اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

لیفت پوست با نخ یکی از روشهای نوین جوانسازی پوست

روش‌های نوین جوانسازی پوست شاید نتوانند زمان را متوقف کنند ولی می‌توانند به شکل چشمگیری روند پیری پوست را کند و آهسته کنند. لیفت با نخ یکی از درمان‌های زیبایی ظریفی است که در آن پوست افتاده صورت به آرامی کشیده می‌شود تا پوستی صاف‌تر و جوان‌تر به دست آید و با اثر نیروی جاذبه و بالا رفتن سن مقابله شود. تاثیرات لیفت صورت با نخ جایگزینی با تهاجم کمتر برای جراحی لیفت صورت است که پوست را بدون تحمیل عوارض جانبی مربوط به جراحی، جوان و شاداب می‌کند.

دوران بهبود لیفت بدون جراحی صورت با نخ بسیار کوتاه است و این عمل روند زندگی بیمار را مختل نمی‌کند. بکارگیری نخ‌های لیفت یکی از محبوب‌ترین و مؤثرترین روش‌های غیرجراحی برای کشیدن، سفت کردن پوست‌های شُل و با بافت ضعیف و رفع چین و چروک صورت هستند. لیفت صورت با نخ همچنین مناطق کوچک دارای چربی در قسمت پایین صورت و بدن را نیز از بین می‌برد. در علم زیبایی‌شناسی، نخ‌ها به کشیدن پوست ضعیف کمک می‌کنند و همچنین کلاژن‌های جدید را تحریک می‌نمایند.

لیفت با نخ در اصفهان با ماندگاری بالا و بدون نیاز به برش و بخیه توسط دکتر لادن ناظمی انجام می‌پذیرد. از این روش برای لیفت کلی پوست صورت مانند لیفت خط فک و چانه، لیفت گونه و لب استفاده می‌شود. همچنین لیفت بینی برای کسانی که دچار افتادگی نوک بینی می‌باشند نیز با بکار گیری نخ های لیفت قابل انجام است. اگر میخواهید در ارتباط با این روش اطلاعات بیشتری کسب نمایید؛ لطفا با شماره های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

تاثیر روش لیفت پوست با نخ چگونه است؟

  1. لیفت سریع صورت از طریق تأثیرات مکانیکی
  2. بازسازی بافت‌ها از طریق تحریک کلاژن‌ها و نئوواسکیولاریزیشن برای تقویت بافت‌ها و افزایش کشسانی پوست
  3. کشیدن پوست از طریق جمع‌کردن چربی‌ها
ماندگاری لیفت پوست با نخ

مراقبتهای قبل از لیفتینگ پوست با نخ

پزشکی را انتخاب کنید که به او اعتماد کامل دارید و اطمینان دارید این روش را به طور صحیح و حرفه ای انجام میدهد. با او در مورد مناطقی که می خواهید تغییر کند و اینکه از چه تکنیکهایی استفاده خواهد کرد صحبت کنید.
باید یک رژیم سالم یک هفته قبل از جراحی طبق تجویز یک متخصص داشته باشید. در ضمن ویتامین C برای کمک به روند بهبود شناخته شده ترین گزینه است.
ممکن است مجبور باشید؛ داروهای خاصی را مصرف نموده یا برخی از داروها را استفاده نکنید. داروهای حاوی ایبوپروفن و آسپرین نباید مصرف شوند چون این دسته داروها می‌توانند باعث کبودی شوند.
متقاضیان این روش همچنین باید از مصرف سیگار و نیکوتین در چند روز قبل از لیفت با نخ خودداری نمایند چون با تاخیر در مراحل بهبودی مواجه می شوند.

مراقبت بعد از لیفت پوست با نخ

کاربرد لیفت با نخ

از نخ های PDO میتوان برای جوانسازی چین و چروک های صورت، پیشانی و گردن استفاده کرد. همچنین این نخ ها میتوانند برای حجم دهی گونه و شقیقه نیز استفاده شوند. برای نتیجه گیری خوب با نخهای مونو باید از ۱۰ الی ۳۰ عدد آن در هر ناحیه درمان استفاده کرد.

  1. لیفت گونه‌ها و فک (متوسط تا شدید)
  2. رفع چین‌های اطراف لب و بینی (متوسط تا شدید)
  3. بهبود خطوط ماریونت (متوسط تا شدید)
  4. کشیدن ابرو و پیشانی برای افتادگی ابرو (هر درجه از افتادگی)
  5. افزایش کلاژن (زیر چشم، گونه‌ها، چین‌های اطراف لب و بینی، شیارهای روی پوست)
  6. بهبود بافت پوست
  7. لیفت گردن و شیارهای شکافته‌ی پوست
  8. شکل‌دهنده و سفت کننده‌ی سینه‌ها

ماندگاری لیفت پوست با نخ

6 ماه پس‌ از انجام عمل لیفت صورت با نخ این نخ‌ها جذب‌شده و پس‌ ازآن 3 تا 6 ماه بعد آثار آن از صورت محو می‌گردد. هم‌زمان با جمع شدن و کشیده شدن پوست صورت ، سلول‌های پوست برای ساخت کلاژن و گردش خون بیشتر تحریک می‌شوند. بعد از اینکه نخ در پوست کار گذاشته می شود تا زمان جذب کامل به عنوان جسم خارجی شناخته شده و بدن در اطراف آن شروع به کلاژن سازی میکند. نخ پس از ۳ الی ۶ ماه جذب میشود اما شبکه کلاژنی ایجاد شده، گاها تا یکسال و نیم باقی می ماند. معمولا جوانسازی با نخ های مونو باعث شادابی پوست میشوند و اثر لیفت کنندگی کمی دارند.

همشهریان گرامی! برای حذف موهای زائد خود، با مراجعه به کلینیک های مجهز و دارای کادری مجرب، بهترین نتایج لیزر موهای زائد در اصفهان را تجربه نمایید و از مراجعه به مراکز غیر تخصصی و افرادی که مهارتی در این زمینه ندارند، جداً خودداری کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاربرد هایفوتراپی چیست؟کاربرد هایفوتراپی چیست؟

دستگاه هایفو با استفاده از امواج متمرکز فراصوت لایه‌ای از پوست که در زیر لایه‌ی سطحی قرار دارد را مورد هدف قرار داده و به آن انرژی وارد می‌کند. انرژی امواج فراصوت باعث می‌شود که دمای این لایه به سرعت افزایش یابد ... ادامه مطلب

نحوه تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربینحوه تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربی

مدل عروسکی ژل لب که با ژل لب مدل باربی نیز شناخته می شود، یکی از مدل های پرطرفدار در بین دختران به شمار می رود. ... ادامه مطلب

تزریق فیلر بهترین روش رفع خط بغض یا ماریونتتزریق فیلر بهترین روش رفع خط بغض یا ماریونت

امروزه از روش های مختلف برای رفع خط اندوه به منظور جوانسازی پوست صورت می توان استفاده کرد ... ادامه مطلب