اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

جوانسازی زیر چشم با تزریق فیلر برای افرادی که پف زیر چشم دارند

پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است و به همین علت به سرعت، تحت تأثیر عوامل درونی و محیطی قرار گرفته و افزایش سن نیز تأثیر زیادی بر آن دارد. پوست ظریف و حساس زیر چشم نه تنها به راحتی چروک می‌شود، بلکه در برخی موارد در زیر آن چربی و مایعات انباشته می‌شوند و در نهایت زیر چشم حالت پف‌ کردگی پیدا می‌کند. کیسه‌ های زیر چشم، تورم خفیف یا پف زیر چشم نامیده می‌شود. شیوع این پف کردگی‌ ها با بالا رفتن سن و ضعیف‌ شدن بافت‌ های پیرامون چشم، از جمله برخی از ماهیچه‌ های حمایت کننده از پلک‌ ها بیشتر می‌شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

چربی‌ هایی که به حمایت از چشم‌ ها کمک می‌کنند، می‌توانند به سمت پلک‌ های پایینی رفته و سبب پف‌ کردن آنها شوند. این مایع همچنین ممکن است در زیر چشم شما انباشته شوند. یکی از شیوه های رفع پف زیر چشم، تزریق فیلر است که یک نوع ماده پر کننده می باشد و در زیر پوست چشم تزریق می شود تا پف چشم را به آسانی رفع می کند. بهترین و متداول ترین ماده پر کننده ای که در حال حاضر در سطح جهان مورد استفاده قرار می گیرد، اسید هیالورونیک میباشد.

مزایای فیلر زیر چشم

جوانسازی زیر چشم با تزریق فیلر

نحوه تزریق فیلر زیر چشم

برای تزریق فیلر زیر چشم، ابتدا پزشک مشخص می‌کند که فیلر در کدام بخش‌ها باید تزریق شود. سپس این ناحیه را ضدعفونی می‌کنند. کرم بی‌حس‌کننده را در این ناحیه می‌مالند تا فرد در طول تزریق متوجه درد و ناراحتی نشود. پس از بی‌حس شدن ناحیه مدنظر با سوزنی بسیار نازک، فیلر را در بخش‌های مشخص شده تزریق می‌کنند. تزریق باید به صورت یکنواخت انجام شود تا نتیجه نهایی طبیعی به نظر برسد. به همین دلیل پزشک باید در حین تزریق به عمق و زاویه سوزن توجه کند. پس از تزریق، ناحیه مدنظر را ماساژ می‌دهند تا فیلر به طور یکنواخت توزیع شود و هیچ گونه توده یا برآمدگی ایجاد نشود. سپس زیر چشم دوباره بررسی می‌شود تا در صورت نیاز، اصطلاحات انجام شود.

مراقبت قبل از تزریق فیلر زیر چشم

جوانسازی زیر چشم با تزریق فیلر

مراقبت بعد از تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم

موارد منع تزریق فیلر زیر چشم

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

ماندگاری تزریق فیلر چشم

ماندگاری فیلر تزریق شده به چند عامل بستگی دارد. محصول و برندی که استفاده می‌شود و کیفیت آن بر ماندگاری تأثیر گذار است، از طرف دیگر ویژگی‌های فردی هم می‌تواند ماندگاری تزریق را تغییر دهد؛ اما به طور کلی دوام فیلر ‌ها زیاد نیست و معمولاً بین ۶ تا ۱۸ ماه است.

عوارض فیلر زیر چشم

رایج ترین عوارض تزریق فیلر زیر چشم تورم، کبودی و احساس ناراحتی در ناحیه تزریق است که موقتی بوده و از بین می رود. البته ممکن است هر یک از موارد ذکر شده در افراد مختلف، متفاوت باشد؛ زیرا وضعیت هر فرد با دیگری فرق دارد.

هزینه فیلر زیر چشم

هزینه این درمان به منطقه جغرافیایی کلینیکی که انتخاب می‌کنید و مهارت پزشک بستگی دارد. نوع فیلر مورد استفاده و مقدار آن نیز اثر گذار است.

اگر شما هم کنجکاو هستید که فیلر بهتر است یا بوتاکس ؛ روی لینک کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :صالحی [ 1402-08-10 ]
سلام خانم دکتر من برای سیاهی و پف زیر چشمم به نظر شما از روش مزوتراپی استفاده کنم یا تزریق فیلر

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مراقبتهای قبل و بعد از حذف تاتو با لیزر کیوسوئیچمراقبتهای قبل و بعد از حذف تاتو با لیزر کیوسوئیچ

ليزر کیوسوئیچ، بهترين گزينه براي پاک کردن تاتو محسوب می شود زيرا قابليت آن را دارد که رنگ تاتو را بدون ايجاد هيچ‌گونه جراحت و جاي زخم، برطرف کند. ... ادامه مطلب

کاربرد و مزایای پلاسما فرکشنالکاربرد و مزایای پلاسما فرکشنال

پلاسما فرکشنال یک روش جوانسازی پوست است که برای درمان هدفمند نواحی مشکل‌دار، جای زخم و جوش، کاهش چین‌وچروک‌های ریز و عمیق، ایجاد علائم کششی و تحریک پوست به تولید کلاژن و الاستین به‌منظور بهبود قابلیت ارتجاعی پوست، یکسان‌سازی رنگ پوست و تحریک بافت‌های پیوندی، استفاده می‌شود ... ادامه مطلب

علت و درمان لک و سیاهی پشت کمرعلت و درمان لک و سیاهی پشت کمر

لکه های پوستی به هرگونه شرایطی گفته می شود که در آن پوست بدن به رنگ تیره در آید. ... ادامه مطلب