اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

تزریق فیلر جای جوش برای چه کسانی مناسب است؟

یکی از آزاردهنده ترین مشکلاتی که ممکن است برای افراد رخ دهد، بروز جوش می باشد، به ویژه که در ناحیه صورت رخ دهد و علاوه بر ظاهر نازیبایی که ایجاد می کند، امکان بر جای ماندن اسکار و زخم ناشی از کندن جوش ها نیز وجود دارد. در واقع جوش ها به دلایل مختلفی ایجاد می شوند که بیشترین تجمع آنها بر روی صورت و برخی نقاط بدن همچون شانه ها و کتف می باشد. امروزه از روش بسیار محبوبی به نام تزریق فیلر جهت درمان جای جوش استفاده می شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

هدف اصلی استفاده از تزریق فیلر، پر کردن قسمتی از پوست می باشد که دارای فرورفتگی است. به مرور زمان تزریق فیلر باعث می شود، پوست شما کلاژن سازی پوست لازم را انجام دهد و فرورفتگی های مربوط به جای جوش از بین برود. این روش یکی از بهترین درمان هایی است که می توانید با صرف هزینه کمتر و درمان قطعی تر انجام دهید.

مزایای تزریق فیلر برای اسکار جوش

تزریق فیلر جای جوش

تزریق فیلر جای جوش چگونه انجام می شود؟

بدون بیهوشی و با بی حسی موضعی، تزریق در ناحیه ی مورد نظر انجام می شود. این بخش می تواند پیشانی، گونه ها، دور دهان، چانه و هر بخشی که دچار نواحی فرورفته و اسکار است باشد. پزشک متخصص با دقت و بدون آسیب به عروق، فیلر را به جای جوش وارد می کند.

برای آشنایی با روشهای درمان اسکار آکنه ، روی لینک کلیک کنید.

مراقبت های قبل از تزریق فیلر جای جوش

قبل از هرگونه اقدام جهت تزریق فیلر به جای جوش، کلینیک معتبر و پزشک متخصص را انتخاب نمایید و در طی جلسات مشاوره، انتظارات خود از درمان و سوابق پزشکی را با پزشک مطرح نمایید. هرگونه داروی مصرفی را به اطلاع متخصص برسانید و در ادامه چنانچه امکان انجام تزریق فیلر به پوست شما مورد تأیید قرار گرفت بایستی از ده روز پیش از تزریق، از مصرف هرگونه داروی رقیق کننده خون و ضد التهاب همچون آسپرین و ژلوفن خودداری نمایید.

سعی کنید از چند روز قبل، مصرف الکل و استعمال دخانیات را کنار بگذارید و از دو هفته ی قبل از انجام هرگونه درمان های دندانی خودداری نمایید. در روز تزریق نیز از آرایش کردن و زدن هرگونه ماده شیمیایی و آرایشی بر روی پوست خودداری کنید. توصیه می شود در روز تزریق، صرفاً از شوینده های ملایم استفاده شود تا هرگونه آلودگی از روی پوست پاک شود.

ماندگاری تزریق فیلر جای جوش

ماندگاری تزریق فیلر جای جوش به عوامل متعددی وابسته است. میزان مراقبت فردی، چگونگی پاسخ دهی پوست و نوع فیلر در تعیین مدت زمان دوام مؤثر می باشند. به طور میانگین تزریق فیلر از ماندگاری حداقل ۶ و حداکثر ۲ سال برخوردار است که با توجه به نظر متخصص در فواصل زمانی معین بایستی نسبت تمدید تزریق فیلر اقدام شود. افراد می توانند در کنار این روش از سایر روش های درمانی نیز بنا بر نظر پزشک استفاده کنند تا به نتایج چشمگیری دست یابند

تزریق فیلر جای جوش برای چه کسانی مناسب است؟

تزریق فیلر جای جوش به کلیه ی بانوان و آقایان بالای ۱۸ سال که تحت نظر متخصص پوست بوده اند؛ اما از روش های درمانی، دارویی و موضعی نتیجه ای برای رفع جای جوش نگرفته اند، توصیه می شود.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

موارد منع تزریق فیلر جای جوش

به طور کلی همه افراد می‌توانند تزریق فیلر برای برطرف کردن اسکار را انجام دهند به غیر از کسانی که در گروه‌های زیر قرار دارند:

عوارض فیلر جای جوش

دکتر لادن ناظمی یکی از پزشکان مجربی است که با کسب مهارت در نتیجه سالها فعالیت در زمینه های مختلف پوست و مو، می‌تواند ارائه دهنده بهترین روشهای درمان جای جوش و جوش در اصفهان به شما مراجعین محترم باشد. اگر مایل به کسب آگاهی بیشتر در زمینه درمان جای جوش توسط ایشان می‌باشید، با شماره های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روشهای موثر حجم دهی و زاویه سازی گونه ها بدون جراحیروشهای موثر حجم دهی و زاویه سازی گونه ها بدون جراحی

امروزه گزینه های جراحی و غیر جراحی برای برجسته کردن گونه وجود دارند که باعث بازیابی حجم گونه و زاویه سازی آن می شود ... ادامه مطلب

چگونه ماندگاری تزریق چربی را افزایش دهیم؟چگونه ماندگاری تزریق چربی را افزایش دهیم؟

تزریق چربی راه خوبی برای جبران حجم از دست رفته بدن در طی پیری و جوانسازی بدن است.ماندگاری تزریق چربی بسیار اهمیت دارد؛ زیرا اگر این ماندگاری کم باشد، شما باید پس از مدتی کوتاه دوباره تزریق را انجام دهید. ... ادامه مطلب

دلایل ریزش ابروها و راهکارهای پیشگیری و درمان آندلایل ریزش ابروها و راهکارهای پیشگیری و درمان آن

در روند درمان ریزش ابرو، مرحله اول، تشخیص درست علت ریزش است که باید پیش از درمان ریزش ابرو انجام شود. ... ادامه مطلب