اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

آیا پی آر پی در درمان ریزش مو موثر است؟

یکی از مهم­ترین و پرکاربردترین روش­های درمان ریزش زیاد موی سر هم در آقایان و هم در خانم­ها، کاشت مو و تزریق کردن پی آر پی به پوست سر است؛ که محلول پلاسمای سرشار از پلاکت است. با تزریق کردن PRP بعد از کاشت مو، موهای کم‌پشت به‌تدریج زیاد و پرپشت می­شود. افرادی که هنوز کاملاً طاس نشده‌اند و فقط در بعضی از قسمت­های سرشان موها کم‌پشت شده است، بهترین گروهی هستند که می­توانند مشکل موهای خود را با روش پی آر پی به‌طور کامل برطرف کنند.

امروزه ثابت شده است، پی آر پی نتایج بسیار درخشانی در درمان ریزش مو و بهبود کیفیت موها، همچنین جوانسازی پوست دارد. تزریق پی آر پی از اقداماتی است که در کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر لادن ناظمی در اصفهان، با نهایت دقت و مهارت انجام می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

چگونگی انجام پی آر پی

تزریق پی آر پی یک روش تقویتی برای مو محسوب می‌گردد و به همین دلیل می‌توان از مزایای این روش بعد از کاشت مو بهره برد. به‌طورکلی استفاده از روش‌های موضعی مانند تزریق پی آر پی در کناره روش‌هایی مانند کاشت مو کمک شایانی به بهتر شدن نتیجه درمان خواهد کرد. در روش تزریق پی آر پی به پوست موی سر، محلول پی آر پی را هم به ناحیه‌ی تزریق­ کننده‌ی پی آر پی و هم به منطقۀ دریافت‌کننده‌ی آن اسپری می­کنند. این محلول در ناحیه­ای که آن را دریافت می­کند منجر به التیام سریع­تر آن می­شود و در ناحیه‌ای که اهدا کرده است باعث می­شود بهبود زخم­ها با سرعت بیشتری انجام شود و جای زخم­ها را هم بسیار کمرنگ می­کند.

پی آر پی از پلاسمای خون‌ گرفته می‌شود و عملکرد آن به‌گونه‌ای است که پس از تزریق در ناحیه موردنظر فعالیت سلول‌های مو را تحریک کرده و موجب تکثیر آن‌ها می‌گردد. البته مشاهده‌ی نتایج مثبت از تزریق پی آر پی بعد از کاشت مو به میزان زیادی به درست انجام شدن کاشت مو بستگی دارد.

پی آر پی (PRP) مو

مراحل درمان با پی آر پی

پی آر پی یک فرآیند درمان سه مرحله‌ای است که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم:

افراد کاندید PRP مو

پی آر پی مو به کسانی توصیه می­شود که یا دچار ریزش بی‌رویه‌ی مو هستند و یا دوست دارند موهایی پرپشت داشته باشند. پزشک متخصص پوست و مو بعد از بررسی وضعیت موهای بیمار و با توجه به شدت و نوع ریزش مو، جلسات پیشنهادی خود را به بیمار می­گوید تا او بتواند به نتیجه‌ی دلخواه برسد. روش پی آر پی برای ترمیم کردن موها یک روش امن و مؤثر و غیرتهاجمی است.

مزایای درمان ریزش مو با روش پی آر پی

عوارض جانبی تزریق پی آر پی

ازآنجایی‌که پی آر پی شامل تزریق خون خود فرد به پوست سر می‌باشد؛ متقاضی در معرض خطر بیماری‌های واگیردار قرار نخواهد گرفت. با این حال درمان با این روش ممکن است عوارض زیر را در برداشته باشد:

مراقبت­های بعد از پی آر پی

زمان انجام PRP بعد از کاشت مو به میزان موهایی که بیمار از دست داده است دارد؛ ولی معمولاً بین یک الی دو ساعت طول می­کشد و در طی این زمان و بعد از آن بیمار درد خفیفی را حس خواهد کرد. بیمار بعد از انجام دادن پی آر پی باید مراقبت­های زیر را انجام بدهد:

فرد برای انجام دادن فعالیت­های روزمره­ اش و همچنین استفاده کردن از شامپوها و نرم­کننده­ ها و دوش گرفتن ندارد و حتی پزشکان به افراد توصیه می­کنند که بعد از پی آر پی فقط چند ساعت استراحت کنند و بعد از آن به فعالیت­های روتین روزمره­ شان بپردازند. تا 72 ساعت بعد از پی آر پی استفاده کردن از مواد شیمیایی روی سر و همچنین استفاده از سشوار ممنوع است. بیمار باید تمام توصیه‌ها و دستورات پزشک متخصص خود را با دقت اجرا و رعایت کند.

تزریق ژل یا فیلر یکی از روشهای افزایش حجم و فرم دهی صورت و بدن است که با استفاده از معتبرترین برندها و بکارگیری تجربه در تزریق، توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان چین و چروک صورت با تزریق چربیدرمان چین و چروک صورت با تزریق چربی

تزریق چربی روشی سرپایی و بدون نیاز به بستری شدن و بیهوشی می‌باشد. در این عمل با استفاده از چربی بدن خود شما، و تزریق این چربی به نقاطی که نیاز به افزایش حجم و جوانسازی دارند؛ پوستی جوانتر و شاداب تر می‌یابید ... ادامه مطلب

چه موقع بعد از تزریق ژل می توان آرایش کرد؟چه موقع بعد از تزریق ژل می توان آرایش کرد؟

تزریق ژل از روش های درمانی و زیبایی به جهت ترمیم جای زخم، بهبود چین و چروک و همچنین به منظور حجم دهی به بافت ها می باشد. ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست با تزریق پلاسما ژلجوانسازی پوست با تزریق پلاسما ژل

پلاسما ژل یکی از جدید‌ترین فیلرها یا ژل های استفاده شده برای رفع چین و چروک ها و جوانسازی پوست است ... ادامه مطلب