اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

بوتاکس زیر بغل چقدر مؤثر است؟

هایپر هیدروزیس که معمولاً به عنوان تعریق شدید شناخته می‌شود یک بیماری است که باعث می‌شود بدن به طور غیرعادی میزان زیادی عرق تولید کند. افراد مبتلا به تعریق شدید بدون دلیل واضحی بیش از حد معمول عرق می‌کنند. این افراد معمولاً در هنگام شب یا زمانی که فعالیت زیاد فیزیکی انجام نمی‌دهند، دچار تعریق زیاد می‌شوند. عرق کردن زیاد بدن ممکن است باعث خجالت‌زدگی فرد در اجتماع شده و تأثیر منفی بر زندگی شخصی و حرفه‌ای او ایجاد کند. با تزریق بوتاکس می‌توان به افرادی که از تعریق شدید رنج می‌برند کمک کرد. با تزریق بوتاکس، سیگنال‌های عصبی که از غدد تعریقی ارسال می‌شوند مسدود می‌شوند. استفاده از بوتاکس به علت تعریق زیاد بدن، روشی بی‌خطر و مؤثر است.

تزریق بوتاکس یک روش غیر جراحی مؤثر در درمان تعریق شدید است. در کلینیک دکتر لادن ناظمی در اصفهان پس از معاینه، مقدار مورد نیاز بوتاکس به جهت پیشگیری از تعریق زیاد تعیین می‌شود. بوتاکس یک روش بی‌خطر و اثبات‌شده برای درمان این بیماری است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در خصوص تزریق بوتاکس برای کاهش تعریق شدید یا رزرو نوبت می‌توانید با شماره‌های32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

فواید تزریق بوتاکس زیر بغل

خوشبختانه نتایج به دست آمده نشان می‌دهند که تزریق بوتاکس به زیر بغل می‌تواند بیش از ۸۰ درصد در کاهش تعریق مؤثر باشد. به طور کلی می‌توان فواید تزریق بوتاکس به زیر بغل را به صورت زیر دسته‌بندی کرد:

  1. غیر تهاجمی بودن متد
  2. بدون درد بودن
  3. عدم نیاز به گذراندن دوره نقاهت طولانی
  4. عدم نیاز به مراقبت‌های سخت
  5. بدون بروز عوارض جانبی خطرناک

نحوه تزریق بوتاکس زیر بغل

بوتاکس زیر بغل

مراقبت های قبل و بعد از تزریق بوتاکس زیر بغل

قبل و بعد از تزریق بوتاکس، پزشک توصیه های مراقبتی به بیمار ارائه می دهد. این توصیه ها می تواند احتمال بروز عوارض را کاهش داده و اثربخشی بوتاکس را تضمین کند. برخی از این توصیه ها شامل موارد زیر هستند:

کاندیدای مناسب تزریق بوتاکس زیر بغل

افراد منع از تزریق بوتاکس زیر بغل

  1. برای اکثر افراد تزریق بوتاکس خطری به همراه ندارد؛ اما افرادی هستند که تزریق بوتاکس ممکن است برای سلامتیشان مضر باشد. افرادی که دچار ضعف شدید عضلانی هستند، وجود بیماری‌های قلبی و افرادی که به مواد تزریقی بوتاکس حساسیت دارند نمی‌توانند بوتاکس انجام دهند.
  2. همچنین تزریق بوتاکس برای خانم‌های باردار و شیرده خطرناک است و امکان آسیب رساندن این سم به جنین بسیار زیاد است. زمانی که بعد از تزریق بوتاکس، بدن فرد حساسیت از خود نشان می‌دهد این به این معنا است که آنتی ژن سم به وسیله مویرگ‌های خونی حرکت کرده است. این واقعه در خانم‌های باردار به جنین آسیب می‌رساند.

ماندگاری بوتاکس زیر بغل

بازه‌ی میانگین زمانی برای ماندگاری تزریق بوتاکس زیر بغل و دست و پا، بین شش الی هشت ماه برآورد شده، در عین حال ممکن است بیشتر از این زمان هم دوام داشته باشد؛ اما به طور معمول بازه ماندگاری کمتر از شش ماه و بیشتر از یک سال نخواهد بود.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض جانبی تزریق بوتاکس زیر بغل

تزریق بوتاکس زیر بغل این روزها توانسته توجه بسیاری از افرادی را که از تعریق بیش از حد این نواحی شکایت دارند را به خود جلب کند. در کنار نتایج رضایت‌بخش حاصل از تزریق می‌توان به بی‌خطر بودن و عدم بروز عوارض جانبی خطرناک اشاره کرد البته برای رسیدن به چنین نتیجه‌ای باید توجه کرد تا نحوه تزریق بوتاکس زیر بغل با دقت بالا و به درستی انجام شود. این کار در صورتی ممکن خواهد بود تا به یک کلینیک استاندارد برای این منظور مراجعه شود. از جمله عوارض بوتاکس زیر بغل که می‌توان در کاندیدهایی که به مراکز غیر معتبر مراجعه می‌کنند مشاهده شود می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

تزریق چربی در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، در محیطی ایمن و مبتنی بر پرتوکل‌های بهداشتی، بسته به معیارهای شما و با استفاده از معتبرترین برندها انجام می‌پذیرد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مراقبتهای قبل و بعد از حذف تاتو با لیزر کیوسوئیچمراقبتهای قبل و بعد از حذف تاتو با لیزر کیوسوئیچ

ليزر کیوسوئیچ، بهترين گزينه براي پاک کردن تاتو محسوب می شود زيرا قابليت آن را دارد که رنگ تاتو را بدون ايجاد هيچ‌گونه جراحت و جاي زخم، برطرف کند. ... ادامه مطلب

کاربرد تزریق آنزیم لب چیست؟کاربرد تزریق آنزیم لب چیست؟

بهترین و مؤثرترین راه برای اصلاح فرم لب، تزریق ژل لب است‌. ژل های لب بر پایه‌ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت کننده و پرکننده بافت نر ... ادامه مطلب

نتایج سابسیژن چه زمانی مشخص می شود و چقدر دوام دارد؟نتایج سابسیژن چه زمانی مشخص می شود و چقدر دوام دارد؟

سابسیژن روشی به نسبت جدید است که در درمان های جوانسازی، آکنه، انواع اسکار و ضایعات آبله مرغان استفاده می شود. ... ادامه مطلب