اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

جوانسازی گردن با تزریق فیلر چگونه است؟

با گذشت زمان و افزایش سن، میزان هیالورنیک اسید پوست کاهش می یابد و به این ترتیب تشکیل چین و چروک های پوستی تسهیل می گردد که این مسئله در مورد گردن نیز صادق است که این امر به دلیل از بین رفتن قابلیت ارتجاعی پوست می‌باشد. هر چه سن بالاتر می‌رود تغییر و تبدیلات سلول‌های پوست کاهش پیدا کرده و تولید طبیعی کلاژن متوقف می‌شود. این خطوط معمولاً به صورت افقی در گردن ظاهر می‌شوند، اگرچه ممکن است برخی از آنها نیز عمودی باشند. با تزریق فیلر می‌توان به سادگی با این خطوط مقابله کرد و آنها را محو یا کمرنگ کرد. فیلرهای تزریقی را می توان به چهار دسته هیالورونیک، سنتزی، کلاژن و اتولوگ تقسیم بندی کرد. هر یک از این فیلرها کاربردها، مزایا و خطرات خاص خود را دارد. ماندگاری فیلر در کل ۴ تا 12 ماه است.

اگر پوست گردنتان کشش و انعطاف پذیری خود را ازدست‌ داده است یا اگر پوست و چربی اضافی در زیر چانه و گردن خود مشاهده می‌کنید؛ راه‌حل‌های بسیار عالی مانند جوانسازی پوست گردن با لیزر یا تزریق ژل گردن، گزینه های مناسبی محسوب می‌شوند که توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان قابل انجام می‌باشند. شما می‌توانید برای دریافت وقت مشاوره یا رزرو نوبت با شماره‌تلفن 32240913 تماس بگیرید.

کاربرد تزریق فیلر گردن

برای تزریق فیلر جهت جوانسازی و رفع چروک گردن، فیلرهیالورونیک اسید کاربرد فراوانی دارد. هیالورونیک اسید ماده ای است که به صورت طبیعی در پوست ما وجود دارد و در حالت طبیعی توسط فیبروبلاست ها تولید می شود. این ماده نواحی بین سلولی را پر نموده و محیطی مناسب برای سلول های پوستی فراهم می کند و بسیاری فواید دیگر نیز برای پوست دارد. برای متوقف کردن پروسه ی چروک شدن پوست گردن می توان تزریق مقادیر جزئی از این ماده را در نواحی مورد نظر انجام داد و به پوست گردن ظاهری جوان تر بخشید. فیلر، فضای خالی را که بعد از تحلیل رفتن کلاژن و الاستین باقی مانده است، پر میکند.

تزریق فیلر به گردن

تزریق فیلر به گردن چگونه است؟

پزشک در ابتدا با ژل بیحسی، ناحیه مورد نظر را بیحس می‌کند تا میزان درد و ناراحتی حین تزریق فیلر کاهش یابد و به محض بیحس شدن ناحیه، تزریق فیلر را آغاز می‌کند. فیلر از طریق سوز‌ن‌های نازک زیر لایه خارجی پوست شما تزریق می‌شود. تزریق و ماساژ ناحیه مورد نظر تا رسیدن به نتیجه مطلوب و مد نظر شما تکرار می‌شود.

اقدامات قبل از تزریق فیلر گردن

قبل از اقدام به تزریق فیلر لازم است برای کاهش کبودی های احتمالی، از یک هفته قبل از هیچ نوع آسپیرین، ایپوبروفن و داروهای مشابه استفاده نکنید و از مصرف روغن ماهی و ویتامین E بپرهیزید.

