اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

انواع و ترکیبات مزوژل پروسترولین چیست؟

مزوژل حاوی مواد معدنی و گیاهی، آنزیم ها، پروتئین ها، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها و اسیدهای هیالورونیک است. در تهیه مزوژل از اسید هیالورونیک هایی استفاده می شود که غلظت بالایی داشته؛ ولی خاصیت حجم دهندگی ندارند. هدفی که مزوژل دنبال می کند، بازگرداندن طراوت و شادابی به پوست است. مزوژل جوانسازی پوست را به کمک اسید هیالورونیک انجام می دهد و مهمترین ویژگی آن از بین بردن لک ها و چروک روی پوست است.

مزوژل پروسترولین یکی از جدیدترین و مؤثرترین راههای درمان مشکلات پوستی به خصوص پوست اطراف چشم است. مهمترین مزیت مزوژل پروسترولین اصلاح و ترمیم پوست به شکل کاملاً طبیعی است. در این روش، پوست به طوری جوانسازی می شود که هیچگونه تغییرات بی رویه اعم از حجم دهی صورت نمی گیرد. مزوژل پروسترولین با عملکردی که دارد، موجب شادابی پوست می شود.

برای درمان لک صورت با تزریق مزوژل پروسترولین در اصفهان، می‌توانید به مطب دکتر لادن ناظمی مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن32240913 تماس حاصل فرمایید.

ترکیبات مزوژل پروسترولین

انواع مزوژل پروسترولین

نحوه تزریق مزوژل پروسترولین

برای تزریق مزوژل در ابتدا می بایست سایر بخش های صورت کاملاً ضدعفونی شود و این کار توسط پاک کننده های مخصوصی صورت می گیرد. در واقع پوست باید از هر نوع آرایشی پاک باشد. پس از این بخش نیاز به استفاده از میکروکانولا ها بوده که معمولاً دارای نوک گرد با یک سوزن کوچک هستند و سبب می شود که مزوژل بین پوست استخوان تزریق شود و در نهایت اجازه داده می شود که پخش در محل مورد نظر صورت بگیرد. این فرایند معمولاً نیاز به ۳۰ الی ۶۰ دقیقه زمان دارد.

مزوژل پروسترولین

مراقبت های قبل از تزریق مزوژل پروسترولین

مراقبت های بعد از تزریق مزوژل پروسترولین

کاندید نامناسب تزریق مزوژل

  1. زنان حامله و شیرده و افرادی که داروهای خاصی مصرف می‌کنند، افراد مناسبی برای تزریق مزوژل نیستند.
  2. افرادی که پوست شل، آویزان و افتاده‌ای دارند، نباید تزریق مزوژل انجام دهند؛ زیرا این تزریق برای سفت کردن پوست نیست و احتمال افتادگی پوست در تزریق مزوژل بالا است.
  3. اشخاصی که سیستم ایمنی ضعیفی مانند افراد مبتلا به دیابت، سرطان، اختلال بافت همبند و لوپوس دارند، نمی‌توانند از این روش استفاده کنند.
  4. تزریق مزوژل مناسب افرادی با سن پایین نیست.

ماندگاری مزوژل پروسترولین

ماندگاری ژل پروسترولین به طور میانگین بین 9 تا 12 ماه است. اثرات حاصل از مزوژل پروسترولین پس از تزریق نمایان می شود. نتیجه نهایی حاصل از آن را نیز می توان بلافاصله با از بین رفتن کبودی و التهاب حداکثر تا دو روز بعد مشاهده کرد.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

قیمت مزوژل پروسترولین

مزوژل پروسترولین قیمت ثابتی برای تمام بیماران با شدت آسیب های پوستی مختلف ندارد. این هزینه با توجه به تعداد جلسات مورد نیاز برای تزریق و همچنین حجم تزریق تعیین می شود. از همین رو بهترین راه برای اطلاع از هزینه مزوژل پروسترولین قرار گرفتن تحت معاینه و مشاوره گرفتن از پزشک است.

عوارض مزوژل پروسترولین

مزوژل پروسترولین با استفاده از ترکیبات و آخرین استانداردهای روز دنیا تولید شده است و به همین دلیل هیچ عوارض جانبی به همراه ندارد. برای تزریق این مزوژل، از سوزن‌هایی استفاده می ‎شود که قطر بسیار کمی دارند و خیلی در پوست فرو نمی‌روند، به همین دلیل، کمترین درد را نیز دارا هستند. البته باید در نظر داشته باشید که بسته به سیستم بدنی هر فرد و یا نوع پوست آنها، ممکن است پس از تزریق تورم، کبودی و یا قرمزی رخ دهد که کاملاً طبیعی است و به سرعت برطرف می‎ شود.

اگر پوست گردنتان کشش و انعطاف پذیری خود را ازدست‌ داده است یا اگر پوست و چربی اضافی در زیر چانه و گردن خود مشاهده می‌کنید؛ راه‌حل‌های بسیار عالی مانند جوانسازی پوست گردن با لیزر یا تزریق ژل گردن، گزینه های مناسبی محسوب می‌شوند که توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان قابل انجام می‌باشند. شما می‌توانید برای دریافت وقت مشاوره یا رزرو نوبت با شماره‌تلفن 32240913 تماس بگیرید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزووایت صورت یا کرم پودر دائمیمزووایت صورت یا کرم پودر دائمی

مزو وایت صورت یا کرم پودر دائمی روشی کم عارضه برای داشتن پوستی روشن‌تر و خوش رنگ تر می‌باشد. مزو وایت برای افرادی با رنگ پوست تیره مناسب است. همچنین از این روش برای کاهش کک و مک، لک، تیرگی دور چشم، تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و لک های پیری، رفع تیرگی زیر بغل، بیکینی، پشت آرنج و زانوها استفاده می‌شود ... ادامه مطلب

زاویه سازی فک و چانه مناسب کدام مردان است؟زاویه سازی فک و چانه مناسب کدام مردان است؟

امروزه بسیاری از مردان برای دستیابی به چهره ای خوش فرم با زوایای ایده آل و مناسب به روش های زیبایی زاویه فک مردانه روی می آورند. ... ادامه مطلب

سوالات رایج درباره تزریق ژل (فیلر)سوالات رایج درباره تزریق ژل (فیلر)

در این مطلب به سوالات بیشتر پرسیده شده از سوی بیماران و کاربران در ارتباط با تزریق ژل یا فیلر پاسخ داده میشود. ... ادامه مطلب