اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

نحوه تزریق فیلر زیر چشم و مراقبتهای پس از آن

با افزایش سن و بر اثر عوامل مختلفی مانند استفاده مداوم از عینک، کمبود برخی از مواد مغذی و یا برخی از ناراحتی‌های مربوط به کبد و کلیه، ممکن است در ناحیه اشکی چشم برخی از افراد فرورفتگی ایجاد شود که این فرورفتگی‌ها بر روی پلک پایینی چشم یک نیم‌دایره تیره ایجاد می‌کنند. فیلر زیر چشم به عنوان یک پرکننده، به منظور از بین بردن دایره تیره و گودی است که در اطراف چشم ایجاد می‌شود. فیلر چشم از طریق تزریق در زیر پوست چشم قرار می‌گیرد. ماده تشکیل‌دهنده فیلر چشم معمولاً اسید هیالورونیک است. البته برخی از فیلرها با استفاده از کلاژن ، اسید لاکتیک و کلسیم ساخته می‌شوند. فیلر را می توان به ناحیه زیر چشم‌ها تزریق کرد تا حجم پوست و سلول‌های آن در این ناحیه را افزایش داد. با این کار یک لایه جدید بین رگ‌های خونی و چشم‌های شما به وجود می‌آید که در نتیجه شکل‌گیری آن، دیگر شاهد لکه‌های سیاه رنگ این ناحیه نخواهیم بود.

تزریق ژل زیر چشم به منظور درمان گودی، تیرگی و چین و چروک این ناحیه، توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان با تکنیک خاص و موثر ایشان انجام می‌شود. در صورت تمایل به دریافت نوبت یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می‌توانید با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

علل گودی و سیاهی زیر چشم

اصلی‌ترین دلیل گود افتادن زیر چشم‌ها افزایش سن است. معمولاً در طول زمان مواد مغذی بافت‌های پوست کم‌کم کاهش می‌یابند و همین موضوع باعث ایجاد گودی زیر چشم خواهد شد. همچنین با افزایش سن حجم گونه‌های افراد نیز کاهش یافته و گودی زیر چشم بیشتر به چشم می‌آید. علاوه بر این برخی بیماری‌ها، مصرف مواد غذایی نامناسب و لاغری‌های غیر اصولی و سریع نیز می‌تواند باعث گود شدن زیر چشم‌ها شود. همچنین در بعضی افراد این مورد به ‌صورت ارثی وجود دارد.

در مواردی پوست زیر چشم در اثر استرس آسیب دیده و گود می‌شود. همچنین مشکلات خونی نظیر فشار خون بالا، برخی بیماری‌های داخلی چشم، کم‌کاری یا پرکاری تیروئید، حساسیت به مواد غذایی خاص نظیر لبنیات، مشکلات قلبی و اختلالات کلیه از دیگر دلایل گودی زیر چشم است. در مواردی نیز خستگی‌های طولانی، کم‌خوابی، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و مصرف دخانیات و الکل باعث گود افتادن زیر چشم‌های افراد می‌شود. برخی تغییرات هورمونی نظیر قاعدگی در خانم‌ها یا بارداری نیز می‌تواند باعث ایجاد گودی زیر چشم شود. معمولاً این گودی موقتی است و پس از ایجاد تعادل در هورمون‌ها برطرف می‌شود.

مزایای فیلر چشم

هر روش درمانی که برای زیبایی چهره انتخاب می شود، مزایای خاصی برای بیمار به همراه دارد. از جمله مزایایی که می توان برای تزریق فیلر چشم بیان کرد، عبارت است از:

  1. بدون درد
  2. بی خطر بودن تزریق فیلر چشم
  3. غیر تهاجمی بودن تزریق فیلر و عدم نیاز به بستری بیمار در بیمارستان
  4. طبیعی بودن مواد پرکننده اسید هیالورونیک و حل شدن آن در بدن، پس از گذشت زمان مورد نظر
  5. بهبود ظاهر با استفاده از فیلر و برطرف کردن خستگی ظاهری
  6. در صورت عدم رضایت بیمار از تزریق فیلر ، امکان تخلیه و بازگرداندن چهره به حالت قبل توسط پزشک وجود دارد.
  7. مناسب برای برطرف کردن پف زیر چشم و نواحی تیره اطراف آن

نحوه تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم

مراقبت های قبل از تزریق فیلر چشم

برای ماندگاری و نتیجه گیری بهتر از تزریق فیلر مواردی هستند که باید حتماً قبل و بعد از انجام تزریق انواع فیلر به آنها توجه داشته باشید. هر یک از نکات زیر از موارد مهمی هستند که قبل از تزریق فیلر باید به آنها توجه کنید:

مراقبتهای بعد از تزریق فیلر زیر چشم

نکات زیر نیز از موارد مهمی بوده که بعد از تزریق فیلر باید حتماً به آنها توجه داشته باشید تا با گذشت زمان دچار مشکل نشوید:

افراد منع از انجام تزریق فیلر زیر چشم

  1. افرادی که دارای بیماری‌های سیستم ایمنی مانند لوپوس و روماتیسم و سندرم نفروتیک هستند.
  2. کسانی که سابقه سکته قلبی دارند.
  3. زنان باردار یا شیرده
  4. افرادی که مبتلا به آسم و حساسیت‌های شدید هستند.
  5. کسانی که مبتلا به دیابت هستند و از انسولین استفاده می‌کنند.
  6. افرادی که داروی آسیپرین یا وارفارین مصرف می‌کنند.
  7. افراد دارای بیماری قلبی تحت درمان
  8. کسانی که دارای سابقه سکته مغزی هستند.
  9. کسانی که دارای مشکلات مربوط به انعقاد خون هستند.
  10. کسانی که در 6 ماه گذشته و یا 6 ماه پیش رو قصد یا سابقه مصرف اکوتان را دارند؛ چراکه این دارو خطر کلوئید یا اسکار به همراه دارد.
  11. افرادی که پلاک دهان و دندان دارند.
  12. افرادی که اختلالات روانی و انتظارات نابجا دارند.

ماندگاری فیلر زیر چشم

ماندگاری فیلر زیر چشم به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ اما به طور کلی می توان انتظار داشت که فیلرهای پوستی تزریق شده در حفره هاى زیر چشم بین شش تا نه ماه دوام بیاورند. پس از گذشت ۶ تا ٩ ماه، فیلرهای پوستی توسط بدن شکسته می شوند و اثرات پر کنندگى آنها نیز محو می شود.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

هزینه فیلر زیر چشم

تزریق فیلر چشم با توجه به برخی از پارامترها می تواند با قیمت های متفاوتی انجام شود. مثلاً جنس فیلر، مارک آن، پزشکی که تزریق را انجام می دهد و نیز موقعیت جغرافیایی که تزریق فیلر در آن انجام می شود، بر هزینه تزریق فیلر چشم تأثیرگذار است.

عوارض تزریق فیلر زیر چشم

این روزها به دلیل افزایش کیفیت ژل ها و مهارت متخصصین در انجام تزریق فیلر، عارضه های خاصی را بعد از تزریق فیلر مشاهده نمی کنیم؛ اما در مواردی نادر یکسری مشکلات و عارضه ها ایجاد می شوند مثل:

موارد بالا در شرایط استثنایی و در صورت استاندارد نبودن فیلرها رخ می دهد، بنابراین بهتر است که با مراجعه به پزشکانی که با مهارت این کار را انجام می دهند احتمال بروز این عوارض را کاهش دهید. البته کبودی، تورم و درد خفیف در محل تزریقی از جمله عارضه های طبیعی بعد از تزریق فیلر زیر چشم هستند که در کوتاه مدت از بین می روند، بنابراین نباید نسبت به این سه عارضه نگران باشید. در صورتی که این موارد، طولانی مدت، ادامه دار شدند باید پزشک را در میان بگذارید.

کلینیک دکتر لادن ناظمی، یکی از مراکز مجهز ارائه دهنده اَعمال زیبایی و جوانسازی ، مانند پیل کربن هالیوودی در اصفهان می‌باشد. در این مجموعه، با بکارگیری جدیدترین ابزار و تجهیزات، و تحت نظر پزشک پوست بهترین نتایج را مشاهده خواهید نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :فریباصفاری [ 1402-04-07 ]
من میخواستم قیمت فیلرماندگاروخوب رابپرسم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیفت ابرو با نخ بهتر است یا با جراحی؟لیفت ابرو با نخ بهتر است یا با جراحی؟

افتادگی ابرو چهره افراد را دائماً به صورت خسته و بیحال نشان می دهد. از طرف دیگر، سایه ابروها روی چشم، باعث ایجاد تصویری خشمگین از فرد می شود، بنابراین ... ادامه مطلب

تزریق بوتاکس و درمان چین و چروک هاتزریق بوتاکس و درمان چین و چروک ها

بوتاکس یکی از درمان‌های تزریقی است که چین و چروک‌های صورت را با شل کردن ماهیچه‌هایی که موجب آن شده‌اند، برطرف می‌کند. بوتاکس حاوی فرمول رقیق شده‌ای از سم بوتولیسم است که باعث تضعیف کنترل‌شده و فلج عضلات می شود. در نتیجه پوست روی ماهیچه شل شده و چین و چروک‌ها برطرف می‌گردند ... ادامه مطلب

مزوتراپی غبغب؛ مزایا، عوارض، مراقبتها و هزینهمزوتراپی غبغب؛ مزایا، عوارض، مراقبتها و هزینه

یکی از روش های غیرتهاجمی و بی عارضه برای از بین بردن غبغب، روش مزوتراپی غبغب می باشد ... ادامه مطلب