اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

پلاسماجت غبغب چگونه انجام میشود؟

غبغب به چربی تجمع یافته در ناحیه به هم پیوستن گردن و چانه گفته می شود که در اثر چاقی، افزایش سن و عوامل ژنتیکی بروز می کند. وجود غبغب تأثیر منفی زیادی در زیبا جلوه نمودن چهره داشته و حس ناخوشایندی را به فرد القا می نماید. از این رو اکثر افرادی که با این مشکل مواجه هستند، سعی در حذف این عیب ظاهری دارند. امروزه یکی از روش های جایگزین و کم خطر برای لیفت غبغب پلاسما جت می باشد. پلاسماجت یا پلکسر یکی از روش های غیرتهاجمی کاربردی و قدرتمند برای جوانسازی پوست است که برای درمان انواع مشکلات پوستی استفاده می‌شود. طی این روش سطح پوست توسط دستگاه به صورت نقطه نقطه سوزانده می شود که طی آن بخش هایی از لایه عمقی پوست تبخیر می گردد و در نتیجه منجر به جمع شدن و لیفت پوست و رفع غبغب می شود و زخم های سطحی ایجاد شده روی پوست هم طی چند روز از بین می روند.

پلکسر یا پلاسما جت جزو خدماتی است که در کلینیک دکتر لادن ناظمی در اصفهان، با بهره گیری از کادری مجرب، در محیطی آرامش بخش قابل انجام می‌باشد. برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

مزایای پلاسما جت

پلاسما جت با عنوان پلاسما تراپی نیز شناخته می شود. این روش درمانی دارای مزایای بسیار زیادی بوده که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

پلاسماجت غبغب

پلاسماجت غبغب چگونه انجام میشود؟

در هنگام عمل، پزشک از بیحسی موضعی استفاده کرده و سپس در کمتر از ۱ ساعت و به کمک دستگاه‌های مخصوص هندپیس پلکسر بدون آسیب زدن به سایر نقاط مجاور منافذ ریزی روی پوست ایجاد می‌کند که باعث انقباض فوری فیبرهای پوستی می‌شوند. پس از آن با تولید پلاسما پوست را با حرارت‌دهی به ساخت کلاژن بیشتر و طبیعی تشویق کرده که باعث جوانسازی پوست می‌شود. پس از اولین مراجعه فرد طی یک ماه باید مراقبت‌های لازم را انجام داده و سپس در دوره‌های زمانی ۶ تا ۸ هفته‌ای روند درمان خود را برای دیدن بهترین نتیجه کامل کند. ممکن است در مواردی بسته به ناحیه مورد نظر بیمار، در هر جلسه ۱ یا ۳ روش درمان همزمان استفاده شود.

اقدامات قبل از پلاسما جت غبغب

  1. حداقل ۷-۱۲ روز قبل از عمل از مصرف آسپرین یا هر نوع رقیق‌کننده‌ی خون پرهیز کنید.
  2. حداقل ۷ روز قبل از عمل از مصرف الکل و تنباکو خودداری کنید.
  3. در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.
  4. همه‌ی آزمایش‌های تجویز شده را انجام داده باشید.
  5. هیچ نوع مواد آرایشی استفاده نکنید.

اقدامات بعد از پلاسما جت غبغب

موارد منع استفاده از پلاسماجت

ماندگاری پلاسماجت غبغب

پلکسر یک روش مادام العمر نیست و سبک زندگی شما تأثیر مستقیمی در مانایی آن دارد؛ ولی به طور کل ماندگاری حدود یک تا سه سال دارد.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

هزینه پلاسماجت غبغب

هزینه پلاسماجت غبغب مانند سایر درمان های زیبایی وابسته به عوامل مختلفی بوده و در تمام افراد قیمت یکسانی ندارد. برای مثال عواملی مثل سن مراجع، میزان افتادگی غبغب و حجم چربی های انباشته شده غبغب در تعیین نهایی قیمت پلاسماجت غبغب مؤثر می باشند.

عوارض جانبی پلاسما جت

اقدامات زیبایی، افزایش حجم و جوانسازی پوست صورت و بدن توسط دکتر لادن ناظمی ، با تکیه بر دانش و مهارت ایشان، و با مطلوب ترین نتایج انجام می‌شود. بهترین تزریق ژل لب در اصفهان نیز از جمله اقداماتی است که می‌تواند با کمترین عوارض و ایجاد زیبایی طبیعی به وسیله ایشان صورت پذیرد. اگر مایل به بهره مندی از این خدمت می‌باشید؛ لطفا با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :اوجی [ 1402-06-17 ]
سلام وقتتون بخیر من 35 سال دارم وغبغب کمی هم دارم به نظرتون الان زوده اقدام کنم برای برداشتنش ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نحوه تزریق ژل خط اخم چگونه است؟نحوه تزریق ژل خط اخم چگونه است؟

استفاده از ژل در منطقه بین دو ابرو و محل خط اخم بسیار موثر و در عین حال نیازمند دقت زیادی است. یکی از دلایلی که تزریق ژل خط اخم را محبوب کرده است ناتوانی دیگر روش ها مثل بوتاکس است ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست دست و انگشتان با تزریق ژل یا فیلرجوانسازی پوست دست و انگشتان با تزریق ژل یا فیلر

با بالا رفتن سن ظاهر دست‌ها هم تغییر می‌کند. پوست دست جمع شده، چروک می‌خورد و عروق دست، تاندونها و استخوانها بیش از پیش قابل ملاحظه می‌گردند. با تزریق فیلر به دست‌ها می‌توان به پوست پشت دست حجم داد و دستها را جوان تر از قبل نمود. نتایج این درمان معمولاً تا شش ماه ماندگاری دارد ... ادامه مطلب

لیفت میدفیس صورت بدون جراحیلیفت میدفیس صورت بدون جراحی

در تکنیک انحصاری لیفت میدفیس، شما بدون نیاز به جراحی، برش و بخیه شاهد جوانسازی چشمگیر پوست صورت خواهید بود. در این روش تنها از طریق تزریق فیلرهای هیالورونیک اسید که همه با افزایش حجم همراه هستند و هم کلاژن سازی را تحریک می‌کنند؛ جوانی را باز می‌یابید و چهره ای جذاب تر را تجربه می‌کنید ... ادامه مطلب