اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

لیفت و جوانسازی پوست بدون جراحی با هایفوتراپی

پوست صورت با بالا رفتن سن، دچار شل شدگی می شود و در زیبایی چهره بسیار تأثیر می گذارد. افزایش سن در این ناحیه علاوه بر شل شدن پوست باعث ایجاد غبغب و چین و چروک می‌شود. تکنیک‌های درمانی مختلفی برای لیفت صورت وجود دارد؛ اما بسیاری از این روش‌ها، تهاجمی هستند و عوارض و مشکلات زیادی را برای بیمار ایجاد می‌کنند. هایفوتراپی را می‌توان امن‌ترین روش برای لیفت پوست صورت دانست. هایفوتراپی، مخفف عبارت High Intensity Focused Ultrasound است. این عبارت در فارسی به امواج فراصوت پرتوان ترجمه می‌شود. در واقع برخلاف بسیاری از روش‌های بهبود زیبایی، در هایفوتراپی این امواج فراصوت هستند که وظیفه درمانی را به عهده دارند.

در لیفت صورت از طریق هایفو نیز با امواجی که با دستگاه به لایه‌های زیرین پوست فرستاده می‌شود، در واقع گرمای ایجاد شده از طریق این امواج سلول‌ها را دوباره تحریک به کلاژن سازی می‌کند که به این ترتیب باعث جوانسازی، لیفت و درمان قطعی افتادگی صورت می‌شود. دستگاه هایفو تراپی، امواج اولتراسوند را در عمق پوست متمرکز کرده و بدون اینکه ظاهر پوست دچار زخم، سوختگی، برش و بخیه شود پوست را بازسازی می‌نماید.

کلینیک پوست مو و لیزر دکتر لادن ناظمی یکی از مراکز معتبر و مجهز است که با ارائه انواع خدمات جوانسازی پوست مانندهایفوتراپی در اصفهان، پوستی جوان، شاداب و با طراوت را به شما مراجعین محترم هدیه می‌نماید. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای هایفو‌تراپی

لیفت و جوانسازی پوست

مزایای هایفوتراپی

روش درمانی هایفو یکی از پیشرفته‌ترین روش‌های بدون جراحی و غیرتهاجمی لیفت صورت است و مزایای زیادی دارد. برخی از آنها عبارتند از:

محل‌های مناسب برای انجام هایفوتراپی

نحوه انجام هایفوتراپی

در این روش ابتدا پزشک محل مورد درمان را مشخص کرده و آن را تمیز می کند. سپس با استفاده از کرم بیحسی، بیحس کنندگی موضعی انجام می شود. پزشک، ژل مخصوص را روی پوست شما قرار داده و این ژل همان ماده ای است که در سونوگرافی استفاده می‌شود. دستگاه روی پوست شما قرار گرفته و روند درمان از این طریق آغاز خواهد شد.

پزشک با استفاده از مانیتور دستگاه امواج را تنظیم کرده و آن را آماده استفاده می کند. امواج فراصوت ابتدا با پالس های کوتاه به محله مورد نظر فرستاده می شوند. این درمان ممکن است ۳۰ الی ۹۰ دقیقه به طول بیانجامد و در نهایت دستگاه از روی پوست برداشته شده و این روند گاهی یک و گاهی چند بار تکرار می شود تا به نتیجه دلخواه و مورد نظر برسید.

افراد نامناسب جهت انجام هایفوتراپی

ماندگاری هایفوتراپی

میزان ماندگاری هایفوتراپی به موارد متفاوتی مانند سن، مقدار آسیب دیدگی، ژنتیک و برنامه غذایی افراد بستگی دارد؛ اما طبق بررسی‌های انجام شده می‌توان گفت که تأثیرات هایفو حداقل تا ۶ ماه و حداکثر تا ۳ سال بعد از هایفوتراپی نتایج قابل مشاهده است و ممکن است در افراد این مقدار متغیر باشد. می‌توانید برای تأثیرگذاری این روش تعداد جلسات را بیشتر کنید.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

مراقبت های پس از هایفوتراپی

عوارض جانبی هایفوتراپی

تنها عوارض هایفو، ورم خفیف و احتمالاً سوزش پوست بعد از عملیات هایفوتراپی است که طی چند ساعت بعد از هایفوتراپی صورت از بین می رود.

با گسترش تزریق پرکننده‌ها، افراد سودجو انگیزه پیدا کردند تا بدون دانش، تجربه و مهارت کافی، اقدام به تزریق ژل نمایند. تزریق فیلر در اصفهان نیز خدمتی است که فقط و فقط باید توسط پزشک انجام شود و این اقدام، در اماکنی مانند آرایشگاه‌ها و مراکز غیر مجاز سطح شهر، بر خلاف قاعده است و تخلف محسوب می‌گردد. به همین جهت توصیه می‌شود؛ برای این عمل به پزشکان پوست مراجعه کرده تا از عوارض غیر قابل پیش بینی تزریق ژل یا فیلر جلوگیری نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا مزوتراپی در درمان ریزش مو موثر است؟آیا مزوتراپی در درمان ریزش مو موثر است؟

یکی از شایع‌ترین مشکلات مربوط به پوست و مو و زیبایی که دباعث دغدغه و نگرانی در مردان و زنان زیبا پسند در سراسر دنیا شده است ، ریزش مو می‌باشد. عدم تعادل هورمونها، کمبود مواد مغذی مناسب، کاهش گردش خون، بیماریهای خاص و مصرف داروها از جمله علل و عوامل ریزش مو در دنیای کنونی است ... ادامه مطلب

لیفت میدفیس صورت بدون جراحیلیفت میدفیس صورت بدون جراحی

در تکنیک انحصاری لیفت میدفیس، شما بدون نیاز به جراحی، برش و بخیه شاهد جوانسازی چشمگیر پوست صورت خواهید بود. در این روش تنها از طریق تزریق فیلرهای هیالورونیک اسید که همه با افزایش حجم همراه هستند و هم کلاژن سازی را تحریک می‌کنند؛ جوانی را باز می‌یابید و چهره ای جذاب تر را تجربه می‌کنید ... ادامه مطلب

آیا جوش های هورمونی به درمان نیاز دارند؟آیا جوش های هورمونی به درمان نیاز دارند؟

جوش‌ یکی از مشکلات متداول و شایع پوستی است که اغلب در اثر عفونت، تغییرات هورمونی، واکنش های آلرژیک و واکنش های دارویی ایجاد می شود. ... ادامه مطلب