اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

زاويه دار كردن فک بدون جراحی

با افزایش سن، پوست به طور طبیعی خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و باعث افتادگی و ایجاد چین و چروک می شود. علائم پیری بیشتر در چهره نمایان می شود، به همین دلیل است که افراد، بیشتر به دنبال اقدامات پیشگیرانه و راه کارهای درمانی هستند تا به بهبود ظاهر خود کمک کنند. انواع مختلفی از تکنیک ها و روشهای زاویه سازی صورت وجود دارد که قسمت های خاصی از صورت را هدف قرار می دهد تا به بیماران کمک کند بهترین نتیجه را بگیرند. زاویه سازی فک، مجموعه اقداماتی است که در نهایت به بهبود ناهنجاری های موجود در فک و یا زیباسازی آن منجر می شود. این ناهنجاری ها می تواند به علت کمبود اسکلت، گردی صورت، کوتاه بودن اندازه هندسی فک و … باشد. بازگردانی حجم از دست رفته صورت یا اختلالات مادرزادی به منظور زیبایی هدف زاویه سازی فک و صورت می باشد.

زاویه سازی صورت می تواند با حجیم نمودن صورت، برجسته تر شدن استخوان گونه، برجستگی چانه یا زاویه سازی خط فک، صورت شما را متعادل تر کند. این تکنیک یک روش بسیار مؤثر برای افزایش جذابیت صورت و کاهش علائم پیری است. نوع تکنیکی که شما انتخاب می کنید تا حد زیادی به قسمت هایی از صورت شما که باید بهبود یابد و اهداف شخصی شما بستگی دارد. در این مطلب انواع روشهای زاویه دار کردن فک بدون جراحی معرفی میگردد.

زاویه سازی یا کانتورینگ صورت توسط دکتر لادن ناظمی، در محیطی ایمن و مبتنی بر پرتوکل‌های بهداشتی، بسته به معیارهای شما و با استفاده از معتبرترین برندها انجام می‌پذیرد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای زاویه سازی فک

کاندیدای مناسب زاویه سازی فک بدون جراحی

اگر هر یک از موارد زیر در شما صدق می کند، در آن صورت شما کاندید مناسبی برای تکنیک های زاویه سازی صورت خواهید بود:

زاويه دار كردن فک بدون جراحی

لیفت با نخ

این روش نیز یکی از محبوب ترین روش های استفاده شده در زاویه سازی صورت است. در این روش ابتدا پزشک معالج، نواحی ورود و خروج نخ را بر روی صورت بیمار مشخص می کند. سپس با سوزن های نازک و مخصوص این کار، نخ ها را وارد قسمت های مورد نظر کرده و پس از خروج، نخ ها را گره زده و آن را زیر پوست مخفی می کند. استفاده از نخ باعث لیفتینگ و بالا کشیدن پوست می شود. این روش هیچگونه عارضه ای ندارد و باعث ایجاد زخم یا اسکار بر روی صورت نمی شود.

تزریق ژل یا فیلر

زاویه سازی صورت با ژل یا فیلر یکی از روش های موقت و رایج زاویه سازی صورت است. طی جلسه درمانی، مقادیر مختلفی از فیلرهای پر کننده ، به قسمت‌های مختلفی از فک تزریق می‌شود. در این فرایند، با پر کردن بعضی از قسمت‌های فک از داخل، فرم زوایا و منحنی‌های فک و چانه را تغییر و یک فک برجسته‌تر و خوش‌فرم ایجاد می‌شود. برای رفع افتادگی پوست روی فک و پایین صورت، تزریق پرکننده‌های پوست باعث توپر کردن پوست‌های شلی که از زیر فک آویزان شده‌اند، می‌شود و فک بیمار را بازسازی و جوانتر می‌کند.

زاويه دار كردن فک بدون جراحی

تزریق چربی

در زاویه سازی فک با چربی بر خلاف فیلر، از هیچگونه ماده مصنوعی استفاده نمیشود. چربی هایی که در این تکنیک در نقاط مختلف صورت تزریق می شوند، برگرفته از نقاط دیگر بدن از جمله شکم و پهلوها هستند. زاویه سازی صورت با چربی، سالم ترین روش برای زاویه سازی صورت است.

تزریق بوتاکس

پزشک برای زاویه دار کردن صورت به بهترین نحو ممکن، ابتدا آناتومی صورت بیمار را تحت بررسی قرار داده و بدین ترتیب ارتباط آن با برجستگی، شکل و اندازه فک را مشخص می کند. سپس در صورت بزرگ بودن عضلات فک از ماده بوتاکس برای کم کردن اندازه این عضلات بهره می گیرد. تزریق بوتاکس در عضلات نواحی مورد نظر انجام میگردد و خط فک ظریف تری را برای بیمار ایجاد می نماید.

