجام می‌شود.
خارش ، التهاب یا سردرد جزئی و درد خفیف در ناحیه تزریق شده.

مراقبت‌های بعد از مزوتراپی مو

اثرات و فواید مزوتراپی مو

از بهترین و موثرترین فواید مزوتراپی میتوان به: بهبود خونرسانی به پوست سر، غذارسانی به بافت پوست و فولیکول‌ها، جلوگیری از فرآیند تحلیل رفتن فولیکول‌ها، تنظیم ترشح چربی پوست، بهبود اثرات سایر روش‌های درمانی و مفید برای بهبود نتایج کاشت مو (برای التیام بهتر زخم‌ها و تقویت گرافت‌ها ) اشاره کرد.

برای پاک کردن تاتو در اصفهان با استفاده از لیزر کیوسوئیچ می‌توانید به مطب دکتر لادن ناظمی مراجعه نمایید. در این مرکز با بهره گیری از به روزترین ابزار و کارآزموده ترین پرسنل، می‌توانید شاهد بهترین نتایج باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما از طریق شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تکنیک تزریق ژل لب مدل روسیتکنیک تزریق ژل لب مدل روسی

مدل های مختلفی برای تزریق ژل یا فیلر لب وجود دارد که یکی از آنها مدل جذاب تزریق ژل لب روسی است. در این روش تمرکز بر لب بلا است. در واقع در لب مدل روسی قد لب بالا افزایش می‌یابد و فرم لب از حالت یکنواختی خارج می‌شود ... ادامه مطلب

چرا پوست ترک میخورد؟چرا پوست ترک میخورد؟

برخی مواقع ترک پوست به علت یک اختلال پوستی مثل اگزما یا پسوریازیس (سوریازیس)، یا بر اثر تماس پوست با یک ماده تحریک کننده بروز می‌کند. ترک پوست همچنین می‌تواند یک علامت اختلالی زمینه‌ای باشد. بطورمثال افراد دچار دیابت ممکن است با ترک پوست کف دست و پا مواجه شوند ... ادامه مطلب

هایفوتراپی روشی موثر در جوانسازی و رفع چروک دستهاهایفوتراپی روشی موثر در جوانسازی و رفع چروک دستها

هایفوتراپی دست به عنوان یک ابزار موثر در زیبایی و جوانی پوست دست شناخته شده است. ... ادامه مطلب