اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

کرایو موثرترین روش درمان زگیل تناسلی

زگیل تناسلی که یکی از بیماری های آمیزشی شایع است که از نوعی عفونت ویروسی با نام HPV یا پاپیلوم انسانی ایجاد می شود. این بیماری به شدت مسری است و از طریق برقراری رابطه جنسی با فرد آلوده به راحتی منتقل می شود. ابتلا به این عارضه در افراد فعال به لحاظ جنسی و کسانی که شرکای جنسی زیادی دارند به مراتب بیشتر از سایرین است. طبق تحقیقات انجام شده حدود ۴۰ گونه از ویروس های hpv یا پاپیلومای انسانی می توانند باعث ایجاد زگیل تناسلی یا زگیل مقعدی در فرد آلوده شوند. گاهی این عفونت ها باعث ایجاد علائم خاصی نشده و به صورت خود به خود از بین می روند؛ اما در مواردی هم ممکن است علائم و زائده هایی در ناحیه تناسلی ایجاد کنند. کرایو تراپی شیوه درمانی قطعی است که در آن ضایعات سطحی پوست از قبیل انواع زگیل های تناسلی و پوستی، مورد بررسی قرار گرفته و سپس نیتروژن مایع (در دمای ۱۹۶-) و یا دی اکسید کربن بر روی زگیل، اسپری شده و تحت انجماد قرار می‌گیرند. پس از انجام کرایو معمولا حدود ۲ هفته زمان نیاز است تا زگیل به طور کامل برطرف شود.

درمان ضایعات پوستی مانند زگیل تناسلی با کرایوتراپی در اصفهان از جمله اقداماتی است که توسط دکتر لادن ناظمی قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

مزایای کرایو زگیل تناسلی

به طور قطعی می توان گفت که درمان با کرایو از روش های متفرقه با سایر دارو یا پماد ها بهتر می باشد. مزایای این روش عبارتند از:

کرایو زگیل تناسلی

نحوه کرایو زگیل تناسلی

کرایو یا همان نیتروژن مایع سرد در سه مرحله زگیل های ایجاد شده را از بین می برد:

  1. مرحله اول: در واقع انتقال گرما موجب از بین رفتن زگیل ها می شود. نیتروژن مایع دمایی در حدود 196- درجه سانتی گراد دارد، یعنی هر چیزی می تواند موجب جوشیدن این نیتروژن شود. در طی کرایوتراپی زمانی که این مایع در تماس با زگیل قرار می گیرد، گرمای بدن بیمار به آن منتقل شده و موجب جوشیدن آن می شود. در نتیجه این امر جریان طویل موجب از بین رفتن زگیل می شود.
  2. مرحله دوم: پس از مرحله اول سلول ها زگیل در تماس با نیتروژن منجمد می شوند، در این حالت نیتروژن برای از بین بردن کامل بافت زگیل به عمق بافت های زگیل دسترسی پیدا کرده و سلول های آن را نابود می کند. به بیانی دیگر می توان گفت انجام کرایو موجب شکل گیری فرم کریستال شده و دیواره سلول ها را تخریب می کند. مرگ سلول ها در این مرحله انجام می شود.
  3. مرحله سوم: در آخرین مرحله بعد از مرگ سلولی، التهاب ایجاد می شود که به از بین رفتن بافت کمک می کند. پس از وقوع التهاب، بافت های زگیل شروع به ریزش کرده در نتیجه قسمت های ویروسی از بین می روند.

مراقبت بعد از کرایو زگیل تناسلی

موارد منع کرایو زگیل تناسلی

عدم تحمل سرما، سابقه‌ کهیر سرد، کرایوگلوبینمی (نوعی ناهنجاری خونی)، سابقه‌ی سندرم رینود، هر بیماری که در آن سطح بالای کرایوگلوبولین وجود دارد (مثل کولیت اولسروز فعال، بیماری کلاژن واسکولار شدید و فعال).

عوارض کرایو زگیل تناسلی

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

هزینه کرایه زگیل تناسلی

هزینه لیزر زگیل تناسلی واژن و مقعد به عوامل گوناگونی وابسته است که در ادامه برخی از آنها را عنوان کرده‌ایم:

بنابراین برای تعیین دقیق هزینه لیزر زگیل نیاز به معاینه است؛ زیرا علاوه بر تمامی عواملی که در بالا گفته شد، گاهی بیماران قادر به مشاهده زگیل های داخل واژن و مقعد خود نیستند و در زمان معاینه زائده های جدیدی شناسایی می شود.

همشهریان گرامی! برای حذف موهای زائد خود، با مراجعه به کلینیک های مجهز و دارای کادری مجرب، بهترین نتایج لیزر موهای زائد در اصفهان را تجربه نمایید و از مراجعه به مراکز غیر تخصصی و افرادی که مهارتی در این زمینه ندارند، جداً خودداری کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا جوش های هورمونی به درمان نیاز دارند؟آیا جوش های هورمونی به درمان نیاز دارند؟

جوش‌ یکی از مشکلات متداول و شایع پوستی است که اغلب در اثر عفونت، تغییرات هورمونی، واکنش های آلرژیک و واکنش های دارویی ایجاد می شود. ... ادامه مطلب

کات گونه با تزریق فیلرکات گونه با تزریق فیلر

برجستگی گونه به طور قابل توجهی به زیبایی طبیعی صورت ما می‌‌ افزاید. از طریق تزریق فیلر می‌ توان به شکل موفقیت‌ آمیزی جهت این حجم دهی بهره برد. ... ادامه مطلب

تزریق چربی چیست و چه مزایایی دارد؟تزریق چربی چیست و چه مزایایی دارد؟

تزریق چربی روشی است که برای افزایش حجم و جوانسازی پوست انجام میشود. در این روش از چربی بدن خود فرد به عنوان یک فیلر استفاده می‌شود. فیلرها یا حجم‌دهنده‌های پوستی، دسته‌ای از مواد تزریقی هستند که با ورود به لایه‌ای از پوست، موجب حجم‌دهی و جوانسازی پوست می‌شوند ... ادامه مطلب