اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

نکاتی در مورد لیزر موهای زائد صورت

در مجاورت فولیکول­ های مو، رنگدانه ­های پوست ما (که ملانین نام دارند) قرار گرفته‌اند. این رنگدانه ­ها باعث ایجاد رنگ طبیعی پوست ما می­ شوند. لیزر یک دسته از پرتوهای نور با انرژی و طول موج خاصی است که پس از برخورد با ملانین باعث تخریب فولیکول­ های مو می­ شود. وقتی فولیکول مو تخریب می‌شود، دیگر نمی­ تواند تار مویی بسازد و به همین دلیل در آن منطقه دیگر مویی رشد نمی­ کند. به این ترتیب لیزر باعث حذف موهای زائد می ­شود.

پوست صورت بسیار حساس است و موهای زائد این ناحیه در زیبایی صورت اثرگذار هستند. به همین دلیل افراد مختلف روش­ های متفاوتی را برای از بین بردن موهای صورت انتخاب می‌کنند. استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد صورت از موثرترین روش ­های موجود است که قسمت قابل توجهی از مراجعات به کلینیک­ پوست و مو را شامل می­ شود.

در مطب پوست و لیزر دکتر لادن ناظمی با مجهز بودن به پیشرفته ترین دستگاه‌ها، و دانش و تجربه کادر درمانی، می‌توانید در زمانی محدود و بدون عوارض، به رفع موهای زائد خود بپردازید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

نکاتی در مورد لیزر موهای زائد صورت

نکاتی در مورد لیزر موهای زائد صورت

کاربردهای لیزر موهای زائد در صورت

به کمک لیزر می ­توان موهای زائد نواحی زیر را به طور دائمی حذف کرد:

لیزر موهای زائد صورت یک درمان ساده

لیزر موهای صورت یک راه حل بسیار ساده است که فولیکول های مو را مورد هدف قرار داده و در عرض چند دقیقه آنها را تخریب می کند. در واقع اشعه لیزر روی فولیکول های مو تاثیر گذاشته و توسط رنگدانه های مو جذب می شود. سپس بخاطر ضعیف شدن فولیکول ها ، دیگر رویش مجدد موها امکان پذیر نمی باشد.

با انتخاب این روش ، هم در هزینه و هم در زمان حذف موهای صورت برای همیشه صرفه جویی می شود. برای یک عمر از شر روش های سنتی مانند بند ، اصلاح با تیغ یا ریش تراش خلاص می شوید و دیگر لازم نیست هر چند وقت یک بار به آرایشگاه مراجعه کنید.

برتری لیزر موهای زائد صورت نسبت به سایر روش ها

این روزها خیلی ها از روش لیزر برای اصلاح موهای صورت خود استفاده کرده اند و موجب شده است برای از بین بردن موهای زائد بدن به سراغ روش های دیگر نروند. اگر شما هم برای برطرف کردن موهای صورت خود از روش های بند انداختن ، وکس و اصلاح با تیغ خسته شده اید ، پیشنهاد می شود که از روش لیزر موهای صورت برای اولین استفاده کنید تا متوجه برتری این روش نسبت به سایر روش ها بشوید.

رویش موهای آزاردهنده صورت

وجود موهای زائد در نواحی چانه ، اطراف لب ، پیشانی ، دو طرف صورت و گردن برای همه ی خانم ها آزاردهنده است. و حتی موجب می شود با استرس و اضطراب دیده شدن موها در مهمانی ها و یا حتی در مکان های عمومی حضور پیدا کنند.

لیزر موهای صورت موجب کاهش استرس و اضطراب بانوان می شود و موجب افزایش اعتماد به نفس آنها خواهد شد.شاید امکان مخفی کردن موهای زائد نواحی دیگر بدن وجود داشته باشد ، امکان هرگز نمی توان موهای صورت را از دیگران مخفی کرد. هنگامی که موهای صورت اصلاح نشود ، در نگاه اول بر روی صورت خودنمایی می کنند. چرا که چهره شما قابل دیدن است.

پس هرگز اجازه ندهید که موهای صورتتان اعتماد به نفس شما را تحت تاثیر قرار دهد و باعث تضعیف روحیه تان شود. چرا که به راحتی می توانید با استفاده از لیزر موهای زائد صورت از وجود مزاحم های همیشگی خلاص شوید و با صورتی صاف و بدون مو و اعتماد به نفس کامل در مراسم ها حضور پیدا کنید.

فواید لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای صورت جزو بهترین روشها برای اصلاح موهاست. فواید این روش شامل موارد زیر است:

تزریق ژل یا فیلر یکی از روشهای افزایش حجم و فرم دهی صورت و بدن است که با استفاده از معتبرترین برندها و بکارگیری تجربه در تزریق، توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق فیلر خط اخم؛ ماندگاری، مراقبتها، عوارضتزریق فیلر خط اخم؛ ماندگاری، مراقبتها، عوارض

تزریق فیلر یکی از بهترین و مؤثرترین راه ها برای رفع خطوط اخم است که امروزه بسیار مورد استقبال واقع شده است. ... ادامه مطلب

تزریق بوتاکس و درمان چین و چروک هاتزریق بوتاکس و درمان چین و چروک ها

بوتاکس یکی از درمان‌های تزریقی است که چین و چروک‌های صورت را با شل کردن ماهیچه‌هایی که موجب آن شده‌اند، برطرف می‌کند. بوتاکس حاوی فرمول رقیق شده‌ای از سم بوتولیسم است که باعث تضعیف کنترل‌شده و فلج عضلات می شود. در نتیجه پوست روی ماهیچه شل شده و چین و چروک‌ها برطرف می‌گردند ... ادامه مطلب

مزوتراپی غبغب؛ مزایا، عوارض، مراقبتها و هزینهمزوتراپی غبغب؛ مزایا، عوارض، مراقبتها و هزینه

یکی از روش های غیرتهاجمی و بی عارضه برای از بین بردن غبغب، روش مزوتراپی غبغب می باشد ... ادامه مطلب