توصیه های بعد از تزریق فیلر گردن

  1. دوری از مکان های گرم برای مدت زمان مشخص شده بعد از روند زیبا سازی تزریق ژل گردن: طبق زمانی که پزشک، تعیین می کند بیمار باید از قرارگیری در مکان هایی که بیش از حد نرمال دمایشان بالا است خودداری کنند. مکان هایی همچون استخر، حمام بخار و جکوزی.
  2. اجتناب از قرار گیری در معرض آفتاب: بیمار موظف خواهد بود تا برای مدت زمان مشخص شده توسط پزشک از قرار گرفتن زیر نور شدید آفتاب پرهیز کند؛ چراکه این کار موجب تحریک فیلر گردن خواهد شد و به دنبال آن عوارض جانبی بروز خواهد داد.
  3. عدم داشتن فعالیت های ورزشی سنگین برای مدت زمان حداقل 24 ساعت: برای اینکه پس از Filler injection، ژل تزریق شده از مکان خود خارج نشده و به نواحی دیگر بدن جا به جا نشود، توصیه اکید می شود که بیمار ظرف مدت 24 ساعت پس از تزریق فیلر گردن به فعالیت های ورزشی سنگین نپردازد.
  4. عدم استفاده از لوازم آرایشی: بیمار نباید برای مدت زمان حداقل ۴ ساعت پس از تزریق فیلر، ناحیه تحت تزریق ژل را آرایش کند. همچنین توصیه می شود برای پنهان کردن کبودی ها و قرمزی احتمالی نواحی تحت تزریق ژل، از شال گردن یا روسری استفاده شود.

کاندید مناسب تزریق فیلر گردن

  1. افرادی که در اثر کهولت سن دیگر خطوط افقی و عمودی بر روی گردن هستند.
  2. کسانی که بر اثر کار زیاد با خطوط عمیق روی گردن رو به رو شده اند که ناشی از فشار زیاد یا بار سنگین است.
  3. کسانی که به صورت ارثی از شلی پوست رنج می برند.
  4. کسانی که با پیری زودرس دست و پنجه نرم می کنند.
  5. افرادی که در اثر استفاده از مواد بهداشتی اشتباهی درگیر خطوط چروک بر روی گردن هستند.
  6. افرادی که مدل زمان طولانی در معرض نور خورشید قرار گرفته اند.
  7. افراد بالای 30 سال با شلی پوست متوسط
  8. چروک های گردن ناشی از استرس

هزینه تزریق فیلر گردن

هزینه تزریق فیلر، بستگی به نوع و برند فیلر استفاده شده میزان تزریق، ناحیه درمان و تعداد سرنگ‌های تزریق ژل و دستمزد پزشک برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد، بنابراین هزینه تزریق فیلر در افراد مختلف متفاوت است.

آدرس اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض جانبی تزریق فیلر در گردن

هر روش درمانی عوارض و کاربردهای خاص خودش را دارد و تزریق فیلر هم پیامدهایی را به دنبال دارد و علاوه بر تغییراتی که در ظاهر پوست ایجاد می کند و کمکی که به زیبایی پوست میکند، عوارضی را نیز به دنبال دارد؛ اما این عوارض بسیار خفیف بوده و یا قابل کنترل هستند. این عوارض عبارتند از:

در مطب دکتر لادن ناظمی، تزریق ژل لب در اصفهان با استفاده از بهترین برندهای ژل یا فیلر موجود و با تکیه بر دانش و کسب سالها تجربه در این زمینه انجام می‌پذیرد؛ و به همین جهت نتایج درخشانی نیز حاصل می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق فیلر جای جوش برای چه کسانی مناسب است؟تزریق فیلر جای جوش برای چه کسانی مناسب است؟

امروزه از روش بسیار محبوبی به نام تزریق فیلر جهت درمان جای جوش استفاده می شود. ... ادامه مطلب

کاربرد و عوارض پلاسما جتکاربرد و عوارض پلاسما جت

با پلاسما جت می‌توان اقداماتی از قبیل پلاسما جت بینی، پلاسما جت پلک و پلاسما جت شکم و ترک های پوستی را انجام داد؛ که البته یکی از مهمترین کاربردهای پلاسما جت، درمان لیفت پلک است که در گذشته فقط به واسطه انجام جراحی و بلفاروپلاستی صورت می‌گرفت ... ادامه مطلب

چه موقع بعد از تزریق ژل می توان آرایش کرد؟چه موقع بعد از تزریق ژل می توان آرایش کرد؟

تزریق ژل از روش های درمانی و زیبایی به جهت ترمیم جای زخم، بهبود چین و چروک و همچنین به منظور حجم دهی به بافت ها می باشد. ... ادامه مطلب