اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

بهترین روش پاک کردن تاتو خط چشم

ازآنجایی‌که امروزه بسیاری از خانم‌ها اقدام به تاتو خط چشم می‌کنند؛ بنابراین این امکان وجود دارد بعد از انجام آن رضایت نداشته باشند و اقدام به پاک کردن آن کنند. پاک کردن تاتو خط چشم به‌دلیل حساسیت پوست چشم‌ها کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد. در حقیقت برای پاک کردن تاتو باید از طریق پزشک اقدام کنید تا در نتیجه به‌دست‌آمده رضایت حاصل شود. در حال حاضر با پیشرفت علم و تکنولوژی، استفاده از دستگاه لیزر می‌تواند بسیاری از مشکلات را به‌سادگی حل کند. دستگاه لیزر با طراحی منحصربه‌فردی که دارد می‌تواند برای پاک کردن تاتو خط چشم بهترین انتخاب محسوب شود. استفاده از دستگاه لیزر موجب به حداقل رسیدن آسیب‌دیدگی پوست می‌شود. برای پاک‌کردن تاتو اشعه لیزر به‌صورت متمرکز در رنگ‌دانه‌ها نفوذ می‌کند. در این صورت رنگ‌دانه‌ها اشعه لیزر را جذب و موجب شکستگی پیوند میان آنها می‌شود. در نهایت رنگ‌دانه‌ها از طریق سیستم ایمنی بدن دفع خواهند شد. اشعه لیزر بیشتر بر روی رنگ‌دانه‌های تیره مانند سیاه و قهوه‌ای تأثیر می‌گذارد. دستگاه‌های لیزر براساس رنگ پوست و رنگ تاتو متفاوت هستند.

برای پاک کردن تاتو در اصفهان با استفاده از لیزر کیوسوئیچ می‌توانید به مطب دکتر لادن ناظمی مراجعه نمایید. در این مرکز با بهره گیری از به روزترین ابزار و کارآزموده ترین پرسنل، می‌توانید شاهد بهترین نتایج باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما از طریق شماره های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیزر تاتو

لیزر رفع تاتو مزایای مشخصی دارد که اکثر این مزایا به نحوی با ویژگی غیر جراحی بودن این روش ارتباط دارند. این مزایا عبارتند از:

بهترین روش پاک کردن تاتو خط چشم

روش‌های پاک کردن تاتو خط چشم

روش‌های مختلفی برای پاک کردن تاتو وجود دارد. می‌توان از درم ابریشن ، تری کلراستیک اسید یا TCA (نوعی اسید که می‌تواند با از بین بردن لایه‌های پوست و نفوذ به لایه‌های زیرین به جوهر تاتو نفوذ کرده و آن را از بین ببرد) سالابریشن (ساییدن بانمک)، روش کریو سرجری و اکسیژن نام برد. با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن لیزر، در ابتدا از لیزرهایی با موج‌های مداوم برای از بین بردن تاتو استفاده می‌شد، بعد ازآن به‌وسیله لیزر کیوسوئیچ ، این عمل انجام گرفت. روش پاک کردن تاتو با لیزر، یکی از عمومی‌ترین روش‌ها برای پاک کردن تاتو است.

پاک کردن خط چشم با لیزر چگونه است؟

دستگاه لیزر با تاباندن انرژی نوری بالا در فاصله‌ی زمانی کوتاه بهترین روش برای پاک کردن تاتو است. در این روش بعد از استفاده از بیحسی موضعی، پزشک، پالس‌های نوری را به پوست و ناحیه‌ی تاتو شده می‌تاباند. این پالس‌ها توسط رنگ دانه‌های تاتو جذب شده و به ذرات کوچکتر تقسیم می‌شود. در نهایت ذرات کوچک شده‌ی جوهر توسط ماده‌ی لنفاوی از بدن دفع می‌گردد، در این حالت به مرور زمان و با پشت سر گذاشتن جلسات لیزر، تاتو کمرنگ‌تر و محوتر می‌شود.