راديوفرکوئنسی (آر اف فرکشنال )

روش راديو فرکوئنسي يك روش بدون جراحت و غير فرسايشي براي سفت كردن پوست و بازسازي و شکل‌دهی مجدد به برجستگی گردن، صورت و بدن است .آر اف پوست يك روش طراحی‌شده براي برطرف كردن شل شدگي و آويزان شدن پوست می‌باشد. آر اف كار خود را با نفوذ جريان امواج راديويي به لايه درم ( عمیق‌ترین لايه پوست ) و لایه‌های زیرپوستی انجام می‌دهد و باعث سفت شدن بافت‌های زيرين می‌شود و تفاوتي چشمگیر در بافت صورت ايجاد می‌کند .

هایفوتراپی

زاویه سازی فک و صورت با دستگاه هایفو امکان پذیر می‌باشد. در این روش با تابش امواج فراصوت بر روی پوست که باعث کلاژن سازی و لیفت پوست و کمی چربی سوزی می شود، زاویه سازی انجام می‌پذیرد.

لیزر

عمل لیزر لیفت سریع و ساده بوده و می‌توان آن را در مطب در عرض ۳۰ تا ۴۰ دقیقه انجام داد. در اینجا، نیازی به بیهوشی عمومی نبوده و بیمار می‌تواند بعد از درمان، خود رانندگی کند. در این روش ابتدا، پزشک در کنار گوش‌ها و چانه ۳ برش کوچک ۱ میلیمتری ایجاد می‌کند. برش‌ها کوچکتر از نوک یک خودکار بوده و بعد از التیام یافتن، اسکار آنها به چشم نمی‌آید. مایع بیحسی از طریق برش‌های ایجاد شده و وارد بدن می‌شود. این مایع فوراً عمل می‌کند تا راحتی بیمار در طول عمل تضمین شود. برای درمان پوست و لایه بافت همبند زیر آن که به عنوان پایه و تکیه‌گاهی برای پوست صورت عمل می‌کند از انرژی لیزر با هدف‌گیری دقیق استفاده می‌شود. در صورت نیاز، پزشک با استفاده از یک کانولای مکش کوچک چربی‌های اضافی را تخلیه می‌کند.

مراقبت‌های قبل و بعد از زاویه سازی فک بدون جراحی

عوارض جانبی زاویه سازی فک بدون جراحی

در صورتی که زاویه سازی، توسط پزشک مجرب و با رعایت اصول علمی و مواد مصرفی استاندارد انجام شود بدون عارضه است. عوارضی شامل تورم که ظرف ۳ الی ۷ روز برطرف می‌شود. کبودی که ۵ تا ۷ روز برطرف می‌گردد.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

هزینه زاویه سازی فک

برای زاویه دار کردن صورت روش های مختلفی وجود دارد و این هزینه نیز بر اساس عوامل گوناگون تعیین می شود.

در مطب پوست و لیزر دکتر لادن ناظمی با مجهز بودن به پیشرفته ترین دستگاه‌ها، و دانش و تجربه کادر درمانی، می‌توانید در زمانی محدود و بدون عوارض، به رفع موهای زائد ناحیه واژن خود در اصفهان بپردازید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
میکرودرم برای چه افرادی مناسب است؟میکرودرم برای چه افرادی مناسب است؟

میکرودرم روشی برای پاکسازی و جوانسازی پوست است. این روش درمانی غیرشیمیایی و غیر تهاجمی است و بدون نیاز به عمل باز ضورت می‌گیرد. در میکرو درم از اسپری میکروکریستال جهت از بین بردن لایه ی خارجی سلول های خشک و مرده استفاده می کند تا پوستی جوان تر و شاداب تر حاصل شود ... ادامه مطلب

مهم ترین نکات تزریق ژل به پیشانیمهم ترین نکات تزریق ژل به پیشانی

تزریق ژل پیشانی در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی با بهترین نتایج همراه است. دکتر ناظمی با بهره گیری از سالها تجربه و کسب مهارت در تزریق ژل، یکی از بهترین پزشکانی هستند که اینگونه خدمات را به مراجعین مطب خود ارائه می‌نمایند ... ادامه مطلب

تزریق فیلر جای جوش برای چه کسانی مناسب است؟تزریق فیلر جای جوش برای چه کسانی مناسب است؟

امروزه از روش بسیار محبوبی به نام تزریق فیلر جهت درمان جای جوش استفاده می شود. ... ادامه مطلب