اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

تزریق بوتاکس برای کاهش تعریق

برخی از افراد به تعریق بی اندازه و بیمار گونه در بدن مبتلا هستند؛ که این عارضه، بیماری تعریق شدید می‌باشد. این بیماری در سنین بزرگسالی و پس از بلوغ آغاز می‌شود. در بیماری هایپرهیدروزیس یا تعریق شدید، بدن به طور واضحی، بیش از حد طبیعی عرق تولید می‌کند. افراد مبتلا به این بیماری معمولاً در هنگام شب یا زمانی که فعالیت زیاد فیزیکی انجام نمی‌دهند هم دچار تعریق زیاد می‌شوند.

ابتلا به این بیماری که موجب عرق کردن زیاد و غیر عادی در نقاط مختلف بدن (کف دستها، زیر بغل، کف پاها و ...) می‌شود، برای خود فرد مبتلا و اطرافیان بسیار آزار دهنده است. با توجه به آثار این بیماری در زندگی شخصی افراد و موانعی که برای حضور در اجتماع ایجاد می‌کند؛ نیاز به درمان مبرم و ضروری به نظر می‌رسد. با تزریق بوتاکس می‌توان به افرادی که از تعریق شدید رنج می‌برند کمک کرد. تزریق بوتاکس، سیگنال‌های عصبی که از غدد تعریقی ارسال می‌شوند را مسدود می‌کند.

تزریق بوتاکس یک روش غیر جراحی مؤثر در درمان تعریق شدید است. در کلینیک دکتر لادن ناظمی در اصفهان پس از معاینه، مقدار مورد نیاز بوتاکس به جهت پیشگیری از تعریق زیاد تعیین می‌شود. بوتاکس یک روش بی‌خطر و اثبات‌شده برای درمان این بیماری است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در خصوص تزریق بوتاکس برای کاهش تعریق شدید یا رزرو نوبت می‌توانید با شماره‌های32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

قبل از جلسه درمانی چه مواردی باید رعایت شود؟

بوتاکس برای کنترل تعریق چگونه عمل می‌کند؟

در این روش درمانی، بوتاکس منبع تعریق زیاد را هدف قرار می‌دهد. بوتاکس که از باکتری‌های بوتولینوم کلوسترییدیوم به دست می‌آید؛ در واقع یک پروتئین بسیار خالص و طبیعی است. این ماده به وسیله سوزن‌های بسیار ریز در غدد عرق تزریق می‌شود و ترشح مواد شیمایی که باعث تعریق می‌شوند را مسدود می‌کند. علائم در بیمارانی که تحت تزریق بوتاکس قرار گرفته‌اند به میزان چشمگیری بهبود می‌یابد. در اغلب بیماران پس از گذشت زمانی در حدود یک هفته از تزریق بوتاکس برای تعریق شدید، علائم به طور قابل ملاحظه‌ای بهبود یافته و به طور متوسط چیزی در حدود 80% از میزان تعرق کاسته می‌شود.

ماندگاری تزریق بوتاکس تعریق بیش از حد

ماندگاری این روش بین 4 الی 6 ماه است. پس از پایان دوره درمان، برای تمدید اثر بوتاکس باید مجدداً تزریق انجام شود.

آیا تزریق بوتاکس بر روی غدد لنفاوی تاثیر می گذارد؟

اگر تزریق به درستی و در سطح مناسب انجام شود، هیچ عارضه ای ندارد. برای این کار پیشنهاد می‌کنیم حتما به یک پزشک پوست مجرب و متعهد مراجعه نمایید و از انجام تزریق بوتاکس به هر منظوری، در امکان غیر مجاز مانند سالن های آرایشی و باشگاه ها جداً خودداری کنید.

با افزایش سن، گونه ها حجم خود را از دست می‌دهند و فرمی افتاده پیدا می‌کنند. تزریق ژل گونه یکی از روشهای غیرتهاجمی و کم عارضه است که در زمانی کوتاه، نتایج فوری بسیار موثری در زیبا سازی گونه ها خواهد داشت. با تزریق ژل گونه در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، با استفاده از مرغوب ترین فیلرها و مهارت ایشان در تزریق، شاهد تغییراتی طبیعی و اثرگذار در زیبایی چهره خود باشید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :رویا صمدی [ 1402-07-18 ]
من کف دست و زیر بغلم خیلی عرق میکرد از تزربق بوتاکس استفاده کردم و الان بهترم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان چین و چروک صورت با تزریق چربیدرمان چین و چروک صورت با تزریق چربی

تزریق چربی روشی سرپایی و بدون نیاز به بستری شدن و بیهوشی می‌باشد. در این عمل با استفاده از چربی بدن خود شما، و تزریق این چربی به نقاطی که نیاز به افزایش حجم و جوانسازی دارند؛ پوستی جوانتر و شاداب تر می‌یابید ... ادامه مطلب

با انواع اسید تراپی پوست آشنا شویدبا انواع اسید تراپی پوست آشنا شوید

یکی از اثر بخش ترین روش ها برای جوانسازی پوست و افزایش شادابی و درخشندگی آن اسید تراپی یا درمان پوست به وسیله اسید است. ... ادامه مطلب

بهبود منافذ بیش از حد باز پوست با آر افبهبود منافذ بیش از حد باز پوست با آر اف

روش آر اف، یکی از مدرن ترین روش های جوانسازی پوست است که روشی ایمن و کم تهاجمی که می تواند بدون دردسرهای عمل جراحی، نتایج خوبی را هدیه دهد. ... ادامه مطلب