مراقبت های قبل از پاک کردن تاتو خط چشم با لیزر

مراقبت بعد از پاک کردن تاتو خط چشم با لیزر

کاندید نامناسب لیزر تاتو

در کل تمامی افراد می‌توانند از دستگاه لیزر کیوسوئیچ برای پاک کردن تاتو خود استفاده کنند؛ اما در این میان عده‌ای هستند که دارای شرایط خاصی بوده و یا به بیماری پوستی مبتلا هستند. در این افراد استفاده از این روش اصلاً توصیه نمی‌شود. از جمله افرادی که نمی‌توانند از روش لیزر برای این منظور بهره ببرند عبارتند از:

  1. افراد با سابقه بیماری‌های پوستی
  2. افرادی که پوست خود را برنزه کرده‌اند.
  3. افرادی که در ناحیه تحت درمان دچار زخم شده باشند.
  4. افرادی که داروهای خاصی مصرف می‌کنند.

آدرس اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

هزينه پاك كردن تاتو با ليزر

بسته به گستردگی ناحیه تاتو شده هزینه پاک کردن آن می تواند متفاوت باشد. برآورد هزینه نهایی بر عهده پزشک بوده و در جلسات حضوری تعیین می گردد.

عوارض پاک کردن تاتو خط چشم با لیزر

همه روش های درمانی و زیبایی با عوارضی همراه است که فرآیند لیزر از این عوارض مستثنی نیست و با مقداری تورم، التهاب، قرمزی، سوزش همراه است که پس از گذشت مدت زمان کوتاهی برطرف می‌شود.

کلینیک دکتر لادن ناظمی، یکی از مراکز مجهز ارائه دهنده اَعمال زیبایی و جوانسازی ، مانند پیلینگ کربن در اصفهان می‌باشد. در این مجموعه، با بکارگیری جدیدترین ابزار و تجهیزات، و تحت نظر پزشک پوست بهترین نتایج را مشاهده خواهید نمود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :شراره [ 1402-02-16 ]
سلام من حدود دو ماه پیش ترکیه لیزر انجام دادم یک جلسه چشمم التهاب شدید داد بعد از این مسئلهرمژه های من که بسیار ضخیم بودن بسیار نازک وکوتاه شدن آیا این مسئله دوره ایه ؟ بعد از چند ماه خوب میشه یا مثل لیزر بدن عمل کرده و رویه فولیکول مو تاثیر گذاشته؟ برای بهبودی دارویی میشه تجویزکرد؟ ممنونم از وقتی که میزارین با احترام ،شراره

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کانتورینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق ژلکانتورینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق ژل

کانتورینگ صورت روشی است که با انجام آن، سایه روشن‌های متناسب در چهره ایجاد می‌شود. این روش زیبا سازی صورت به شیوه های مختلفی اجرا می‌گردد که یکی از این شیوه ها، کانتورینگ صورت با تزریق ژل است ... ادامه مطلب

کانتورینگ سیگما چگونه انجام میشود؟کانتورینگ سیگما چگونه انجام میشود؟

هایفو سیگما لیفت از خطوط کانونی و میکرو اولتراسوند برای جوانسازی غیرتهاجمی صورت استفاده می کند.با این تکنولوژی، لیفتینگ به صورت طبیعی با تحریک لایه ها ... ادامه مطلب

تزریق بوتاکس و درمان چین و چروک هاتزریق بوتاکس و درمان چین و چروک ها

بوتاکس یکی از درمان‌های تزریقی است که چین و چروک‌های صورت را با شل کردن ماهیچه‌هایی که موجب آن شده‌اند، برطرف می‌کند. بوتاکس حاوی فرمول رقیق شده‌ای از سم بوتولیسم است که باعث تضعیف کنترل‌شده و فلج عضلات می شود. در نتیجه پوست روی ماهیچه شل شده و چین و چروک‌ها برطرف می‌گردند ... ادامه مطلب